[A32] dzienne w A32?
Moderator: janusz
[A32] dzienne w A32?
przegladalem sobie z nudów instrukcje do maxi i zastanowił mnie jeden wpis "Daytime running light system" a że mój angielski nie jest perfekt to niezbyt moge zrozumiec co i jak, zato google translate radzi sobie jeszcze gorzej ode mnie
także jak byście powiedzieli co i jak z tymi DRL'ami to byłbym dżwięczny
tak na marginesie nie włączają sie "po kluczyku" i co do tego ma hamulec postojowy !
także jak byście powiedzieli co i jak z tymi DRL'ami to byłbym dżwięczny
tak na marginesie nie włączają sie "po kluczyku" i co do tego ma hamulec postojowy !
Ostatnio zmieniony 2015-01-21, 10:12 przez snorlaxs, łącznie zmieniany 1 raz.
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
Snorlaxs, ale to samo jest w Primerach P11 - ba nawet w wersji EU. Dzienne są zrobione ze świateł mijania i załączają się razem z postojowymi.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
z tego co rozumiem z tej instrukcji to powinny sie zapalac po starcie silnika, u mnie tak nie jest i co do tego ma ręczny? a jak załącze postojowe to zapalają się obrysówki no i te zrobione "z kierunków" ale po kluczyku nic nie trybi
ewentualnie co moge miec spier...... i co za to odpowiada? bo raczej powinien byc jakis komputerek/automat/przekaznik co tym steruje
ewentualnie co moge miec spier...... i co za to odpowiada? bo raczej powinien byc jakis komputerek/automat/przekaznik co tym steruje
Ostatnio zmieniony 2015-01-21, 10:39 przez snorlaxs, łącznie zmieniany 1 raz.
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
No to właśnie przejrzałem manuala do Maxi. Dzienne są zrobione z drogowych
Do kompa od dziennych wchodzi sygnał z alternatora - to jest informacja, że silnik pracuje.
A no i komp jest zasilany dopiero po zapłonie
Co ma ręczy do tego - może to, że jak masz zaciągnięty i odpalisz auto to oznacza, że masz postój. Daje to informacje, że nie ma sensu mieć włączone światła i można je wyłączyć. Po co tracić energię.
Do kompa od dziennych wchodzi sygnał z alternatora - to jest informacja, że silnik pracuje.
A no i komp jest zasilany dopiero po zapłonie
Co ma ręczy do tego - może to, że jak masz zaciągnięty i odpalisz auto to oznacza, że masz postój. Daje to informacje, że nie ma sensu mieć włączone światła i można je wyłączyć. Po co tracić energię.
Ostatnio zmieniony 2015-01-21, 10:41 przez janusz, łącznie zmieniany 1 raz.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Trzeba przewody obadać i sygnały wszystkie. Pytanie - czy ten moduł jest w ogóle zainstalowany w aucie To miały wersje na Kanadę, ale niekoniecznie wersje na USA
Podrzuć mejla na PW to Ci wyślę manuala
Podrzuć mejla na PW to Ci wyślę manuala
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
jak nie to pozostaje automat z alledrogo i sie pobawic, bo brak swiatel po kluczyku mnie wpienia
[ Dodano: 2015-01-21, 14:31 ]
raczej nie mam co szukac puchy od dziennych bo dekoder VIN wywalil ze to wer kalifornijska a nie kanadyjska wiec zostaje aledrogo i automat....
[ Dodano: 2015-01-21, 14:31 ]
raczej nie mam co szukac puchy od dziennych bo dekoder VIN wywalil ze to wer kalifornijska a nie kanadyjska wiec zostaje aledrogo i automat....
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
Hmmm, czyżby moje przypuszczenia co to pędzenia żarówek PWMem się potwierdzały?
Snorlaxs, w zwykłych dziennych masz żarówkę chyba 21W, więc akurat PWM ustawiony na okolice 50%
Snorlaxs, w zwykłych dziennych masz żarówkę chyba 21W, więc akurat PWM ustawiony na okolice 50%
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Czemu chcecie szpecic takie piekne samochody , jakas smieciowa tasma led ala dzienny badziew ? Nie ma nic bardziej odpychajacego chyba . Po 2 miechach do tego wszytsko mruga ajj sie wkurzylem ;P
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
Radziejwwl, rozmawiamy o OEMowym rozwiązaniu, a nie jakiś dokładkach.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Diody led lux w tasmie ? to OEM ?:) Poczatek tak wiem o co chodzi , aczkolwiek z tym sie nei spotkałem , moglo by byc fajne
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
Radziejwwl, a to Snorlaxs, wspomniał, że ma w palnie, ale czy to wyjdzie to nie wiadomo Zresztą jakby takie coś wrzucił do lampy to mu capną dowód przy najbliższej okazji Nawet przeglądu nie przejdzie, bo było coś kombinowane. Dobre dzienne LEDowe z homologacją kosztują >200zł
Takie ledy w oryginalnym kloszu widziałem już naście razy - głównie w golfach, vectrach i innym podobnych - ogólnie wiooooocha.....
