Krótka skrzynia do GA14DE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Krótka skrzynia do GA14DE
Poszukuje jakieś krótszej skrzyni do almery z silnikiem GA16DE. Obiło mi sie o uszy, że taka skrzynia była montowana w micrze k11 z silnikiem 1.3. Jeżeli tak to jakie ma oznaczenia ta skrzynia?
W którymś z tematów wyczytałem ostatnio, że skrzynia z GA14DE jest DŁUŻSZA od tej z GA16DE.
Tutaj dokładnie:
viewtopic.php?p=358738#358738
Tutaj dokładnie:
viewtopic.php?p=358738#358738
Ramzes_II pisze:Skrzynia z 1.6 nie jest dłuzsza wbrew obiegowej opinii.
Przelożenie głowne jest takie same w obu skrzyniach 1,4 i 1,6.
1,6 ma duższe przełozenia od 1 do 3 biegu, czwórkę i piątkę ma krószą od 1,4.
I tak jak Ramzes napisał w skrzyni GA14 Są krótsze przełożenia pierwszych trzech biegów .deadduck pisze:W którymś z tematów wyczytałem ostatnio, że skrzynia z GA14DE jest DŁUŻSZA od tej z GA16DE.
Czytajmy ze zrozumieniem
tu był post ale się zmył
Ostatnio zmieniony 2015-11-23, 23:45 przez VE Killer, łącznie zmieniany 1 raz.
XXX
Powiem tak
V-max mnie w ogóle nie interesuje, może to być równie dobrze 140-150km/h (Suma przykładowa)
Chodzi o przyśpieszenie
Auto będzie do KJS i na tor (głównie kielce i radom) gdzie rozpędzić się jakoś bardzo nie da
Mi chodziło o przełożenie główne, tak wychodzi najrozsądniej. Poszczególne biegi to już jest zabawa w puzzle i koszta kilka razy Koszt samego zrobienia takiej skrzyni to jedno, kwestia potem serwisu. W poprzednim aucie coś poszło nie tak i skrzynia się rozsypała
Mac, o jak krótkich przełożeniach mówimy i ew o skomplikowaniu operacji? Rozważałem jeszcze odchodzić koło zamachowe, ale to już temat na inną rozmowę
W poprzednim Sunny miałem seryjną skrzynię, jak na moje odczucia to przełożenia tam były mega za długie jak do możliwości tego silnika
Teraz zbieram graty żeby złożyć kolejnego Sunny w klasie do 1.4 (myślałem o 1.6, ale póki co ze względu na pewne czynniki wolę niższą)
Pewno zaraz usłyszę że tym autem z tym silnikiem w tej klasie nic nie ugram, ale z doświadczenia wiem że to akurat nie do końca jest prawda
V-max mnie w ogóle nie interesuje, może to być równie dobrze 140-150km/h (Suma przykładowa)
Chodzi o przyśpieszenie
Auto będzie do KJS i na tor (głównie kielce i radom) gdzie rozpędzić się jakoś bardzo nie da
Mi chodziło o przełożenie główne, tak wychodzi najrozsądniej. Poszczególne biegi to już jest zabawa w puzzle i koszta kilka razy Koszt samego zrobienia takiej skrzyni to jedno, kwestia potem serwisu. W poprzednim aucie coś poszło nie tak i skrzynia się rozsypała
Mac, o jak krótkich przełożeniach mówimy i ew o skomplikowaniu operacji? Rozważałem jeszcze odchodzić koło zamachowe, ale to już temat na inną rozmowę
W poprzednim Sunny miałem seryjną skrzynię, jak na moje odczucia to przełożenia tam były mega za długie jak do możliwości tego silnika
Teraz zbieram graty żeby złożyć kolejnego Sunny w klasie do 1.4 (myślałem o 1.6, ale póki co ze względu na pewne czynniki wolę niższą)
Pewno zaraz usłyszę że tym autem z tym silnikiem w tej klasie nic nie ugram, ale z doświadczenia wiem że to akurat nie do końca jest prawda
mozna i tak
Ostatnio zmieniony 2015-11-23, 23:56 przez vixo, łącznie zmieniany 1 raz.
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
W zupełności się zgadzam
Ostatnio zmieniony 2015-11-23, 23:57 przez vixo, łącznie zmieniany 2 razy.
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
GA16/GA14 nie różniły się niczym w sunny czy Almera
poza tym pisałem w poście że chodzi o Sunny więc nie rozumiem skąd nagle zdziwienie
jeśli chodzi o przeznaczenie to już kwestia upodobań, mnie interesuje jedynie rada od was w kwestii technicznej takiego zabiegu oraz pewnej pomocy przy doborze skrzyni/przełożenia
poza tym pisałem w poście że chodzi o Sunny więc nie rozumiem skąd nagle zdziwienie
jeśli chodzi o przeznaczenie to już kwestia upodobań, mnie interesuje jedynie rada od was w kwestii technicznej takiego zabiegu oraz pewnej pomocy przy doborze skrzyni/przełożenia