Poliuretany do Primery
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Ja mam u siebie komplet na przód czerwonych zamontowany.
Góra i dół.
Góra i dół.
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Ja na łącznikach i drążku stabilizatora mam żółte Trochę poskrzypują, ale już się przyzwyczaiłem do tego.
Tu masz manual do drążka i łączników viewtopic.php?t=13427
Tu masz manual do drążka i łączników viewtopic.php?t=13427
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ja na czerwonych śmigam już od czerwca. Jakieś 15000km przelatane.
Co do uwag to kiedy było ciepło to spoko, nic się nie działo.
Ale kiedy przyszły jakieś tam pierwsze mrozy to po nocy przez pierwsze około 2-3km trochę skrzypią.
No i na większych hopkach, progach zwalniających jak zawieszenie się mocniej ugnie to zaskrzypi (a nasmarowane są solidnie).
Ale idzie się do tego przyzwyczaić.
Ogólnie polecam. Poprawę w prowadzeniu odczułem ale to może też przez to, że kilka elementów w zawieszeniu miałem do wymiany i przy okazji wymiany auto poszło trochę w dół.
Co do uwag to kiedy było ciepło to spoko, nic się nie działo.
Ale kiedy przyszły jakieś tam pierwsze mrozy to po nocy przez pierwsze około 2-3km trochę skrzypią.
No i na większych hopkach, progach zwalniających jak zawieszenie się mocniej ugnie to zaskrzypi (a nasmarowane są solidnie).
Ale idzie się do tego przyzwyczaić.
Ogólnie polecam. Poprawę w prowadzeniu odczułem ale to może też przez to, że kilka elementów w zawieszeniu miałem do wymiany i przy okazji wymiany auto poszło trochę w dół.
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
- master1642
- stały bywalec
- Posty: 98
- Rejestracja: 2011-03-11, 19:37
- Lokalizacja: Białystok
Założyłem poli na magiel (trzeba było jeszcze krawędź tulei nożem przyciąć, tam gdzie oryginalna jest zaokrąglona), jeżdżę od tygodnia prawie, nie czuć różnicy w prowadzeniu (nawet na dziurawej drodze), więc chyba nie warto Przy czym ja tuleje gumowe miałem wymieniane 2 lata temu, nie były specjalnie zmęczone jeszcze.
Nadal moim faworytem są tuleje wleczone tylnej belki, największa zmiana na + w prowadzeniu, ale kusi mnie jeszcze zrobienie dolnych wahaczy.
Nadal moim faworytem są tuleje wleczone tylnej belki, największa zmiana na + w prowadzeniu, ale kusi mnie jeszcze zrobienie dolnych wahaczy.
pozdr. Kamil
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Siemka tez mocno mysle nad poli teraz na dniach zamowie http://www.strongflex.eu/pl/nissan-micr ... sport.html i
http://www.strongflex.eu/pl/nissan-prim ... sport.html
Lece w twardosc czyli zółte.
Na razie nie bede brał się za montaż, tylko zaczynam kompletować. Przy następnych wolnych pieniądzasz zamowie tulejki przedniego górnego na obie strony. Tą na dolny wachacz.
Nowy sworzeń . Wtedy wymontuje wszystkie wachacze z przodu uzbroje je w nowe graty. Taki mam plan, ale w między czasie mam inne wydatki zwiazane z autem. Dla tego to kupuje małymi kroczkami . Pozdro
http://www.strongflex.eu/pl/nissan-prim ... sport.html
Lece w twardosc czyli zółte.
Na razie nie bede brał się za montaż, tylko zaczynam kompletować. Przy następnych wolnych pieniądzasz zamowie tulejki przedniego górnego na obie strony. Tą na dolny wachacz.
Nowy sworzeń . Wtedy wymontuje wszystkie wachacze z przodu uzbroje je w nowe graty. Taki mam plan, ale w między czasie mam inne wydatki zwiazane z autem. Dla tego to kupuje małymi kroczkami . Pozdro
primeraP10, opłaca Co się płacić za przesyłki jak i tak nie chcesz od razu montować?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
PrimeraP10 - dozbieraj kasę i kup od razu komplet - po co 5x płacić za przesyłkę
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Wod2u, są do belki tylnej, ale tylko na mocowanie do budy. Ja szukam jakiegoś dobrego wahacza poprzecznego, żeby zawieźć do SF, żeby zrobili.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
U mnie też wleciały poliuretany ze stronglexu: do tylnej belki i do stabilizatora. Autko bardzo fajnie się prowadzi. Z tym że ostatnio kompleksowo zawias zregenerowałem (nowe wahacze, amortyzatory, łączniki stabilizatora, rozpórka przednia), więc ciężko rzec który element najbardziej się w tym zasłużył.
P11.144 Hatchback 2.0 16V (SR20DE) [PB/LPG] kolektor 4-2-1, mod rozrządu, zapłonu i egr
tmx, ja mam czerwone tyłu - cisza i spokój. Czerwone to standard, żółte sport
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Tmx, czy coś się zmieniło - na pewno tak, ale też ciężko mi coś powiedzieć, bo robiłem też przód.
Obecnie mam u siebie zrobione - tył - czerwone, przód dół - czerwone, przód góra+stab+łączniki żółte.
Bo zrobieniu tego auto prowadzi się dużo stabilniej. Zakręty można brać spokojnie z prędkością o 10km wyższą niż ta co była. Raz nawet przegiąłem trochę z prędkością na zakręcie i pogoniłem 110km/h - buda trzymała elegancko, ale opony zaczęły już piszczeć.