Takie ledy w oryginalnym kloszu widziałem już naście razy - głównie w golfach, vectrach i innym podobnych - ogólnie wiooooocha.....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
radziejwwl, cos podobne do tego viewtopic.php?t=11994&start=0 (pierwszy post), chyba że to jest taśma SMD
janusz, i tak pare razy mialem dowod capnięty , także się przyzwyczaiłem, co z tego będzie to sam nie wiem, na razie padł tylko pomysł , lampy od srodka na pewno bede malowal, także przymierzyć można i zobaczyć jak to będzie, ściągnąć zawsze można
natomiast według mnie, te DRL'e montowane w tych chińskich kloszach troche szpecą auto, zastanawiałem sie też na tymi "punktowymi" DRL 825.
Druga sprawa, za panel LED w tylnej lampie też może dowód polecieć tak?
janusz, i tak pare razy mialem dowod capnięty , także się przyzwyczaiłem, co z tego będzie to sam nie wiem, na razie padł tylko pomysł , lampy od srodka na pewno bede malowal, także przymierzyć można i zobaczyć jak to będzie, ściągnąć zawsze można
natomiast według mnie, te DRL'e montowane w tych chińskich kloszach troche szpecą auto, zastanawiałem sie też na tymi "punktowymi" DRL 825.
Druga sprawa, za panel LED w tylnej lampie też może dowód polecieć tak?
Ostatnio zmieniony 2015-01-22, 08:34 przez snorlaxs, łącznie zmieniany 1 raz.
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
Snorlaxs, czy to jed smd, tht czy flux (to jest tht) nie ma najmniejszego znaczenia. Wszystko i tak rozbija się przede wszystkim o samą strukturę -chip leda - to czy to będzie zwykłe złącze pn czy ze studniami kwantowymi. Kolejną ważną sprawą jest ilość lumenów z wata, zewnętrzna sprawność kwantowa, optyka, jakość luminoforu (to w przypadku białych ledów) etc. etc.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Snorlaxs, noty katalogowe do danego leda najczęściej podają tylko porządnie firmy - albo jak kupujesz jakiejś hurtowni - tme, farnell, elfa to oni mają podane pdfy do danej diody. Jak kupujesz w sklepie to w zasadzie mało kto poda Ci konkretnie co to za model.
Diody mają to do siebie, że świecą kierunkowo i jak zamontujesz jakieś porządne, to będziesz oślepiał wszystkich. Chcą uniknąć tego stosuje się zewnętrzną optykę - kolimatory, soczewki - wtedy rozkład światła jest względnie równomierny.
Diody mają to do siebie, że świecą kierunkowo i jak zamontujesz jakieś porządne, to będziesz oślepiał wszystkich. Chcą uniknąć tego stosuje się zewnętrzną optykę - kolimatory, soczewki - wtedy rozkład światła jest względnie równomierny.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
GRZECHu, najprostsze metody są najlepsze
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
snorlaxs, poporostu nie rob tego zarowki az tak sa drogie ? zostaw jak jest , zeby bylo tak jak ma byc
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
W moim A32 Canada Spec mam fabryczne światła dzienne, które zapalają się po przekręceniu zapłonu, działają na bazie świateł długich (drogowych) świecących na X% mocy. Przy zaciągniętym ręcznym dzienne się nie zapalają, czyli wszystko tak, jak w instrukcji.
Dodatkowo posiadam oczywiście funkcję doświetlania skrętu po uruchomieniu kierunkowskazu.
Czy ktoś orientuje się jak wygląda zachowanie tych dodatkowych funkcji po przekładce lamp z europejczyka (żeby mieć asymetryczne światła)? Czy wiąże się to z utratą funkcji świateł dziennych i doświetlania skrętu czy nie ma to żadnego wpływu?
Dodatkowo posiadam oczywiście funkcję doświetlania skrętu po uruchomieniu kierunkowskazu.
Czy ktoś orientuje się jak wygląda zachowanie tych dodatkowych funkcji po przekładce lamp z europejczyka (żeby mieć asymetryczne światła)? Czy wiąże się to z utratą funkcji świateł dziennych i doświetlania skrętu czy nie ma to żadnego wpływu?