Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Jakie sprzegło???

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2015-09-28, 15:02

PrzeRuSco pisze:Chce coś cywilnego
spiek ze spręzynkami nadaje sie do mocnego cywilnego bez spręzynek jest zdecydowanie do sportu ;)
ale oczywiści mozna organika załozyć. tak jak Adamus wspomniał Sachs jest godny polecenia. Luk, Valeo odradzam
XXX

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2015-09-28, 15:14

Dobra a powiedzcie mi jeszcze jaka jest różnica w sprzęgłach Aisin116 lub Exedy2084 według IC pasują do sr20 do 09.1997 a Aisin073A lub Exedy2069 według IC do sr20 od 10.1997
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
nismo46
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2012-02-22, 13:54
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: nismo46 » 2015-09-28, 15:27

obij tarcze kevlarem i bedzie ok
Nie sztuką jest kupić gotowy projekt..
Sztuka jest go zbudować!

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2015-09-28, 17:46

PrzeRuSco pisze:Dobra a powiedzcie mi jeszcze jaka jest różnica w sprzęgłach Aisin116 lub Exedy2084 według IC pasują do sr20 do 09.1997 a Aisin073A lub Exedy2069 według IC do sr20 od 10.1997
wg mnie to jeden ch.... nie wiem czy to data wyjscia p11 czy zmienili steerowanie z linki na hydro ale z tego co mi wiadomo to poza sr20 det z 200sx i gti-r to pozostałe sry miały tarczę 215mm i 20zebów na wielowypuścicie
XXX

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2015-09-28, 19:57

Do cywila nie kombinujcie z żadnymi spiekami... zakładajcie aisina najpewniejszy i nie drogi, inne w moim ve zajeżdżałem w 2 miesiące jak luk czy valeo a podłoga co światła.

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2015-09-29, 07:17

I tak mam zamiar zrobić
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2015-09-30, 16:39

50k upalania VE na Aisin i sprzeglo trup ;) nie ma opcji aby juz konkretnie skleilo , do tego przy mocnym upalaniu za bardzo sie grzeje, lepiej na prawde dac jakiegos spieka,
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2015-09-30, 21:04

Boro1989 tylko tyle zrobiles ?? :O

A na spieku to juz naprawdę trzeba tylko pałować bo do normalnej jazdy się nie nadaje :D

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2015-09-30, 21:18

W 2010 roku nabyłem Almerę z przebiegiem licznikowym 168kkm. W 2012 roku odbył się swap na SR20VE przy 199kkm. Po tym czasie na liczniku widnieje 261kkm, a sprzęgło dalej działa od 5 lat. I jest OEM Luk Nissan :)
QG15+
;-)

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-09-30, 21:27

Modzelitto, popieram słowa także miałem luka i naprawdę aż mnie dziwilo. 3 silniki i 4 skrzynie przeżyło. Potem poszło ze swapem. Na spieku da się normalnie jeździć ja tam nie narzekam. Po mieście bez problemu
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2015-09-30, 21:45

vixo pisze:także miałem luka
OEM z logiem Nissan? Jeśli tak, to potwierdza teorię, że warto dać za nie ok. 800 zł, jeżeli ma być to zakup długodystansowy.
QG15+
;-)

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2015-10-01, 05:41

vixo pisze: Na spieku da się normalnie jeździć ja tam nie narzekam. Po mieście bez problemu
dokładnia tak jak mówisz ja również... u mnie żadne zwykęł sprzęgło nie było w stanie przenieść mocy z silnika na skrzynie. po mocnym wcisnieciu gazu nowiutkie sprzęgło najzwyklej się ślizgało.

co do Luka i Valeo ... Panowie nie porównujcie sprzęgła OEM które w dodatku idzie na pierwszy montaż z czymś co jest dostępne jako część zamienna bo jakość jest rózna i tego nie da się porównywać.

poza tym działanie sprzęgła trzeba rozpatrywać w całości czyli tarcza do cisk i zywotnosc łożyska oporowego. a w tej kwesti akurat sachs boje konkurencje. dodam jeszcze że seryjny docisk Sachsa z powodzeniem współpracuje ze spiekiem i ogarnia robotę bezproblemowo.

rzecz jasna że każdy montuje to do czego się przekonał wiec jakiekolwiek przekonywanie nie ma sensu... emat należy traktwac wyłącznie jako dyskusje i wymianę doswiadczeń bo i osiągi silników sa różne. sprzęgło które będzie z powodzeniem działać w silniku z seryjnymi osiągami nie koniecznie da radę w pomodzonym
XXX

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2015-10-01, 12:42

VE Killer pisze:Panowie nie porównujcie sprzęgła OEM które w dodatku idzie na pierwszy montaż z czymś co jest dostępne jako część zamienna bo jakość jest rózna i tego nie da się porównywać.
Ale ja nie mówię o zamienniku, tylko o OEM Luk Nissan. Rok temu jak drążyłem temat, dowiedziałem się, że ów OEM jest dostępny za ok. 800zł. Nikt oficjalnie nie jest w stanie podzielić się doświadczeniami jak wypada Luk ,,pierwszomontażowy'' z tym który jest teraz dostępny w ASO... Oczywiście Luk posiada w sprzedaży sprzęgła regenerowane za odp. niższą kasę, ale o nich tutaj akurat nie mówimy.
VE Killer pisze:a w tej kwesti akurat sachs boje konkurencje
Jaki koszt kompletu?
QG15+
;-)

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2015-10-01, 17:36

Jak ktoś chce mam sam docisk nowy oryginalny Nissana do SR20 ,
http://olx.pl/oferta/oryginalny-nowy-do ... 49qmh.html
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
Avation
aktywny forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: 2012-10-15, 11:06
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: Avation » 2016-03-02, 22:25

Do ve exedy nsk2068 ilosć zębów 18 podejdzie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”