Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Note] Jaką instalację wybrać aby nie stracić na mocy.

Moderator: Zielkq

Awatar użytkownika
eragornn
nowy na forum
Posty: 10
Rejestracja: 2015-03-01, 17:01
Lokalizacja: Warszawa

[Note] Jaką instalację wybrać aby nie stracić na mocy.

Post autor: eragornn » 2015-03-01, 17:23

Zastanawiam się nad ciekłym wtryskiem do silnika. Posiadam kilka Nissanów Note 1.4. I zamierzam je zagazować czytałem, że na ciekłym można odpalać silnik na lpg. Niema żadnych spadków mocy, tylko cena takiej instalacji waha się w granicach +/- 5 000 złotych.
Czy jest to opłacalne? Czy może lepiej wybrać tańszą opcję za 3 000 złotych. Ale nie wiem czy wtedy będzie to dobrym rozwiązaniem. Liczę na kilku letnią pracę takiego silnika. I dlatego waham się nad instalacją. Ponieważ ten wybór będzie dla mnie kluczową inwestycją. Która pozwoli mi zaoszczędzić w przyszłości kilka tysięcy złotych rocznie.
Przepraszam przesadziłem z kilkoma tysiącami. Lecz moje wyliczenia wskazały na spadek kosztów.

Awatar użytkownika
JACKO29
fanatyk nissana
Posty: 759
Rejestracja: 2009-12-09, 11:38
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: JACKO29 » 2015-03-01, 19:48

Weź pod uwagę to,że te silniki nie lubią gazu.Były przypadki ,że po 60tys potrzebny był remont głowicy.Nie odradzam Ci gazu,jedynie sugeruję podjęcie rozsądnej decyzji.
Zestaw siłowników do podnoszenia maski Qashqai J10 i J11 ,X Trail T-31 T-32chcesz wiedzieć więcej info na PW
viewtopic.php?t=18075

Awatar użytkownika
Ninjakołpak
nowy na forum
Posty: 14
Rejestracja: 2015-02-18, 13:02
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Post autor: Ninjakołpak » 2015-03-05, 01:17

A zastanawiałeś się o ile naprawdę mógłbyś zmniejszyć wydatki na benzynę.
Bo jeśli nie przyniesie to jakiś wielkich korzyści to nie ma sensu montowania lpg. W tych samochodach. Przychylam się wypowiedzi kolegi powyżej. Lecz także jestem za rozsądnym podjęciem decyzji.
Nikt mi nie powie że czarne jest czarne a białe jest białe

Awatar użytkownika
eragornn
nowy na forum
Posty: 10
Rejestracja: 2015-03-01, 17:01
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: eragornn » 2015-03-07, 19:37

JACKO29 pisze:Weź pod uwagę to,że te silniki nie lubią gazu.Były przypadki ,że po 60tys potrzebny był remont głowicy.Nie odradzam Ci gazu,jedynie sugeruję podjęcie rozsądnej decyzji.
To bardziej chyba zależy od montażu niż od instalacji. Oczywiście zawsze się zdarza że coś jest źle. Ale to już usterka która podlega gwarancji.

[ Dodano: 2015-03-07, 19:40 ]
Ninjakołpak pisze:A zastanawiałeś się o ile naprawdę mógłbyś zmniejszyć wydatki na benzynę.
Bo jeśli nie przyniesie to jakiś wielkich korzyści to nie ma sensu montowania lpg. W tych samochodach. Przychylam się wypowiedzi kolegi powyżej. Lecz także jestem za rozsądnym podjęciem decyzji.
Czy ja wiem, nie myślę w takim kontekście. Jest to "inwestycja" która będzie musiała troszeczkę kosztować na początku. Ale z tego co sam obliczałem to się mi zwróci. Więc nad tym to ja już myślałem. Rozważam bardziej jaka instalacja będzie dla mnie rozsądniejsza. Muszę pomęczyć się z nią przez kilka lat. Więc roztropniej będzie podjąć dobrą decyzję.

