Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[N15] paski klinowe, jaka długość?

Moderatorzy: Seba WWA, sergiej

rafal87xc
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2009-12-09, 16:38
Lokalizacja: Zd-Wola

[N15] paski klinowe, jaka długość?

Post autor: rafal87xc » 2014-06-03, 16:52

Witam,
Chciałem wymienić paski klinowe w N15 1,4 bez klimy, ale nie wiem jakiej długości zamówić. W instrukcji "sam naprawiam" nic o długości nie znalazłem, a w internecie paski różnych długości niby są pasujące. Na przykład paski Contitech 4PK805 i 4PK810 są do tego modelu. Może ktoś podpowie jakiej długości kupić i czy oba są tej samej długości?
Ostatnio zmieniony 2014-06-03, 18:43 przez rafal87xc, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Ramzes_II
doświadczony forumowicz
Posty: 229
Rejestracja: 2014-03-21, 06:56
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Ramzes_II » 2014-06-03, 21:56

To będzie jakoś tak:

Silnik 1.4
4 PK 805 - alternator
4 PK 810 - pompa wspomagania układu kierowniczego
4 PK 830 - kompresor klimatyzacji
4 PK 915 - alternator + pompa wody (bez klimatyzacji i wspomagania)

Silnik 1.6
4 PK 1125 - alternator (do roku 96 dla pojazdów z klimatyzacją)
4 PK 1100 - alternator (od roku 96 dla pojazdów z klimatyzacją)
4 PK 810 - pompa wspomagania układu kierowniczego
4 PK 825 - alternator bez klimatyzacji

Silnik 2.0 GTI
4 PK 830 - alternator bez klimatyzacji
4 PK 845 - pompa wspomagania układu kierowniczego
6 PK 1033 - alternator dla pojazdów z klimatyzacją

Silnik 2.0 D
Dayco DAY13X0800 - pompa wody + pompa wspomagania układu kierowniczego
Dayco DAY13X0850 - kompresor klimatyzacji
Dayco DAY13X0850 - alternator
Contitech AVX13X800 - pompa wspomagania układu kierowniczego
Contitech AVX13X850 - alternator + kompresor klimatyzacji
Bosch 1 987 947 649 - pompa wspomagania układu kierowniczego
Bosch 1 987 947 651 - alternator
Bosch 1 987 947 652 - kompresor klimatyzacji
Tuning JTD, TDI, HDI, CDI, HGW :-> tel: 661-104-166
DPF, EGR, IMMO OFF itp.

Moje Nismo

rafal87xc
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2009-12-09, 16:38
Lokalizacja: Zd-Wola

Post autor: rafal87xc » 2014-06-13, 17:43

tak więc paski wymienione, zamiast 805 założony 800 na alternator bo nie było 805. 800 spokojnie pasuje :)

Awatar użytkownika
Ramzes_II
doświadczony forumowicz
Posty: 229
Rejestracja: 2014-03-21, 06:56
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Ramzes_II » 2014-06-13, 20:18

Bo jest tylko o 5 mm krótszy :) Więc będzie pasować :)
Tuning JTD, TDI, HDI, CDI, HGW :-> tel: 661-104-166
DPF, EGR, IMMO OFF itp.

Moje Nismo

Awatar użytkownika
amnesia
wiem o czym pisze
Posty: 75
Rejestracja: 2014-04-23, 10:22
Lokalizacja: Poznań

Post autor: amnesia » 2014-06-17, 09:08

Witam

mam pytanie czy będę wstanie we własnym zakresie wymienić te paski dysponując podnośnikiem tzw. żabą (coś tam przy aucie zrobić umiem):
Silnik 1.4
4 PK 805 - alternator
4 PK 810 - pompa wspomagania układu kierowniczego
4 PK 830 - kompresor klimatyzacji

Czy raczej jechać do mechanika?

rafal87xc
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2009-12-09, 16:38
Lokalizacja: Zd-Wola

Post autor: rafal87xc » 2014-06-20, 10:27

będziesz :) ja bez podnoszenia auta dałem rade. Zdjąłem osłonę we wnęce prawego koła i osłonę z prawej pomiedzy kolem a zderzakiem.

gracjan
nowy na forum
Posty: 18
Rejestracja: 2015-01-08, 18:17
Lokalizacja: polska

Post autor: gracjan » 2015-10-16, 08:49

Pewnie robiłeś to w kanale :) ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Almera”