Wersja sport - żółte nie nadaje się na miasto - za twarde. Czerwone w zupełności wystarczają do normalnej cywilnej jazdy. Zrób sobie taki zestaw jak ja mam i będziesz miał elegancko
Obecnie gadam z chłopakami ze Strongfleksu i mają coś wykminić do tylnego wahacza - tą jedną tuleję, bo kości w wahaczu nie ma co ruszać, tak samo jak mocowania wahacza do budy. Mocowanie do belki mają coś ogarnąć
Obecnie mam u siebie zrobione - tył - czerwone, przód dół - czerwone, przód góra+stab+łączniki żółte.
Bo zrobieniu tego auto prowadzi się dużo stabilniej. Zakręty można brać spokojnie z prędkością o 10km wyższą niż ta co była. Raz nawet przegiąłem trochę z prędkością na zakręcie i pogoniłem 110km/h - buda trzymała elegancko, ale opony zaczęły już piszczeć.
Wersja sport - żółte nie nadaje się na miasto - za twarde. Czerwone w zupełności wystarczają do normalnej cywilnej jazdy. Zrób sobie taki zestaw jak ja mam i będziesz miał elegancko
Obecnie gadam z chłopakami ze Strongfleksu i mają coś wykminić do tylnego wahacza - tą jedną tuleję, bo kości w wahaczu nie ma co ruszać, tak samo jak mocowania wahacza do budy. Mocowanie do belki mają coś ogarnąć
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Janusz Przód, dolny wahacz mam już w poli - tym cywilnym. Ostre zakręty jest ok - ale przy długich zakrętach i na prostych w koleinach i/lub bocznym wietrze jest gorzej niż było jak auto kupiłem - to znaczy na koleiny i wiatr boczny był kiedyś prawie nieczuły. Tylny wahacz trzymający belkę do nadwozia mam wymieniony na zdrową używkę z p11.144. Szkoda że nie wiedziałem, że chcesz robić tylny wahacz - bo miałem mój stary, ale już go lokalnemu zbieraczowi złomu oddałem.
I zauważyłem jeszcze jedno zjawisko - przejeżdżając poprzeczną nierówność czuć pewną "niestabilność" - tak jakby tył skręcanie gdy tylna oś pokonuje przeszkodę. Mam nadzieję że poli to załatwią.
Ale o takie info mi chodziło - czyli mając czerwone z tyłu nie czujesz że mogłeś pójść o krok dalej i dać żółte. To mnie zadowala - biorę czerwone.
Dzięki
I zauważyłem jeszcze jedno zjawisko - przejeżdżając poprzeczną nierówność czuć pewną "niestabilność" - tak jakby tył skręcanie gdy tylna oś pokonuje przeszkodę. Mam nadzieję że poli to załatwią.
Ale o takie info mi chodziło - czyli mając czerwone z tyłu nie czujesz że mogłeś pójść o krok dalej i dać żółte. To mnie zadowala - biorę czerwone.
Dzięki
sprzedam wałki p11 gt, półoś lewą używaną 395mm 32/32 zęby
Jakiego smaru używacie do poliuretanów ? Niestety ale zaczęły mi skrzypieć i to zarówno z przodu jak i z tyłu. A solidnie były nasmarowane przy montażu (smarem dodanym przez Strongflex).
Tu fajny patent znalazłem ale to przed montażem by trzeba było zastosować:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5MzotHglIuc[/youtube]
Tu fajny patent znalazłem ale to przed montażem by trzeba było zastosować:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5MzotHglIuc[/youtube]
P11.144 Hatchback 2.0 16V (SR20DE) [PB/LPG] kolektor 4-2-1, mod rozrządu, zapłonu i egr
voyo, ja używam molibdenowego, a i tak raz na jakiś czas muszę przesmarować przód. Męczę STRONGFLEX, żeby porobili poprawki i ułatwili proces smarowania tak, żeby nie trzeba było rozbierać.......
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz dzięki, taki sobie sprawie, choć ciężko go będzie bez rozbiórki zaaplikować.
Cieszę się że wahacze górne na łożyskach wziąłem...
Cieszę się że wahacze górne na łożyskach wziąłem...
Ostatnio zmieniony 2015-10-06, 10:59 przez voyo, łącznie zmieniany 2 razy.
P11.144 Hatchback 2.0 16V (SR20DE) [PB/LPG] kolektor 4-2-1, mod rozrządu, zapłonu i egr
A moze by tak przesłać wzory do tej firmy? Wyglądają na full profeskę. Widać to po temacie właściciela firmy - volvo 940 na racingforum.
Ostatnio zrobili końcówki drążka i sworznie na uniballach do almery N16:
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... try1215741
https://www.facebook.com/UNIT-Racing-110263192469511/
[ Dodano: 2017-04-09, 15:48 ]
Biorę komplet na przód i pytanie jaką wziąć konfigurację?
Wszystko żółte, czy na dolny wahacz wziąć czerwone dla "ucywilizowania"? Moja P11 to oczywiście dailycar.
Nie chcę skrzypienia więc, będę smarował obficie, a wcześniej stosował na całą powierzchnie suchy smar teflonowy. Zadziała?
Ostatnio zrobili końcówki drążka i sworznie na uniballach do almery N16:
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... try1215741
https://www.facebook.com/UNIT-Racing-110263192469511/
[ Dodano: 2017-04-09, 15:48 ]
Biorę komplet na przód i pytanie jaką wziąć konfigurację?
Wszystko żółte, czy na dolny wahacz wziąć czerwone dla "ucywilizowania"? Moja P11 to oczywiście dailycar.
Nie chcę skrzypienia więc, będę smarował obficie, a wcześniej stosował na całą powierzchnie suchy smar teflonowy. Zadziała?
Hobbysta Japanista