kism22
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2013-11-21, 18:46
Lokalizacja: ŚWIEBODZICE

Post autor: kism22 » 2015-03-10, 12:02

Witam
Posiadam od nowości Nissana Note 1.6 .Długo się zastanawiałem z założeniem ponieważ 1.6 źle znosi LPG (tak wyczytałem na forach). Trzy lata temu założyłem instalację BRC z dodatkowym smarowaniem zaworów (lubryfikacja) . Na mocy nie straciłem , a różnicę odczuwam tylko przy tankowaniu (koszt 100km ok 18-20zł). Aktualnie przejechałem 60 tyś i wszystko jest ok. Jeżeli się zdecydujesz na założenie instalacji to wybierz profesjonalny warsztat z doświadczeniem. Pozdrawiam.................
NOTE07

Awatar użytkownika
eragornn
nowy na forum
Posty: 10
Rejestracja: 2015-03-01, 17:01
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: eragornn » 2015-03-10, 12:34

kism22 pisze:Witam
Posiadam od nowości Nissana Note 1.6 .Długo się zastanawiałem z założeniem ponieważ 1.6 źle znosi LPG (tak wyczytałem na forach). Trzy lata temu założyłem instalację BRC z dodatkowym smarowaniem zaworów (lubryfikacja) . Na mocy nie straciłem , a różnicę odczuwam tylko przy tankowaniu (koszt 100km ok 18-20zł). Aktualnie przejechałem 60 tyś i wszystko jest ok. Jeżeli się zdecydujesz na założenie instalacji to wybierz profesjonalny warsztat z doświadczeniem. Pozdrawiam.................
To brzmi sensownie. Ale to tylko 60 tys ;/ Ja to tyle biję w jeden weekend
Ale zastanawiam się nad instalacjami lovato, są bardzo przyzwoite i podobno wytrzymują 600 tys km ! Przynajmniej jedna osoba się chwaliła takową na jednym forum. Oczywiście serwisowana ,sprawdzana i dbano o nią. Więc jestem pozytynie zaskoczony.
A 20 złotych na 100 kilometrów to jest spora suma. Grosz do grosza a będzie kokosza.
W taki sposób można zaoszczędzić tysiące a Pan zaoszczędził 20 * 600 = 12 000
O proszę w przybliżeniu oczywiście +/- 2 400 złotych. To i tak bardzo zacnie !

Zaporożec
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2014-12-18, 01:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zaporożec » 2015-03-16, 01:04

Nie ma tak, że jakiś silnik nie lubi LPG. LPG to po prostu paliwo. Jak udasz się do odpowiedniego warsztatu to wszystko będzie ci śmigało jak trzeba! Ja mam w swoim zenita z istalacją od AGC i wszystko jest cacy, problemy nie występują.

Awatar użytkownika
Ninjakołpak
nowy na forum
Posty: 14
Rejestracja: 2015-02-18, 13:02
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Post autor: Ninjakołpak » 2015-03-17, 13:59

Zamontuj sobie brc, wiele notów ma seg 24.
Zobacz sobie http://www.egp.pl/lpg-do-nissana.htm .
Jak wygląda dla ciebie dobrze to zastanów się na brc

I Zaporożec ma rację. Dobry montaż to podstawa bo inaczej będzie źle.
Nikt mi nie powie że czarne jest czarne a białe jest białe

Awatar użytkownika
eragornn
nowy na forum
Posty: 10
Rejestracja: 2015-03-01, 17:01
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: eragornn » 2015-03-19, 19:54

Dzięki, zastanowię się nad tym.

