Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Obniżenie tanim kosztem

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

MrLamsor
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2015-06-02, 09:32
Lokalizacja: Wschowa

Obniżenie tanim kosztem

Post autor: MrLamsor » 2015-06-04, 08:30

Witam proszę o pomoc posiadam primerke p 10 HB i prosiłbym pomoc w tzw." glebie " znaczy aby auto nie miało takiego prześwitu pomiędzy nadkolem i kołem. nie stac mnie na gwinty itp. poprostu płaca i wydatki mi na to nie pozwalaja . myślałem o delikatnym cięciu spręzyn ale napotkałem wahacz na amortyzatorze i pytanie brzmi czy ktos to robił ? i jak nisko można je obciąć aby nie uderzało nadkole o ten wahacz? z góry dziekuje za pomoc .
Japoniec to jest to :3

Awatar użytkownika
falbinho
fanatyk nissana
Posty: 392
Rejestracja: 2009-12-09, 23:56
Lokalizacja: Marki/Wyszków

Post autor: falbinho » 2015-06-04, 10:56

Ktos miał do sprzedania bardzo dobre spreżyny H&R -40mm , bo zadne przycinanie niech Ci glowy nie miesza bo to niebezpiecznie jezdzic
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D

viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120

SPOKOjny
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2012-07-21, 08:36
Lokalizacja: małopolska

Post autor: SPOKOjny » 2015-06-04, 11:09

z przodu masz sprężynę stożkową więc nie radzę obcinać,bo kończy się to potem wypadaniem sprężyny z talerza,z tył możesz ciąć ale też nie za dużo bo cała sprężyna ma może 4 zwoje,kupić mts-a za 359 zł i po temacie ,bo potem jest więcej problemów z tymi ciętymi,np skakanie auta na nierównościach....przerabiałem temat ;-)

MrLamsor
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2015-06-02, 09:32
Lokalizacja: Wschowa

Post autor: MrLamsor » 2015-06-04, 11:53

Moglibyście podesłac jakis link do takich sprężyn ? z góry dzieki za pomoc.
Japoniec to jest to :3

Awatar użytkownika
jefrey91
doświadczony forumowicz
Posty: 227
Rejestracja: 2013-08-23, 14:27
Lokalizacja: Szczecin/Nowe Warpno

Post autor: jefrey91 » 2015-06-05, 15:01

Podłączam się do kolegi.

Ja mam też P10 ale sedan. Przy obniżeniu to szukać kita (spring i amor) czy sam spring a amor zostawić serie ? ;)

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2015-06-05, 23:14

Zależy ile chcesz obniżyć, jak będzie to małe obniżenie to seryjny amortyzator da rade.

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2015-06-05, 23:19

mam na spredaż springi mts do p10, ładnie obniżały dupa była wyżej i na seryjnych amorach wszystko ładnie banglało ;-)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
jefrey91
doświadczony forumowicz
Posty: 227
Rejestracja: 2013-08-23, 14:27
Lokalizacja: Szczecin/Nowe Warpno

Post autor: jefrey91 » 2015-06-06, 10:50

Tak z 3-4 cm żeby pasowało do felg 17'' z oponami 205/40 ET 36

A te springi z MTS to do Sedana takiego jak mój (2.0 benzyna 1996 r.) ?

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2015-06-07, 08:40

tak jak mówi sznikers99, tni i spawaj albo zamiast springów wrzuć 2krążki hokejowe taniej i niżej się nie da :D
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i Hamulce”