[P/WP11.144] Primera wp11.144 sam skręca
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P/WP11.144] Primera wp11.144 sam skręca
Witam,
zakupiłem primere WP11.144, od momentu zakupu auto ściągało do prawej strony podczas jazdy. Pojechałem na zbieżność, po ustawieniu jest jeszcze gorzej. Po tym zabiegu udałem się na stacje diagnostyczną, tam diagnosta wskazał na amortyzatory... faktycznie jeden nadawał się do wymiany.
Dzisiaj wymieniłem obydwa na nowe i dalej jest to samo..
Gdy rusza się autem kierownica sama się przekręca w prawo, natomiast gdy hamuję auto ściąga do prawej strony, a kierownica się prostuje...
Miał ktoś taki problem?
Gdzie szukać przyczyny?
Jak sprawdzić czy maglownica jest dobra?
Dodam tylko, że całe zawieszenie jest zrobione... diagnosta wykluczył ten czynnik
zakupiłem primere WP11.144, od momentu zakupu auto ściągało do prawej strony podczas jazdy. Pojechałem na zbieżność, po ustawieniu jest jeszcze gorzej. Po tym zabiegu udałem się na stacje diagnostyczną, tam diagnosta wskazał na amortyzatory... faktycznie jeden nadawał się do wymiany.
Dzisiaj wymieniłem obydwa na nowe i dalej jest to samo..
Gdy rusza się autem kierownica sama się przekręca w prawo, natomiast gdy hamuję auto ściąga do prawej strony, a kierownica się prostuje...
Miał ktoś taki problem?
Gdzie szukać przyczyny?
Jak sprawdzić czy maglownica jest dobra?
Dodam tylko, że całe zawieszenie jest zrobione... diagnosta wykluczył ten czynnik
Sprawdź hamulce to raz, dwa to opony.....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
zamien kola przod z tylem i wtedy zdaj relacje czy cos sie zmienilo..
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Michal404, a kiedy robiłeś przegląd hamulców - sprawdzałeś prowadnice, wymieniałeś płyn hamulcowy? Równie dobrze ręczny może Ci delikatnie trzymać.
To, że opony są nowe o niczym nie świadczy. Ja u siebie zakładam zimówki i mnie ciągnie w prawo - opony wyważone, zbieżność zrobiona, opon nie tnie a ściąga. Zakładam letnie buty i nie mam problemu - wina opon.
To, że opony są nowe o niczym nie świadczy. Ja u siebie zakładam zimówki i mnie ciągnie w prawo - opony wyważone, zbieżność zrobiona, opon nie tnie a ściąga. Zakładam letnie buty i nie mam problemu - wina opon.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
michal404,
Rozumiem, że gdy puścisz kierownicę dodajesz gazu to kierownica skręca w prawo i auto również jedzie w prawo, a gdy hamujesz jest tak samo?
U mnie ściąganie również występuje w niewielkim stopniu, przez delikatnie ugięty prawy dolny wahacz, ale występuje cały czas.
A gdy rozpędzisz auto wyrzucisz na luz i puścisz kierownicę co się dzieje?
Jeśli po ustawieniu zbieżności auto jeszcze bardziej ściąga to omijaj ten warsztat z daleka.
Jeśli kierownica sama się u ciebie ''przestawia'' to masz problem z przekładnią.
Podczas rozpędzania, a zwłaszcza na niskich biegach tzn 1,2 problem ściągania będzie występował ze względu na to które koło w danym momencie ciągnie bardziej.
Rozumiem, że gdy puścisz kierownicę dodajesz gazu to kierownica skręca w prawo i auto również jedzie w prawo, a gdy hamujesz jest tak samo?
U mnie ściąganie również występuje w niewielkim stopniu, przez delikatnie ugięty prawy dolny wahacz, ale występuje cały czas.
A gdy rozpędzisz auto wyrzucisz na luz i puścisz kierownicę co się dzieje?
Jeśli po ustawieniu zbieżności auto jeszcze bardziej ściąga to omijaj ten warsztat z daleka.
Jeśli kierownica sama się u ciebie ''przestawia'' to masz problem z przekładnią.
Podczas rozpędzania, a zwłaszcza na niskich biegach tzn 1,2 problem ściągania będzie występował ze względu na to które koło w danym momencie ciągnie bardziej.
ja bym sprawdził luzy w górnych wahaczach, zdejmujesz koło, łapiesz za tą blachę nad tarczą hamulcową i jedną ręką od silnika drugą ręką do silnika szarpiesz na boki i patrzysz po śrubach czy tam luzu niema..
kolejna kwestia to łożyska między zwrotnicą a tą blachą nad tarczą do sprawdzenia ale to też zauważysz przez szarpanie
ew. może dzwonek był przodem?
kolejna kwestia to łożyska między zwrotnicą a tą blachą nad tarczą do sprawdzenia ale to też zauważysz przez szarpanie
ew. może dzwonek był przodem?
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Zacisk hamulcowy porusza się na dwóch prowadnicach - muszą luźno chodzić.michal404 pisze:Jakke prowadnice masz na mysli?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Nie zdazylem Ci odpisac i sam doszedles zadne hamulce pierdulce , miałem to samo kiedys jak wystartowałem ze swiateł . Wyrwał mi się dolny wahacz i te same objawy byly. Po wymianie sanek i srub mocujacych wahacz wszystko wrocilo do normy. Pozdrawiam
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
Można by spróbować uratować stare sanki, albo rozwiercić i nagwintować, albo wbić ciasno nagwintowaną tuleję. Z tym, że nie mam bladego pojęcia ile to może kosztować.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Kupiłem uzywane sanki z polifta za 100 zł plus kw , nie wiem czy warto bawic sie w tulejowanie nabijanie itd . Sruby dostałem od zaprzyjaznionego rozbieracza nissanow
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
Ja sam sanki wymieniałem z kanału robiłem z 4h i raczej nie widzę sensu bawić się w tulejowanie , sam się zastanawiałem nad tulejowaniem ale dałem sobie spokój bo dobrze to zrobić więcej wyniesie niż kupno sanek .Jak będziesz kupował sanki zwróć uwagę żeby nie było żadnych ukręconych śrub np. od mocowania stabilizatora .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec