[Primera]Części zawieszenia - JAKIEJ FIRMY?
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Ładuj do starych wahaczy górnych poliuretany - czerwone. Do łączników stabilizatora zamiast gum albo czerwone albo żółte. Dolny wahacz - kup używkę i też poligumke czerwoną.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
broń Boże do górnych poli zakładać.. opony ścina po brzegach.
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Marlos90, po założeniu poligumek do górnych wahaczy trzeba na zbieżność pojechać i ustawić
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Pozwoliłem sobie połączyć, aby bałaganu nie było.
Co do poli: http://www.strongflex.eu/ oraz viewtopic.php?t=9708
Pozdrawiam
Co do poli: http://www.strongflex.eu/ oraz viewtopic.php?t=9708
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
http://www.strongflex.eu/pl/148-nissan- ... -p11-96-02
Dobry wahacz górny na stronę to 180-220zł/szt. Łącznik stabilizatora - 35zł/szt. Wahacze dolne - nie wiem ile. Wiem, że sworzeń to około 50zł/szt. Tuleje wahacza dolnego30-40zł/szt.
W przypadku górnych wahaczy trzeba je zwymiarować i podesłać wymiary do Strongflexu. Jak rozmawiałem z nimi to powiedzieli, że w przypadku góry to są 3 albo 4 różne wymiary i dlatego to trzeba załatwiać indywidualnie. Żeby było zabawniej, to chyba Lemforder raz wypuszcza wahacze o jakiejś tam średnicy a za rok o innej - inie wiadomo co się ma
Dobry wahacz górny na stronę to 180-220zł/szt. Łącznik stabilizatora - 35zł/szt. Wahacze dolne - nie wiem ile. Wiem, że sworzeń to około 50zł/szt. Tuleje wahacza dolnego30-40zł/szt.
W przypadku górnych wahaczy trzeba je zwymiarować i podesłać wymiary do Strongflexu. Jak rozmawiałem z nimi to powiedzieli, że w przypadku góry to są 3 albo 4 różne wymiary i dlatego to trzeba załatwiać indywidualnie. Żeby było zabawniej, to chyba Lemforder raz wypuszcza wahacze o jakiejś tam średnicy a za rok o innej - inie wiadomo co się ma
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
chyba jednak zostanę przy standardzie , prima ma 17 wiosen i musi pałaszować po dziurawych drogach aglomeracji śląskiej jeszcze ze 3 latka
dodatkowo nie mam czasu zbytnio na samodzielne zabawy z poli ,a z wymianą u mechanika interesuje mnie metoda plug&play
nie chodzi mi o ceny wahaczy a o firmę , poprzedni właściciel wrzucił górne firmy 555 , po 4 roku po malutku puszczają niestety nie mam dostępu do wahaczy tej firmy
dodatkowo nie mam czasu zbytnio na samodzielne zabawy z poli ,a z wymianą u mechanika interesuje mnie metoda plug&play
nie chodzi mi o ceny wahaczy a o firmę , poprzedni właściciel wrzucił górne firmy 555 , po 4 roku po malutku puszczają niestety nie mam dostępu do wahaczy tej firmy
Panowie, jakie wahacze się teraz opłaca kupować. Lemfo odpada, przejechałem 20kkm i skrzypi, to samo było z yamato. Wcześniej kupowałem 555, które były w porządku ale już nigdzie ich nie ma.
Patrzyłem na poli i z tego co wnioskuję, to koszt na jeden górny wahacz,to ok 100zł, a ile mniej więcej kosztuje przełożenie tego ?
Patrzyłem na poli i z tego co wnioskuję, to koszt na jeden górny wahacz,to ok 100zł, a ile mniej więcej kosztuje przełożenie tego ?
Był: Sunny n14, Primera P11.144
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
Grzeg255, to zależy. Ja zawoziłem wahacze do Strongflexu i mi przełożyli w cenie.
Możesz spróbować sam przełożyć.
Możesz spróbować sam przełożyć.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
No właśnie, bo przeglądając net nie za bardzo znalazłem dobrej oferty, a jak już to cena dość wysoka ok. 170 zł. Za tyle, to ja już poli wstawię, z drugiej strony nie chcę pakować już w to auto dużej kasy.
Był: Sunny n14, Primera P11.144
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
Dzięki za opinie. Może jednak warto zainwestować w coś tańszego,jak niby sprawdzone i sporo droższe graty nie wytrzymują większych przelotów. Kupowałem już 555,febi,lemfo,yamato i jedynie te pierwsze były okej.
Był: Sunny n14, Primera P11.144
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
-
- nowy na forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2015-05-19, 11:00
- Lokalizacja: Gdańsk
gizmoislands, czytałeś Ty ten temat?... Jak się nie mylę konkretne firmy i rozwiązania są tutaj wałkowane od kilku lat.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
-
- nowy na forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2015-05-19, 11:00
- Lokalizacja: Gdańsk
Czytałem, ale jeżeli chodzi o dolne wahacze większość osób decyduje się na wymianę tulei i sworzni (i przedstawiają konkretne firmy).
Ale osoba, która będzie mi naprawiała samochód zasugerowała, żebym nie bawił się tylko wymienił cały wahacz.
Dlatego pytanie czy faktycznie jest to lepsze rozwiązanie, jeśli tak to jaką firmę w tym przypadku wybrać (w temacie przebija się kilka - ale związanych z elementami, a nie całością, nie wiem czy robi to jakąś różnicę).
Ale osoba, która będzie mi naprawiała samochód zasugerowała, żebym nie bawił się tylko wymienił cały wahacz.
Dlatego pytanie czy faktycznie jest to lepsze rozwiązanie, jeśli tak to jaką firmę w tym przypadku wybrać (w temacie przebija się kilka - ale związanych z elementami, a nie całością, nie wiem czy robi to jakąś różnicę).
I kupisz w ten sposób chiński badziew Rób przekładkę tulei i sworzni.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2015-05-19, 11:00
- Lokalizacja: Gdańsk
ok, Panowie,
jeżeli decyduje się już na poliuretany chciałbym się upewnić, że dobre rzeczy kupię (do wahaczy dolnych w nissan primera p11):
http://www.strongflex.eu/pl/149-nissan- ... wp11-98-02
-2x 281564A (lub 281564B)
-2x 281565A (lub 281565B)
czy to są rzeczy, których właśnie potrzebuję (jeżeli tak, to czy to już wszystko?) żeby zregenerować dolne wahacze?
jeżeli decyduje się już na poliuretany chciałbym się upewnić, że dobre rzeczy kupię (do wahaczy dolnych w nissan primera p11):
http://www.strongflex.eu/pl/149-nissan- ... wp11-98-02
-2x 281564A (lub 281564B)
-2x 281565A (lub 281565B)
czy to są rzeczy, których właśnie potrzebuję (jeżeli tak, to czy to już wszystko?) żeby zregenerować dolne wahacze?
brylant13, zrób sobie poli Jesli nie poli to Lemforder, FEBI
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Tanie bardzo szybko padają. Ja w sumie na Lemforderze zrobiłem niecałe 7kkm (+3kkm trasa, łącznie 10kkm), ale to jeżdżąc po Wro
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_