Usprawnianie SR20DE i rezultaty
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
A ja zdecydowanie polecę obróbkę kolektora ssac przed jego montażem -montowalem juz ze 3 i trzeba było przyszlifowac stronę od głowicy,bo nie do końca przylegala do uszczelki, dodatkowo można obrobić wejście kanałów bo to tylko chińska robota, trza fabrykę poprawić -jak juz walczyć o kazdego konia
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Ja przy montażu SSAC akurat składałem nowy silnik to głowica była zdjęta i od razu obrobiłem gniazda zaworowe ( sporo można tam poprawić ) i rozwierciłem kanały zwłaszcza wydechowe mocno poszerzyłem i dopasowałem do uszczelki od SSAC.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
ale że co flansza krzywa była?
[ Dodano: 2014-10-31, 13:33 ]
[ Dodano: 2014-10-31, 13:33 ]
to wiela teraz Ci wypluło KM i Nm? zawory seryjne głowa high czy low?adam_N14 pisze:Ja przy montażu SSAC akurat składałem nowy silnik to głowica była zdjęta i od razu obrobiłem gniazda zaworowe ( sporo można tam poprawić ) i rozwierciłem kanały zwłaszcza wydechowe mocno poszerzyłem i dopasowałem do uszczelki od SSAC.
XXX
Nie mierzone jeszcze finalnie.
Głowa HighPort, zawory seria jedynie gniazda obrobione skrócone prowadnice zaworowe i powiększone kanały ssące i wydechowe, główka splanowana ponad 1.5mm i oba wałki mocno przestawione.
Dół czyli wał korby i blok z DEH, tłoki z sunny gti.
(muszę spisać dokładny setup w wolnej chwili )
Głowa HighPort, zawory seria jedynie gniazda obrobione skrócone prowadnice zaworowe i powiększone kanały ssące i wydechowe, główka splanowana ponad 1.5mm i oba wałki mocno przestawione.
Dół czyli wał korby i blok z DEH, tłoki z sunny gti.
(muszę spisać dokładny setup w wolnej chwili )
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
1.5 była ścięta na dzień dobry teraz ok 1.6-1.7mm a stopień orientacyjnie ok 11.5:1 ciśnienie po16,5 bara na cylindrach przydało by się tłoki od 300zx zapodać to bardziej męski by ten stopień wyszedł . Moim zdaniem bez natrysków na denko tłoka pompa z VE nie jest konieczna.
Wałki póki co seria ale czekają już na włożenie wałeczki z VE i nie dlatego że są jakieś mega zajebiste a bardziej z ciekawości jak to zagra w zwykłym DE pozatym finalnie będzie ciekawa hybryda na fabrycznych gratach nisssana
Ad@mus może w zimę bedzie wolna chwila to się wkońcu wybiorę shamić na rolki i opiszę auto
Wałki póki co seria ale czekają już na włożenie wałeczki z VE i nie dlatego że są jakieś mega zajebiste a bardziej z ciekawości jak to zagra w zwykłym DE pozatym finalnie będzie ciekawa hybryda na fabrycznych gratach nisssana
Ad@mus może w zimę bedzie wolna chwila to się wkońcu wybiorę shamić na rolki i opiszę auto
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
U mnie przy takim obniżeniu optymalne jak dla mnie jest IN+9 EX-5 i modyfikacja aparatu zapłonowego żeby zrekompensować powstałe w ten sposób opóźnienie zapłonu.
Ad@mus ciężko mi coś szacować ale poprzednio ten silnik wypluł cyferki z podpisu a jedynymi modami było:
-wałek ssący+9
-usunięty katalizator
-filtr stożkowy
Liczę po cichu że te 170+ może się ugrać bo auto radzi sobie dość dobrze z dużo mocniejszymi przeciwnikami
Ad@mus ciężko mi coś szacować ale poprzednio ten silnik wypluł cyferki z podpisu a jedynymi modami było:
-wałek ssący+9
-usunięty katalizator
-filtr stożkowy
Liczę po cichu że te 170+ może się ugrać bo auto radzi sobie dość dobrze z dużo mocniejszymi przeciwnikami
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
Dokładnie. Przecież nawet rozciągnięcie łańcucha ma na to wpływ poza tym każdy lubi coś innego ja mogę poświęcić kilka KM mocy maksymalnej za lepszy przebieg i wartości NM lubię jak ciągnie od samego dołu nie tracąc wiele przy odcięciu
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Z sr20VE akurat te bardziej dostępne w przystępnej cenie do eksperymentowania . Te z 1.6 bardziej męskie ale już mniej atrakcyjne z dostępnością i ceną no i to nadal mój dupowóz na miasto i do pracy więc trochę uliczności trzeba zachować
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
Gooaga w sunny robił taki mod w DEH ale o efektach trzeba z nim rozmawiać bo niestety nie było auto hamowane przed i po.KTR pisze:a tak z ciekawości czy ktoś może podmieniał wałek wydechowy na wałek ssacy??
Ad@mus o ile nie się nie mylę to te kolektory wychodziły na stany w G20 LowPort. U nich dopiero 00-02 był RR montowany.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
Adam cieszę się że takie moce strugasz na moim starym silniku
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"