Liczniki w P11/WP11
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Niedział, jak będę robił u Michała to zrobimy HOW TO
Występowały dwa rodzaje pomp ABS, jedna z kompem przy pompie, a druga z kompem w kabinie
Występowały dwa rodzaje pomp ABS, jedna z kompem przy pompie, a druga z kompem w kabinie
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Naszło mnie na całkowite rozmontowanie zegarów - i tutaj pytanie: czy składając całość "do kupy" muszę wskazówkami trafić w idealne miejsca, jak były przed rozbiórką, czy one się potem względnie same ustawią? Czy wszystkie silniczki zawsze po podłączeniu wrócą do swojej początkowej pozycji i wtedy wciskać wskazówki?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zielkq, to nie są silniczki tylko - logometry. Są to ustroje pomiarowe, których wskazanie nie zależy od napięcia zasilania.
Na Twoim miejscu nie ściągałbym wskazówek.
Logometr ma jedną zasadniczą zaletę. Porównując go do klasycznego ustroju elektromagnetycznego czy magnetoelektrycznego nie ma żadnych sprężynek przeciwdziałających momentowi napędowemu oraz doprowadzających prąd. Co więcej te ustroje pomiarowe są bardzo delikatne w porównaniu do logometru. Logometr jest pancerny przy nich.
Na Twoim miejscu nie ściągałbym wskazówek.
Logometr ma jedną zasadniczą zaletę. Porównując go do klasycznego ustroju elektromagnetycznego czy magnetoelektrycznego nie ma żadnych sprężynek przeciwdziałających momentowi napędowemu oraz doprowadzających prąd. Co więcej te ustroje pomiarowe są bardzo delikatne w porównaniu do logometru. Logometr jest pancerny przy nich.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Dobra, jakby ktoś chciał rozbierać licznik to da się rozebrać wszytko na części pierwsze w miarę bezproblemowo. Jeżeli nie chcemy wymieniać samych tarcz to nie trzeba też ściągać wskazówek.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Wskazówki ściąga się widelcem, tylko radzę je zakładać na podpiętych zegarach, bo jak wspomniał Janusz to nie są silniczki i ich pozycja sie stabilizuje dopiero po odpaleniu silnika. Robiłem zdjęcia itd,itp i ściągałem wskazówki ze 3 razy żeby wszystko wsio pokazywało.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Seba WWA, wymieniliśmy zegary u Michała_M66 i rzeźba totalna jeśli chce się przełożyć z GT do WP11SLX/GX, z WP11SRi na przykładzie Zielkq okazuje się, że nie ma takich problemów.
Najwięcej problemów sprawia ABS......
Najwięcej problemów sprawia ABS......
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, po głowie chodzi mi jeszcze jeden pomysł - a jakby tak przełożyć same ścieżki z zegarów? Trzeba byłoby tylko porównać co i jak wchodzi po nich już do samych zegarów. Może to jest prostszy sposób?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zielkq, nie da rady - nie przejdzie - główny powód - ABS. U Michała dziś się nacudowaliśmy i to sporo.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
no raczej liczniki są różne w zależności od pojemności silnika..
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
[P11/WP11] Nissan primera P11 1.6 sri komputer
Witam serdecznie po długiej przerwie
Zakupiłem primerę P11 z 1998 roku która ma wszystko w wyposażeniu lecz tego co jestem zorientowany powinna mieć komputer czyli powinna [pokazywać spalanie itd , puki co mam przycisk którym mogę podejrzeć temperaturę , datę i godzinę. Chciałbym jednak aby pokazywało mi spalanie chociażby , da się to jakoś dostawić ? co trzeba było by ewentualnie zrobić ?
Zakupiłem primerę P11 z 1998 roku która ma wszystko w wyposażeniu lecz tego co jestem zorientowany powinna mieć komputer czyli powinna [pokazywać spalanie itd , puki co mam przycisk którym mogę podejrzeć temperaturę , datę i godzinę. Chciałbym jednak aby pokazywało mi spalanie chociażby , da się to jakoś dostawić ? co trzeba było by ewentualnie zrobić ?
Ostatnio zmieniony 2015-08-13, 23:27 przez Łabi1610, łącznie zmieniany 1 raz.
Łabi1610, zachęcam do rozpoczęcia przygody z zapoznaniem się z tematami w "zrób to sam". Jeżeli mówisz, że ma wszystko, a nie ma pełnego komputera pokładowego - to nie ma jednak wszystkiego
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Łabi1610, nie wiem czy 1.6 miały taką opcję. Na pewno GT i SE (oraz niektóre SLX) miały takie coś. Zakup sobie zegary z pełnym kompem, wytargaj zegary, które masz. Podeślij mi zdjęcia tyłów zegarów i będziemy myśleć nad przekładką pinów we wtyczkach. U Michala_M66 i SebyWWA zrobiłem taki manewr - jeden bezpośrednio, a drugi zdalnie przez telefon i mejla
Zielkq nie zapominaj, że były 3 różne rodzaje folii na zegarach
Zielkq nie zapominaj, że były 3 różne rodzaje folii na zegarach
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Łabi1610, viewtopic.php?t=9433
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
daj większe zdjęcie.. a kabelek jest raczej odcięty bo masz dorobiony jakiś mostek.. fabrycznie tak nie jest..
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Łabi1610, kombinuj teraz zegary od GT/SE z podobnym przebiegiem
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Łabi1610, zobacz 1-szą stronę tematu
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Łabi1610, no ba! Jeszcze ciężej z SE (swoich jakieś pół roku szukałem), a do diesla to juz całkiem biały kruk =D
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."