Za i przeciw -modyfikacje almera gti vs p11 sri?
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Za i przeciw -modyfikacje almera gti vs p11 sri?
Mam spory dylemat -wracam do nissana, ale dostępność aut na rynku mocno weryfikuje moje plany
Wiadomo że też mam założony jakiś budżet na furke... Rozwiązałem zakup almery gti i wrzucenie ve,ale naprawdę ciężko o niepordzewialy i nieporozbijany wóz...
Dlatego chciałem zasięgnąć waszej opinii czy opłaca się dalej szukać almery czy kupić zadbana p11 np sri (różnica ceny ok 3000do almery) i dołożyć ve oraz hebel i zawias, żeby to kupy się trzymało
Zastanawia mnie porostu czy różnica w cenie (żeby kupić almere +ve) jest aż tyle warta -almera ve do 100 zrobi pewnie ok 6sek,a prima p11 ve pewnie 6.5 do 100 no i pewnie gorsza elastyczność
Ps,nie potrzebuje torowego wyjadacza a raczej sleepera żeby do pracy dojeżdżać --co poradźcie??
Wiadomo że też mam założony jakiś budżet na furke... Rozwiązałem zakup almery gti i wrzucenie ve,ale naprawdę ciężko o niepordzewialy i nieporozbijany wóz...
Dlatego chciałem zasięgnąć waszej opinii czy opłaca się dalej szukać almery czy kupić zadbana p11 np sri (różnica ceny ok 3000do almery) i dołożyć ve oraz hebel i zawias, żeby to kupy się trzymało
Zastanawia mnie porostu czy różnica w cenie (żeby kupić almere +ve) jest aż tyle warta -almera ve do 100 zrobi pewnie ok 6sek,a prima p11 ve pewnie 6.5 do 100 no i pewnie gorsza elastyczność
Ps,nie potrzebuje torowego wyjadacza a raczej sleepera żeby do pracy dojeżdżać --co poradźcie??
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
amnesia pisze:
Kompletny swap na VE (robiony u kogoś ogarniętego) to wydatek 10 - 15k zł .
Policzmy na szybko. ( w przypadku auta z 2.0 )
SR20VE - 3500
Przekładka - 1000 zł MAX
Strojenie + montaż ECU Mastra - 1500 zł MAX
Opcjonalnie i inne duperele ( pompa paliwa, oleje, płyny itp. ) 2000
RAZEM - 8 tys. zł
Wracając do tematu.
lukasgt na Twoim miejscu bym kupił almerę. Uważam, że łatwiej Ci będzie ją później sprzedać z takim silnikiem niż Primerę. Naturalnie fajnie by było jak by to była wersja GTI.
Znajdz jakiegos GT p11 z rozbitym przodem albo tylem cos w granicach poltora do zrobienia ewentualnie zarzniety silnik i masz dobra baze, do tego ladujesz ve za okolo 7 i masz z bani,
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Almera, czy Primera; zależy co Ci potrzebne. Zgrabny hb, czy wygodniejszy, większy sedan. Aczkolwiek możliwości jest multum, by zrobić coś bardziej nietypowego. Almera sedan VE, almera 5d VE, Primera Kombi VE, te ostatnie chyba by najbardziej na sleepera pasowało
[ Dodano: 2014-10-06, 21:10 ]
Zrobić coś na wzór Nissana StageA
[ Dodano: 2014-10-06, 21:10 ]
Zrobić coś na wzór Nissana StageA
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
opcja na gotowca-Sentra Bodka!
