Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Instalacja w silniku 3.0 - polecamy, odradzamy

Moderator: Maniek-ol

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Instalacja w silniku 3.0 - polecamy, odradzamy

Post autor: johny_fellow » 2012-01-26, 22:16

W tym temacie poruszamy temat zasilania LPG Naszych 3-litrowych (zapewne głównie VQ30) motorowni.

W mojej A33 VQ30DEK obecnie jest taki zestaw:
- 2 parowane pod względem wydatku listwy wtryskowe A.E.B I-PLUS (3 wtryski na listwie);
- reduktor ELPIGAZ VEGA-I SPORT do 240KM;
- komputer AGIS CAN OBD;
- zbiornik GRODKÓW.

Zamierzam to zmienić na instalację BRC. Głównym powodem jest zły montażu wtrysków LPG, o czym trochę napisałem tutaj:
viewtopic.php?t=6883
Zrobię wymianę całej instalacji, ponieważ nie bardzo ktokolwiek chce poprawiać czyjąś źle zrobioną robotę. Wiadomo, jak coś jeszcze wylezie, to będzie obwiniony poprawiający.

Piszcie o Waszych doświadczeniach w gazowaniu 3 - litrówek :mrgreen:
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2012-01-26, 23:18

johny_fellow, mówiłem,że jest coś nie tak z tą instalką :-| ja tam polecam Staga 300-6 plus, premium ;) i będę polecał, bo to dobra, polska konstrukcja.Trafić na rekomendowany zakład spółki Ac i z bani :) http://www.ac.com.pl/pl/doc/349/warsztaty-rekomendowane

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2012-01-27, 07:17

Wiesz, przekonałem się do BRC. U mnie w P11, i u kilku kolegów, którzy montowali w tym samym zakładzie, jest lalka. Poza tym z zakładem, który ma mi to montować współpracuję służbowo od kilku lat i wiem, że każdy najdrobniejszy problemik załatwiają szybko i sprawnie.
Lombardo88 pisze:Trafić na rekomendowany zakład spółki Ac i z bani
W mojej okolicy takiego nie ma :mrgreen:
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2012-01-27, 08:15

a tak z ciekawości.. ile teraz za BRC Ci powiedzieli?? :)

[ Dodano: 2012-01-27, 08:19 ]
a ja się przekonałem do staga, bo sam go montowałem :-o :D

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2012-01-27, 08:20

Ostatnio nie pytałem, ale jakieś pół roku temu powiedzieli mi 4.200 zł. Głównie dlatego, że chciałem lepszy reduktor, taki do lub więcej 240KM. Normalna cena z reduktorem do 200KM to chyba 4.000 zł.
Podobno od tego czasu coś staniało. Obiło mi się o uszy, że może to być 3.800 zł.
Lombardo88 pisze:ja się przekonałem do staga, bo sam go montowałem
Ja nawet nie mam warunków. A co najważniejsze, nie mam czasu żeby samemu coś podłubać.
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2012-01-27, 08:41

słabe reduktory Ci proponują...bierz co ma zapas do 300 km. maxima to wymagające auto na wyższych partiach obrotów.wiec żeby nie kulało, bo będzie nie fajnie. :-| zwłaszcza, że chcesz podłubać przy DE-ku ;-) a tam o 250km nie trudno, więc żebyś potem nie zmieniał :-P

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2012-01-27, 08:53

Lombardo88 pisze:bierz co ma zapas do 300 km. maxima to wymagające auto na wyższych partiach obrotów.wiec żeby nie kulało, bo będzie nie fajnie.
Zapytam czy mają takie, i ile będzie taki kosztował.
Lombardo88 pisze: zwłaszcza, że chcesz podłubać przy DE-ku
Nie sądzę. Bądź co bądź nie w najbliższym czasie. Jak na razie, jako seryjny dupowozik radzi sobie wyśmienicie :mrgreen: Na tą chwilę mocy mam dostatecznie dużo :mrgreen:
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2012-01-27, 13:00

W BRC oryginalnie najwydajniejszym reduktorem jest Genius MAX.
Ja bym Ci polecił staga, 2xACR01 (poprawione z króćcem gazu 12mm) i wtryski Hana. W Twojej okolicy znajdziesz jednego z lepszych instalatorów: http://www.scantel.com.pl . Człowiek bardzo chwalony na lpgforum.
Obrazek

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2012-01-29, 07:59

ja bym dwa zaviolaki zeta s dał :) i tak jak pisałeś Hana zielona:) do tego ciśnienie robocze 1,35 i powinno być dobrze :) :)

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2012-02-25, 17:24

u mnie w saabie siedzi KME GOLD[do 360km] i stag-chyba by wydał nawet w zdłubanej maxi-bo obecnie przy 230km mam spory zapas jeszcze --jak zakupie MAXI kiedys to się przekonam ;)
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2015-01-30, 09:10

ja mam romano ris tez teoretycznie do 360 hp, ale 260 to podejrzewam że max ogarnie. na warsztacie mam 2 kme silvery i jak będzie mi się nudzić, to zrobię "kanapkę" z nich. zasilanie wody maxi ma naprawdę dobre,a przewody będę miał bardzo blisko kolektora, więc powinno być stabilnie na sparowanych 2 reduktorach, tym bardziej,że mam "wersje" silvera do 200 km a tutaj jest tur-slim. ciekawe jak przy cut-off będzie się zachowywać taki zestaw. przy 230hp nie będzie wysilony, więc jest szansa ,że ciśnieniowo będzie ok. ;)

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o autach z LPG”