[P11/WP11] Dziwne Stukanie ze skręconą kierownicą w Lewo P11
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Dziwne Stukanie ze skręconą kierownicą w Lewo P11
w sumie przeorałem całe forum, i mam problem z moją primerką, ogólnie jest tak, jak kierownicą skręcę delikatnie w prawo podczas jazdy to słysze takie ciche stuki , stuk stuk stuk częstotliwość częsta do tego regularne , odbije delikatnie kierownicą aby mieć koła na "prosto" przestaje pukać.. i nie wiem gdzie szukać przyczyny jakoś pół roku temu było wymienianie prawie całe przednie zawieszenie, górne wachacze drążki końcówki itp 2x przegub, do tego łączniki stabilizatora ( tak tak mazury piękne krainy z cudownymi drogami ) i martwię się co to może być.. przy dodawaniu gazu jakby te stukanie ustępuje, czy to może być wina opon? klocków? tarcz? może przeguby wadliwe? może półośka już się ze mną żegna??
pozdrawiam i stawiam bro za trafną podpowiedź na zlocie
pozdrawiam i stawiam bro za trafną podpowiedź na zlocie
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
właśnie przegub odpada bo
1. na parkingu cisza
2. dzieje się to tylko w trakcie jazdy z prędkością około 70+ ( przy 120 jest cisza )
3. przeguby mają po 6 miesięcy są nowe ><
1. na parkingu cisza
2. dzieje się to tylko w trakcie jazdy z prędkością około 70+ ( przy 120 jest cisza )
3. przeguby mają po 6 miesięcy są nowe ><
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Jest jeszcze wersja
-stuk, stuk
-kto tam?
-panewka
Lub
-stuk, stuk
-kto tam?
-ygrek
To że wymieniane nie musi znaczyć że dobre a które były wymieniane wewnętrzne czy zewnętrzne
-stuk, stuk
-kto tam?
-panewka
Lub
-stuk, stuk
-kto tam?
-ygrek
To że wymieniane nie musi znaczyć że dobre a które były wymieniane wewnętrzne czy zewnętrzne
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
wymieniane były zewnętrzne oba
Boro - dzień dobry nie zamawiałem
Panewka - Ale sąsiedzi zamawiali
Boro - to niech sąsiedzi sobie wymieniaja!
odnośnie silnika to się nie przejmuje ;P w kwietniu dnia 20stego miesiąca wlatuje 900 od seicento
Boro - dzień dobry nie zamawiałem
Panewka - Ale sąsiedzi zamawiali
Boro - to niech sąsiedzi sobie wymieniaja!
odnośnie silnika to się nie przejmuje ;P w kwietniu dnia 20stego miesiąca wlatuje 900 od seicento
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
U mnie ten sam wlatuje
Ja miałem walniety wewnętrzny prawy przy skręcie łuku w lewo było stuk, stuk ale skręt w prawo i cisza. Pamiętam jak jechałem np prosto u było stuk to szarpniecię kierownicą i cisza
Ja miałem walniety wewnętrzny prawy przy skręcie łuku w lewo było stuk, stuk ale skręt w prawo i cisza. Pamiętam jak jechałem np prosto u było stuk to szarpniecię kierownicą i cisza
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
a widzisz ale u mnie są regularne stuki , takie puk puk puk puk jeden po drugim, wyprostuje i cisza.. trochę martwi mnie to..
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
hm, a pijemy razem ją na zlocie ?:D
jak to sprawdzić czy przegub wewnętrzny? bo zewnętrzny to pikuś a jak wewnętrzny to jaki tego jest koszt?? i jak to sprawdzić ?:P
w sumię pukanie jest ciągle nie zwracałem uwagi na prędkość.. oprócz tego przy ilu puka, przy 160 raczej koncentruje się na drodze
jak to sprawdzić czy przegub wewnętrzny? bo zewnętrzny to pikuś a jak wewnętrzny to jaki tego jest koszt?? i jak to sprawdzić ?:P
w sumię pukanie jest ciągle nie zwracałem uwagi na prędkość.. oprócz tego przy ilu puka, przy 160 raczej koncentruje się na drodze
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
hm, Łożysko to autko na lewarek i pomachać kołem a jak sprawdzić wewnętrzny??
