[ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Specjalnie na prośbę Ad@musa
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yQQ4nDR ... e=youtu.be[/youtube]
choć tak jak mówiłem jest zamulony a na dodatek słabe opony i mokro.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yQQ4nDR ... e=youtu.be[/youtube]
choć tak jak mówiłem jest zamulony a na dodatek słabe opony i mokro.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
bombel w opisie modelu sam podawałeś że 9,6 a tu http://www.motofakty.pl/samochody/dane- ... 002-kombi/ dla kombi podają 10,5. Jedno jest pewne po modach czuć kolosalną różnicę w stosunku do tego co było po zakupie.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Skoro po podstawowych modach doszedłem do serii, muszę chyba zrobić remont silnika (opcja podmiany o której kiedyś pisałem z silnikiem kumpla po remoncie odpada bo udało mu się sprzedać chrupa) tym bardziej że chla olej jak alkoholik wódę. Wszedłem w posiadanie silnika SR20DEH z p11GT (brak wałków, stan jednostki nieznany) użytkownika akarczma. I teraz mam dylemat co robić - remontować DEH, czy dokupić wałki i wsadzić DEH a remontować DE? Dodam że samochód potrzebuje na co dzień więc któryś musi być włożony, a remont chciałbym zrobić samemu więc trochę to potrwa. Macie propozycje jakie mody jeszcze można zastosować w silniku (chce dać tłoki z 300zx), może jakąś hybrydę zrobić? No i czym dokładnie różnią się te dwa silniki oprócz wałków?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
PrzeRuSco, na sprawność silika wpływa jego kompresja i szczelność na cylindrach, jeśli masz komresje i szczelność to po co remontować?? Może gdzieś tam ma minimalne zużycie ale bardziej stawiam u ciebien zamulenie (katlizatory? tłumiki? smery bajery?) Dodatkowo zalecam płukankibo polifty lubią zapiekać się na zamkac pierścieni tłokowych
obadaj teat Michałb86, on niby p modach miał dopiero osiagnieta serie a zadowalający efekt dał kpl przygotowany układ wydechowy oraz czary sondami w Boca Motors
obadaj teat Michałb86, on niby p modach miał dopiero osiagnieta serie a zadowalający efekt dał kpl przygotowany układ wydechowy oraz czary sondami w Boca Motors
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
No właśnie chciałem zwiększyć kompresję do 11:1 przez tłoki z 300zx, a szczelności chyba nie ma bo mierzenie ciśnienia sprężenia (przed modem rozrządu) dało wyniki:
1 - 12; 14,5
2 - 11; 14
3 - 11,5; 14
4 - 12; 15
Drugi wynik to próba olejowa więc jeżeli dobrze rozumiem to brak szczelności na tłokach.
Mając drugi silnik mogę sobie przy nim dłubać i się czegoś nauczyć (nigdy nie rozbierałem silnika ale chyba mając manuala i haynes'a da się go złożyć?) i przy okazji zmodzić ile się da.
1 - 12; 14,5
2 - 11; 14
3 - 11,5; 14
4 - 12; 15
Drugi wynik to próba olejowa więc jeżeli dobrze rozumiem to brak szczelności na tłokach.
Mając drugi silnik mogę sobie przy nim dłubać i się czegoś nauczyć (nigdy nie rozbierałem silnika ale chyba mając manuala i haynes'a da się go złożyć?) i przy okazji zmodzić ile się da.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
chłopie, ja nawet takich wyników nie mam załóż nominalne opony 195/60/15 i zobaczysz jaki załapiesz powerup albo 205/50/15PrzeRuSco pisze: 1 - 12; 14,5
2 - 11; 14
3 - 11,5; 14
4 - 12; 15
na 17" asz mocne przeklaanie licznika i ostra zamule w sprincie, do tego popracuj na shifterowniem biegow i będzie dużo lepiej
na moe oko silnik masz zdrowy
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Na 17 zamuła faktycznie trochę jest ale licznik przekłamuje w stosunku do serii (185/65/15, 195/60/15, 205/50/16) o 0,61% biorąc od uwagę 1 wymiar, to tyle co nic a film był nagrywany na 205/55/16. Co do ciśnienia to każdy chiński miernik pokazuje co innego, chodziło o próbę olejową i sprawdzenie którędy bierze olej. Tak czy inaczej pewnie rozbiorę DEH'a, a czy go złożę to się okaże. Choć z drugiej strony trochę mnie kusi VE.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
PrzeRuSco, DEH żłopie olej pierścieniami
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
PrzeRuSco, spróbuj tłoki z SR20VE lub jakiegoś Sunnego N14GTI/Primery P10GT - z tego co wiem Ryba ma do sprzedania[/b].
