Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

2,2 di oraz dci

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2015-07-02, 19:05

Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-07-02, 22:45

wg tabel mojego ostatnio ulubionego producenta to 5w40 do dci, no i wymienial bym co 5000km jak tak gnasz ;)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2015-07-03, 08:23

ze wzgladu na moje doswiadczenia z panewkami w tych silnikach 10w 40 i zadnymi tabelami bym się nie sugerował. wymiana co 10 tysi nie jak to serwis mówi co 30 bo to jest kompletna bzdura.
XXX

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2015-07-03, 08:39

potwierdzam ! 10w40 !!!
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

frezeer
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2010-06-30, 18:47
Lokalizacja: wawa

Post autor: frezeer » 2015-07-03, 18:33

Nigdy nie wymieniałem co 30 tyś. Przeważnie co 15tys .Kiedys lalem 10w40 teraz leje 5w40. Jak na razie w weekend silnik wjeżdża do budy. Zregenerowalem spiek. Teraz dylemat czy regenerować wirnik czy używane turbo. Idąc za patentem na zmienna geometrie będziemy przekładać gt 17 do trzeciej almery w dom :lol: Ta jest bez programu i ma skrzynie dluzsza niż Tino.
Ps. Kolego powiedz coś o panewach w tych silnikach. Tutaj to akurat nie była wina panewki.

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2015-07-03, 19:08

rzecz nie w panewkach a w oleju... robiłem już nie jedna kapitalkę która wymagała wymiany wału zarówno w 1.5dci 1.9dci 2.2dci wszystkie te silniki maja zalecane fabrycznie 5w40 jakoś po przejściu na 10w40 nie ma problemów. moze panewki dostaja juz w dupe gdy silnik jest jeszcze na gwarancji a producent przewiduje wymiane co 30 tysi i olej 5w40 ktory jak dla mnie jest niczym innym jak tłusta wodą i nie chodzi o gestość a o lepkość która ma znaczący wpływ na film olejowy. nie chce się tu z nikim spierać na temat olejow ale smarowanie musi być konkretne i wolę nawet w zimie odpalić silnik i chwile zaczekać niz mieś siki w motorze zalane :mrgreen:
XXX


ODPOWIEDZ

Wróć do „Performance Garage - czyli jak wzmacniamy swoje auta”