FORUM NISSAN ZONE Strona Główna
GłównaStrona główna RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Almera 2.2di i gt1849v
Autor Wiadomość
frezeer 
wiem o czym pisze

Model: N16
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 89
Skąd: wawa
Wysłany: 2015-04-08, 17:45   Almera 2.2di i gt1849v

Porywajac sie z motyka na ksiezyc wlozylem turbo z naglowka do samochodu.
Nie powiem dol jest super ale grucha jest caly czas na podcisnieniu i przy 2000rpm mam 1,5 bara
Zalozylem czujnik cisnienia doladowania i elektrozawor podcisnienia od dci i tu pojawia sie problem.
Czujnik daje 0,2-4.8v a zawor jest sterowany impulsami masy. Jak to teraz wysterowac bez ecu?
:oops:
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie ma drugiego takiego

Pomógł: 172 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7681
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2015-04-08, 20:09   

Jakiś komparator z histerezą, który będzie porównywał sygnał z czujnika z ustawionym i do tego jakiś element wykonawczy załączający zawór - na przykład tranzystor MOS :d
_________________
赤い零 czyli 日産プリメーラP11GT z tempomatem -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560


_
 
     
gwaltek 
aktywny forumowicz


Nr rejestracyjny: WPR
Model: N16
Wiek: 31
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 171
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-04-09, 07:55   

EcuMaster powinien dać rade ... ;P
_________________
Almera 2.2 Di - sold
Black Almera N16 2.0 VVL 224KM/228Nm
https://www.facebook.com/N16VVL
 
     
frezeer 
wiem o czym pisze

Model: N16
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 89
Skąd: wawa
Wysłany: 2015-05-12, 17:53   

Powiem tak. Jest pierwsze Di ze zmienna geometria ktora dziala!=D :evil:
 
     
marlos90 
Moderator Grupy


Model: P11VQ & Galaxy mk2 2.3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 27
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 654
Skąd: LBN
Wysłany: 2015-05-12, 19:10   

a co steruje tą geometrą? ;>
_________________
My GTline http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
 
     
frezeer 
wiem o czym pisze

Model: N16
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 89
Skąd: wawa
Wysłany: 2015-05-12, 19:35   

Wastegate od gt15. Nie trzeba zadnej elektroniki.
 
     
marlos90 
Moderator Grupy


Model: P11VQ & Galaxy mk2 2.3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 27
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 654
Skąd: LBN
Wysłany: 2015-05-12, 20:21   

i normalnie ciśnieniem z kolektora samo się steruje? żadnego zaworka elektrycznego ni nic?
_________________
My GTline http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
 
     
frezeer 
wiem o czym pisze

Model: N16
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 89
Skąd: wawa
Wysłany: 2015-05-13, 18:33   

Cisnienie z kolektora steruja grucha turbiny. Nie trzeba zadnej elektroniki
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 Partnerzy  i Sponsorzy
Części zamienne w iParts.pl

W sprawach wymiany banerami, współpracy i reklamy pisz na kontakt@nissanzone.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 15