Heble do P11 GT

Moderatorzy: Sajmooon, Ryba

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3211
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2016-03-29, 11:14

lgruca, nie pomyślałem o możliwości spawania do zacisków. Bardziej kombinowałem w kwestii przerobienia samego przewodu :mrgreen:
Dolnośląska Grupa NissanZone
Czarno-Biała: WP11-120 SRI WAGON
Podróże małe i duże: Podróże małe i duże

Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

lgruca
aktywny forumowicz
Posty: 175
Rejestracja: 2015-09-25, 11:38
Lokalizacja: WWA

Post autor: lgruca » 2016-03-29, 11:29

Zielkq, szczerze mówiąc to raczej odpada bo na moje oko nie ma tego jak zrobić, ale niech się wypowiedzą jakieś mądrzejsze głowy.
Jedynym sensownym rozwiązaniem jak dla mnie, jest przełożenie przewodów elastycznych z X'a, tylko nie wiem czy pasuje gwint i jakiej są długości bo sztywne przewody mają większą średnicę.

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 662
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2016-03-29, 13:16

ciekawe jak Ariasa strzała jeździ, bo już jakiś czas jeździ ja zaciskach z X'a

co do przewodu to można:
- zamówić na wymiar z odpowiednimi końcówkami i nawet w oplocie
- można dać do zakucia od nowa przewód z P11stki ale może wyjść za krótki i zakład może marudzić.. ( mi marudzili i proponowali cały przewód od nowa za jedyne 100zł / szt )
- można wcisnąć przewód z X'a ale jest dłuższy, gwinty na 99% pasują ( mogę sprawdzić jeszcze )
- można przerobić przewód z P11stki ale wersja ekstremalna.. i niemusowa tak szlifować spawów bo w zacisku można przyszlifować

Obrazek Obrazek
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

lgruca
aktywny forumowicz
Posty: 175
Rejestracja: 2015-09-25, 11:38
Lokalizacja: WWA

Post autor: lgruca » 2016-03-29, 13:24

marlos90, dzięki, taką odpowiedź chcieliśmy tutaj uzyskać :) a Ariasa strzała się sprzedała, a sam Arias chyba Saabem się wozi.
Co ciekawe zauważyłem, to przy pompie z X'a podczas odpowietrzania prawej strony płyn schodził mi z przedniej części zbiorniczka, a podczas lewej strony, płyn uciekał z części środkowej.

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3211
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2016-03-29, 13:42

Mam na sprzedaż pompę z X'a, jakby ktoś chciał.

Jak znajdę chwilę to spróbuję narysować o co mi chodzi z moją prowizorką zabezpieczenia :P
Dolnośląska Grupa NissanZone
Czarno-Biała: WP11-120 SRI WAGON
Podróże małe i duże: Podróże małe i duże

Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

lgruca
aktywny forumowicz
Posty: 175
Rejestracja: 2015-09-25, 11:38
Lokalizacja: WWA

Post autor: lgruca » 2016-03-29, 13:55

Zielkq, ja akurat nie wyrzucałem pompy z X'a bo po założeniu zacisków mam komplet taki na jakim jeździ X-trail. No chyba że masz pompę z X'a LHD gdzie wyjścia są w stronę silnika, to kicha i tylko sprzedaż.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i Hamulce”