Jakie oleje/płyny polecacie do naszych nysek...
Moderatorzy: Ryba, Sajmooon, Zielkq, Maniek-ol
Zalałem dziś Valvoline VR1 10W60, pierwsze wrażenia:
Muli na niskich obr. gaśnie przy dojerzdzaniu do świateł i w ogóle pracuje tak, że pożal się boże, falują obroty między 600 a 1000, wymieniłem tylko olej. Fakt od 3k jest bajka. Pytanie czy może być to wina oleju? Wydaję mi się, że nie. Aczkolwiek wolę się upewnić. No bo co ma olej do tego, że obroty falują i nie da się jeździć 50km/h na 4 biegu?
Muli na niskich obr. gaśnie przy dojerzdzaniu do świateł i w ogóle pracuje tak, że pożal się boże, falują obroty między 600 a 1000, wymieniłem tylko olej. Fakt od 3k jest bajka. Pytanie czy może być to wina oleju? Wydaję mi się, że nie. Aczkolwiek wolę się upewnić. No bo co ma olej do tego, że obroty falują i nie da się jeździć 50km/h na 4 biegu?
Ostatnio zmieniony 2014-06-18, 22:07 przez garygary, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam wszystkich Klubowiczów,
Mam na imię Kamil, od miesiąca jestem póki co szczęśliwym posiadaczem Maximy QX 2.0 1996r. Moje pytanie: ile oleju potrzebuję do silnika i skrzyni MANUALNEJ? Będzie to Valvoline, kwestia ile kupić (aha z wymianą filtra oleju)
Najważniejsze - ile wchodzi do SKRZYNI MANUALNEJ?
Pozdrawiam!
Mam na imię Kamil, od miesiąca jestem póki co szczęśliwym posiadaczem Maximy QX 2.0 1996r. Moje pytanie: ile oleju potrzebuję do silnika i skrzyni MANUALNEJ? Będzie to Valvoline, kwestia ile kupić (aha z wymianą filtra oleju)
Najważniejsze - ile wchodzi do SKRZYNI MANUALNEJ?
Pozdrawiam!
http://www.adrenalinemotorsport.pl/aktu ... 130-000-km Janusz płukanka pomorze ?
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
Niestety Mazowszenice-wawa pisze:płukanka pomorze?
Tu raczej nie pomoże, tu tylko rozebranie silnik i wyczyszczenie go
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
garygary, po sprawdzają wtyczki i czy na pewno wszystko dobrze podłączone tak obroty jak w zegarku były żadnych falowan mulenia
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
W mojej primerze mam zamiar wymienić olej w skrzyni z racji tego że gdy jest zimno biegi ciężko wchodzą i ma już najprawdopodobniej parę ładnych lat. Z tego co się orientuję powinienem zalać syntetyczne 75w/90 zamiast 80w/90 jak podaje manual. Tylko pozostaje pytanie czy gl4, a może olej dostosowany do przekładni i gl4 i gl5. Samo gl5 na pewno odpada ze względu na możliwość wywołania korozji chemicznej i braku przystosowania skrzyni do pracy w tym oleju- co z resztą wszyscy wiemy . Czy olej gl4/gl5 jest lepszy niż samo gl4?
Teoretycznie tak bo posiada zalety gl5( większą ilość dodatków smarnych) i przy tym nie uszkadza przy tym skrzyni. Ale jakie jest wasze zdanie/ doświadczenia? Pozdr.
Teoretycznie tak bo posiada zalety gl5( większą ilość dodatków smarnych) i przy tym nie uszkadza przy tym skrzyni. Ale jakie jest wasze zdanie/ doświadczenia? Pozdr.
Oskr5, możesz kupić olej, który ma na etykiecie napisane GL4/GL5, czystego GL5, ani GL4+ nie zalewaj.
Vixo, 75W140 GL4 lub GL4/GL5
Vixo, 75W140 GL4 lub GL4/GL5
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Do P11 3,6L
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
vixo, tak, 3l wlali mi panowie jakieś 3 lata temu i było pod korek wlewowy. Motula kupiłem i pamiętam, bo kosztował 60zł/l więc całkiem sporo wyszła ta wymiana. A skrzynie P11 i P11.144 się różnią, Yapko chyba pisał, że w P11.144 jest najmocniejsza (wytrzymałościowo) skrzynia, więc możliwe, że jest tam inna ilość oleju.
pozdr. Kamil
Ja od siebie mogę polecić Motul 5W40 8100 X-cess. 2 tygodnie temu przeszedłem z 10w40 castrola (poprzedni właściciel lał), przebieg Almy jakieś 180 tys (GA14DE), zrobione póki co jakieś 500km i zero zużycia oliwy (przedtem też nie brała).
Zmiany zdrowotne zaobserwowane po wymianie - szybsze gaśnięcie kontrolki oleju i wydaje mi się, że cichsza praca silnika.
W przyszłym miesiącu wymiana sprzęgła, pewnie pójdzie komplet Aisin plus wymiana oleju w skrzyni myślę, że też na Motula bo mam sklep koło domu, który jest oficjalnym dystrybutorem i ma przyzwoite ceny na ich produkty
Zmiany zdrowotne zaobserwowane po wymianie - szybsze gaśnięcie kontrolki oleju i wydaje mi się, że cichsza praca silnika.
W przyszłym miesiącu wymiana sprzęgła, pewnie pójdzie komplet Aisin plus wymiana oleju w skrzyni myślę, że też na Motula bo mam sklep koło domu, który jest oficjalnym dystrybutorem i ma przyzwoite ceny na ich produkty
AdrionGT, Valvo jest przereklamowane. Jeśli miałeś 5W to dalej lej 5W. Spróbuj zalać ENEOSa - dobry olej
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Zalej 10W40 od Eneosa. Obecnie mam taki zalany do swojego padła i nie narzekam.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, Gdzie najlepiej kupić ten olej? I jaki to dokładniej? ten?http://www.eneosoil.pl/produkty1/eneos-premium
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20
Smeru, LM z MoS2 dobry olej, Michal_M66 ma taki zalany. Valvo sobie odpuść, lepiej weź LM 5W40, Gulfa 5W40
Tu jest wątek olejowy viewtopic.php?t=13837&start=0
Tu jest wątek olejowy viewtopic.php?t=13837&start=0
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 37
- Rejestracja: 2009-12-15, 21:17
- Lokalizacja: działdowo
Witam wszystkich klubowiczów.Mam pytanko czy ten płyn do wspomagania http://allegro.pl/valvoline-atf-1l-dexr ... 98035.html podejdzie do mojej nysy P11 sri 2.0 1996r.Pozdrawiam wszystkich