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Maniek a żebyś wiedział że zalecę ogólnie kiedyś mechanik jak miałem honde 1.6 vtec 5 gen mówił mi że strasznie cieżko jest stwierdzić uszkodzony przegub wewnętrzny.. w poniedziałek pojade na szarpaki może coś będzie bardziej wiadomo..
i to jednak przegub wewnętrzny raczej na 100% do pompowałem opony dzisiaj i ogólnie strasznie się to nasiliło.. cuż czeka wymiana.. ale chyba skrzyni nie ma potrzeby wyjmować co dużo jest z tym zabawy? szkoda że pogoda nie sprzyja do napraw na otwartym kanale WIOSNO zapraszamy i jak dodaje gazu to wydaje mi się jakby ten dźwięk ustępywał..
i to jednak przegub wewnętrzny raczej na 100% do pompowałem opony dzisiaj i ogólnie strasznie się to nasiliło.. cuż czeka wymiana.. ale chyba skrzyni nie ma potrzeby wyjmować co dużo jest z tym zabawy? szkoda że pogoda nie sprzyja do napraw na otwartym kanale WIOSNO zapraszamy i jak dodaje gazu to wydaje mi się jakby ten dźwięk ustępywał..
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Skrzyni nie trzeba wyjmować. Przegub wew. podejrzewam , że trochę kosztuje. Ja kupiłbym chyba drugą półoś kompletną i wymienił. Można też dać przegub do regeneracji.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1592
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Ja regenerowałem wewnetrzny. U mnie objaw był taki ze nie dalo sie juz za bardzo jechac bo kierownica trzpało i sam skrecal
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
w sumie na allegro patrzyłem że całość z półośką 200zł.. to nie majątek w sumie myślałem że jest gorzej.. nie no kierownicą nic nie trzepie, chyba trzeba będzie po prostu wsadzić ręce w smar
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
u mnie sie to pojawilo 3 dni temu. Winna peknieta oslona przegubu zewnetrznego. Nalezy przegub wymontowac, wymoczyc w ropie, nasmarowac i zalozyc nowa oslone jak nie jest oczywiscie juz zniszczony w sroku. Ze wymieniles przegumy pol roku temu to nic nie znaczy.. mogl byc wadliwy albo ci pekla juz oslona. Ja sie biore w srode za reanimacje
U mnie stawiam na przeguby zewnętrzne i bardzo jestem zly, ale pewnosci nie mam. Jest zima i czasem sobie poodgarniam parkingi, jakies łuki bokiem i te sprawy. Nie nazywam tego driftem, ale pobawic sie mozna. Im mocniej skręce kierownica niezaleznie czy w lewo czy w prawo to tlucze niesamowicie jak przeguby, jak wcisne sprzeglo to przestaje a fura dalej w kolko jedzie. Na prosto cisza jak jest sucho tez ok. Wymienialem wszystkie 4 przeguby razem z wałkami, wszystko osobno kupowałem, gumy oczywiscie tez nowe. Do tego wszystkie tuleje wahaczy dolnych i gorne cale nowe + nowe łączniki stabilizatora, nowe łożyska kół i zwrotnic. Wszystkie części z górnej półki. Na przeglądzie wszystko ok. Wadliwe przeguby? Wewnętrzne mam driveshaft a zewnetrzne ruville. Same wałki osi są bez tych gumowych tłumików drgań, ale chyba w 2 miesiące przez brak tego tłumienia by mi nie rozwaliły przegubów. Przy kręceniu się w kółko najbardziej słychać i buksowaniu jednoczesnie na śniegu. Jakieś pomysły? Jak to zdiagnozować z większą pewnośćią? Mam na stanie stare oryginalne przeguby w całkiem niezlym stanie (troszke pukały na rondzie) , ale nie chce mi sie znow ich przekładac.