Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

problem z instalacja LPG

Moderator: Maniek-ol

mcbakus
aktywny forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 2014-12-13, 17:13
Lokalizacja: Lublin

problem z instalacja LPG

Post autor: mcbakus » 2016-03-15, 20:26

Witam mam drobny problem z LPG


Posiadam 2 generacji LPG jakiś( tak wiem ze to szit) w przyszlym miesiacu wymieniam instalacje... ale od pewnego czasu pojawia sie pewien problem...... po zagrzaniu sie silnika czy to 20 stopni czy nawet 90 potrafi nie przejsc na gaz i poprostu zgasnac i jak to nastapi to tego dnia juz moge zapomniec ze pojezdze na gazie chyba ze przestoi caly dzien ale to tez pewnosci nie ma ze po kilku godzinach mu sie to odmieni a drugiego dnia znowu wszystko jest normalne..... moze ktoś jest w stanie podpowiedziec co moze byc nie tak? nie kalkuluje mi sie za bardzo jezdzic caly miesiac na czystym PB mimo ze frajda jest przednia..... a gazownicy jak gazownicy.... przyjedz pan jak nie przejdzie na gaz
Była P10 1.6 16V SRI
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2063
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2016-03-16, 07:18

U mnie tam sie dzialo jak w instalacji ginal prad. Przy bezpieczniku zaczela sie korozja i ona skutecznie ograniczala dzialanie lpg. Wymiana bezpiecznika oraz czyszczenie jego gniazda rozwiazalo problem

mcbakus
aktywny forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 2014-12-13, 17:13
Lokalizacja: Lublin

Post autor: mcbakus » 2016-03-16, 19:23

oki sprtawdze to dzieki za podpowiedz
Była P10 1.6 16V SRI
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro

Vendo
aktywny forumowicz
Posty: 172
Rejestracja: 2013-08-04, 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Vendo » 2016-03-16, 19:45

Wygląda to na jakiś problem elektryczny. W II gen masz jeden elektrozawór na benzynie i drugi na gazie. Przy przełączaniu na gaz (wiadomo) benzynowy się zamyka, gazowy otwiera i od szukania w tym miejscu bym zaczął, a dalej to już w miarę rozwoju sytuacji idziesz po kablach aż do winowajcy.

mcbakus
aktywny forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 2014-12-13, 17:13
Lokalizacja: Lublin

Post autor: mcbakus » 2016-03-16, 20:55

w sobote bede sprawdzal co i jak moze uda mi sie dojsc do czegos jak nie przejezdze dowyplaty na PB i wstawie na wymieane instalacji na nowa

[ Dodano: 2016-03-19, 12:22 ]
problem rozwiazany chyba :D odazalo sie ze silnik krokowy od nowosci nawet nie byl wyjmowany o czyszczeniu juz nie wspomne .. byl wrecz czarny..... dokladne czyszczenie chyba pomoglo
Była P10 1.6 16V SRI
Była Nissan Sunny 1.7 D
Byf VW Golf 3 ABF
Było Espero 2.0 16V
Jest Primera P10 eGT
Jest Audi D2 S8 4.2 Quattro

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o autach z LPG”