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
zamki w p10 sa lepsze-milion razy o tym mowilem i chyba najlepszy set bo nie wylozysz mega kasy na jakis czarodziejskie z 3l-dodatkowy plus to tanie pierscienie, ja za tloki i pierscienie yamato dalem mniej niz za same pierscienie do p11:
-tloki 100zl n14gti
-pierscienie 120zl
przy przekladce musisz miec tez sworznie z n14 / p10
na razie mam ok 9tys wykrecone na tym secie a 7500kilometrow zrobilem na jednym oleju-troche dolalem bo aparatem ucieka
-tloki 100zl n14gti
-pierscienie 120zl
przy przekladce musisz miec tez sworznie z n14 / p10
na razie mam ok 9tys wykrecone na tym secie a 7500kilometrow zrobilem na jednym oleju-troche dolalem bo aparatem ucieka
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
A powiedzcie mi czy NPR http://www.ebay.pl/itm/Fits-90-97-Infin ... 338c06f423 się do czegoś nadaje?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Na razie nic ciekawego, cały czas się waham w którym kierunku pójść.
edit
takie male wiosenne porządki
edit
takie male wiosenne porządki
Ostatnio zmieniony 2015-07-10, 19:54 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 1 raz.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Jurto montaż i powrót do oryginalnego dolotu + drugi tłumik szmerów ten pomiędzy przepływką a przepustnicą oraz szerszy dopływ powietrza do puszki z filtrem. Wiecie może czy dużo roboty jest z wymiana pasków i czy można to zrobić od góry czy trzeba od dołu?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
paski to nie problem, jak rozbierzesz to bedziesz wiedzial jak poskadac
mody jakie zamiar masz wprowadzic sa podobnymi do tych ktore ja mam
nie zakladaj tlumika szmerow
szerszy doplyw jak? rozwiert puszki i otwora w nadkole?
mody jakie zamiar masz wprowadzic sa podobnymi do tych ktore ja mam
nie zakladaj tlumika szmerow
szerszy doplyw jak? rozwiert puszki i otwora w nadkole?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
PrzeRuSco, ja poproszę o fotki tego co zlałeś po płukaniu silnika - w odpowiednim temacie
Wymiana pasków to z góry robisz wszystko. Dobrze jest sobie ściągnąć koło i osłonę pasków.
Wymiana pasków to z góry robisz wszystko. Dobrze jest sobie ściągnąć koło i osłonę pasków.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
No i poległem na pasku od wspomagania, za cholerę nie mogłem się dostać do śruby regulacyjnej, no cóż zostawi to na kiedy indziej lub dla mechanika. Tłumika szmerów nie założyłem bo reduktor zajmuje jego miejsce, więc jak ktoś chce to jest na sprzedaż podobnie jak stożek z adapterem z obudową przepływki.
Szerszy dopływ do puszki filtra to patent wod2a u niego była rura od bodajże GTI ja dałem z CD20T ważne żeby miał oznaczenie 165542F201 lub 165542F202
było tak
ale za głośno więc wróciłem do serii z wkładka pipercross na pewno jest ciszej a jak z osiągami to zobaczę jutro, no i wpadł ładny niebieski kolor pod maskę + indeksowanie świec. Obecnie pod maską jest tak
Co ciekawe stare kable miały mniejszą rezystancje niż nowe
OEM
1. 3,46 kΩ przy długości 59,6 cm = 5,81 kΩ/m
2. 3,25 kΩ przy długości 53 cm = 6,13 kΩ/m
3. 2,55 kΩ przy długości 39,5 cm = 6,46 kΩ/m
4. 2,15 kΩ przy długości 34,5 cm = 6,32 kΩ/m
NGK
1. 6,10 kΩ przy długości 66 cm = 9,24 kΩ/m
2. 5,67 kΩ przy długości 58 cm = 9,78 kΩ/m
3. 4,46 kΩ przy długości 44 cm = 10,14 kΩ/m
4. 3,68 kΩ przy długości 34 cm = 10,82 kΩ/m
Według manuala rezystancja powinna wynosić 4,5 - 6,7 kΩ/m przy temperaturze 25*C
Szerszy dopływ do puszki filtra to patent wod2a u niego była rura od bodajże GTI ja dałem z CD20T ważne żeby miał oznaczenie 165542F201 lub 165542F202
było tak
ale za głośno więc wróciłem do serii z wkładka pipercross na pewno jest ciszej a jak z osiągami to zobaczę jutro, no i wpadł ładny niebieski kolor pod maskę + indeksowanie świec. Obecnie pod maską jest tak
Co ciekawe stare kable miały mniejszą rezystancje niż nowe
OEM
1. 3,46 kΩ przy długości 59,6 cm = 5,81 kΩ/m
2. 3,25 kΩ przy długości 53 cm = 6,13 kΩ/m
3. 2,55 kΩ przy długości 39,5 cm = 6,46 kΩ/m
4. 2,15 kΩ przy długości 34,5 cm = 6,32 kΩ/m
NGK
1. 6,10 kΩ przy długości 66 cm = 9,24 kΩ/m
2. 5,67 kΩ przy długości 58 cm = 9,78 kΩ/m
3. 4,46 kΩ przy długości 44 cm = 10,14 kΩ/m
4. 3,68 kΩ przy długości 34 cm = 10,82 kΩ/m
Według manuala rezystancja powinna wynosić 4,5 - 6,7 kΩ/m przy temperaturze 25*C
Ostatnio zmieniony 2015-11-13, 11:59 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 2 razy.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
PrzeRuSco, taki dolot mają też P11GT. Olej zmieniłeś? Jeśli tak, to co zlałeś po płukance Valvo?
_
_
Ostatnio zmieniony 2017-09-14, 23:29 przez janusz, łącznie zmieniany 1 raz.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_