Awatar użytkownika
Ninjakołpak
nowy na forum
Posty: 14
Rejestracja: 2015-02-18, 13:02
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Post autor: Ninjakołpak » 2015-03-25, 16:25

Możesz sobie zamontować staga.
Jeśli brc 24 ci nie odpowiada. Chociaż tam większość jest w brc 24.
To na lpg forum większość ludzi poleca staga. I może to było by lepszym rozwiązaniem.
Nikt mi nie powie że czarne jest czarne a białe jest białe

Awatar użytkownika
eragornn
nowy na forum
Posty: 10
Rejestracja: 2015-03-01, 17:01
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: eragornn » 2015-04-01, 11:22

Wybrałem brc, jest zagraniczna. A ja do takich firm mam spore zaufanie.
Jak chcecie to możecie pooglądać jak to wygląda.
Wszyscy jęczą jak to źle wygląda z kabelkami na wierzchy. U mnie ich nie ma ^^

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

To tylko zdjęcia z 2 samochodów.
A stag jakoś mi nie podchodzi. Dobra instalacja nic do niej nie mam i nie chcę nie zniechęcać innych.
Jest dobry i łatwy w serwisowaniu. Z tego co wiem to każdy potrafi staga wsadzić. Więc nie ma kłopotów z jego naprawą. Ale w energy gaz polska, polecili mi brc. Więc postanowiłem spróbować. Jak to będzie czas pokarze na pierwszym serwisowaniu.

donkichot
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2015-04-07, 00:29
Lokalizacja: wawa

Post autor: donkichot » 2015-04-07, 00:34

No i pięknie wygląda, oby i dobrze chodziło.
Brc to znana i szanowana firma.
Ja jednak bym zamontował Zenita Pro OBD z podglądem sygnałów z OBD auta.
To teraz świetne rozwiązanie do sekwencyjnych instalacji.
Wtryskiwacze coś z pomiędzy Barracuda a Hercules. Sprawdzone, żywotne, szybkie, precyzyjne.

Awatar użytkownika
eragornn
nowy na forum
Posty: 10
Rejestracja: 2015-03-01, 17:01
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: eragornn » 2015-04-07, 12:57

Mogę zastanowić nad wymianą wtryskiwaczy ale to już po jakimś czasie. Od razu to mi się nie opłaca wymieniać bo to nie było by opacalne pod żadnym względem. Egp wykonało kawał dobrej roboty. Ale musiałeme za to troszkę zapłacić przez co nie mam możliwośći od razu ich wymienić. Ale zastanowię się nad tym. A potem być może to zrobię.
Ale dzięki za pomysł.

Awatar użytkownika
Ninjakołpak
nowy na forum
Posty: 14
Rejestracja: 2015-02-18, 13:02
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Post autor: Ninjakołpak » 2015-05-15, 12:08

eragornn pisze:Mogę zastanowić nad wymianą wtryskiwaczy ale to już po jakimś czasie. Od razu to mi się nie opłaca wymieniać bo to nie było by opacalne pod żadnym względem. Egp wykonało kawał dobrej roboty. Ale musiałeme za to troszkę zapłacić przez co nie mam możliwośći od razu ich wymienić. Ale zastanowię się nad tym. A potem być może to zrobię.
Ale dzięki za pomysł.
Po co masz wymieniać wtryskiwacze?
Tworzysz sobie jakieś dodatkowe koszty czy ktoś naopowiadał tobie bzdur o tych wtryskach. Jak chcesz to sobie wymieniaj ale nie oczekiwał bym nic wielkiego. Wymień sobie dopiero po roku. Jak będziesz tego potrzebował !
Nikt mi nie powie że czarne jest czarne a białe jest białe

Awatar użytkownika
eragornn
nowy na forum
Posty: 10
Rejestracja: 2015-03-01, 17:01
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: eragornn » 2015-05-27, 08:21

I tak trzeba nad tym pomyśleć, czytałem o kimś kto wzmacnia głowice pod gaz. Nie wiem na razie jaka cena, ponieważ jest ona dostosowywana pod zużycie głowicy, pojemność i liczbę cylindrów. Ale postaram się dowiedzieć więcej, przez telefon.

Awatar użytkownika
El_Diablo
fanatyk nissana
Posty: 698
Rejestracja: 2009-12-09, 12:23
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: El_Diablo » 2015-06-13, 10:56

A gdzie lubryfikator ?
Jest bardzo duża szansa, że przedłuży żywotność.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Note”