FORUM NISSAN ZONE Strona Główna
GłównaStrona główna RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Primera P12 2.2 di - Jakie możliwości jednostki napędowej.
Autor Wiadomość
gabson 
nowy na forum

Model: Primera P12 2.2 di
Wiek: 39
Dołączył: 10 Cze 2015
Posty: 2
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-06-11, 19:05   Primera P12 2.2 di - Jakie możliwości jednostki napędowej.

Witam serdecznie.
Od kilku dni wertuję forum ale niestety na temat P12 di jest strasznie mało informacji.
W związku z tym że w zeszłym roku zrobiłem pompę i wtryski a w tym roku turbawka zaczyna niedomagać i muszę z nią zrobić postanowiłem coś coś dłubnąć przy silniku ponieważ te 126 KM przy kombi to jakaś porażka.
Jak myślicie czy jest sens kupienia turba ze zmienna geometrią ? czy wiązałoby się to z dużymi modyfikacjami.? Czy zrobienie dolotu pomoże a jeżeli tak to co proponujecie?
Tak czy siak będę chciał zrobić program w GCSTunig ale przed tym muszę zrobić porządek z turbem.
Spotkałem się z informacją ze w tych silnikach są już mocno wyżyłowane pompy.
Czy ktoś podejmował się może zaadaptowania jakiejś bardziej wydajnej pompy paliwowej?

Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
Pozdrawiam
Gabson
_________________
Pozdrawiam
Gabson
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


frezeer 
wiem o czym pisze

Model: N16
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 89
Skąd: wawa
Wysłany: 2015-06-11, 19:31   

Pompa raczej niewymienna. Ale zmienna geometra owszem.
 
     
gabson 
nowy na forum

Model: Primera P12 2.2 di
Wiek: 39
Dołączył: 10 Cze 2015
Posty: 2
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-06-11, 22:41   

Wydlalem ci właśnie kolego wczoraj pytanie na PW w sprawie turbawki bo widziałem ze robili cos takiego u siebie.
Czy pomijają katastrofę motoru efekt byl warty zachodu ?
_________________
Pozdrawiam
Gabson
 
     
frezeer 
wiem o czym pisze

Model: N16
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 89
Skąd: wawa
Wysłany: 2015-06-12, 06:11   

Efekt jest taki ze mozna plynnie przyspieszyc juz od 1500rpm. Przeplywomierz sam dolewa paliwa z dołu. Zmienia sie charakterystyka motoru. Na zmiennej geometri nie trzeba tak wysoko krecic. Przekladka turbo wbrew pozorom bardzo prosta.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 Partnerzy  i Sponsorzy
Części zamienne w iParts.pl

W sprawach wymiany banerami, współpracy i reklamy pisz na kontakt@nissanzone.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 14