opcja na sleepera-N16VE
Opcja na wygodno-p11HB(GT/SRI)
z tego za i przeci:
1. Sentra Bodka jest gotowa, nietuzinkowa, kompletnie skonczona, sleeperowa
2. N16 to tania baza, łatwo znalesc cos zdrowego, swap juz szlak ma przetarty i fajnie jedzie
(Kosztowo też obejdzie, baza okolice 3-5k z zajechanym QG)
3. P11 troche ryzykowne bo malo zadbanych egzemplarzy i wagowo najgorzej wychodzi
ostatnia opcja, lekka i duża to p10, przy czym można wyniuchać tanio baze w fajnym stanie z sr20de pod machem
opcja na sleepera-N16VE
Opcja na wygodno-p11HB(GT/SRI)
z tego za i przeci:
1. Sentra Bodka jest gotowa, nietuzinkowa, kompletnie skonczona, sleeperowa
2. N16 to tania baza, łatwo znalesc cos zdrowego, swap juz szlak ma przetarty i fajnie jedzie
(Kosztowo też obejdzie, baza okolice 3-5k z zajechanym QG)
3. P11 troche ryzykowne bo malo zadbanych egzemplarzy i wagowo najgorzej wychodzi
ostatnia opcja, lekka i duża to p10, przy czym można wyniuchać tanio baze w fajnym stanie z sr20de pod machem
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Jako samochod na codzien lubie miec 5 d ;P wiec jednak Primere bym wolał
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
P11 kombi juz mam.za sobą, co prawda.170km z Sr20deh ale już mi nie.groziArias pisze:Almera, czy Primera; zależy co Ci potrzebne. Zgrabny hb, czy wygodniejszy, większy sedan. Aczkolwiek możliwości jest multum, by zrobić coś bardziej nietypowego. Almera sedan VE, almera 5d VE, Primera Kombi VE, te ostatnie chyba by najbardziej na sleepera pasowało
[ Dodano: 2014-10-06, 21:10 ]
Zrobić coś na wzór Nissana StageA
P11 gt bardzo by mi też pasowało, ale podobnie jak almera gti -ciężkie do trafienia (ładne i proste, no i nie za 10 tys, a gdzie vvl jeszcze do tego.. .)_szukam wozu na dojazdy do pracy, ok 100km dzień w dzień robie...
A może iść w klasykę i trafić porządnego sunny gti?
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
almera ma ten atut ,że jest lekka kup bude zdrową i swapa wal bo almere gti ciężko wyrwać ale się coś zdarza czasami
Ostatnio zmieniony 2014-10-06, 21:58 przez killer2000, łącznie zmieniany 1 raz.
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"
Tak mnie ciekawi, ile almera ma kg w dowodzie , ciezki temat dla Ciebie kolego bo wiadomo sa zwolennicy almery i zwolennicy primery, ja mam P11 w VE i stwierdzam ze tylko z tym silnikiem w ogole P11 jedzie. Nie mowiac o turbo, a jezdzilem juz i 115,130 i DEH ostatnio musisz czekac na okazje, ja wyrwalem GT za 3tysie ale do remontu
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
W week będe na wadze.
Sprawdzę Almere GTI i P10 eGT
Seryjne bez gazongów oczywiście
[ Dodano: 2014-10-07, 08:42 ]
A wygląda mniej więcej tak
Blacharsko zadbana, kolor ten sam, stalówki bardziej zardzewiałe
Sprawdzę Almere GTI i P10 eGT
Seryjne bez gazongów oczywiście
[ Dodano: 2014-10-07, 08:42 ]
Jest takie cośArias pisze:Primera Kombi VE
A wygląda mniej więcej tak
Blacharsko zadbana, kolor ten sam, stalówki bardziej zardzewiałe
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
sory nie doczytałem że z 2.0 mój przypadek opisuje 1.4 lub 1.6Ryba pisze:amnesia pisze:
Kompletny swap na VE (robiony u kogoś ogarniętego) to wydatek 10 - 15k zł .
Policzmy na szybko. ( w przypadku auta z 2.0 )
SR20VE - 3500
Przekładka - 1000 zł MAX
Strojenie + montaż ECU Mastra - 1500 zł MAX
Opcjonalnie i inne duperele ( pompa paliwa, oleje, płyny itp. ) 2000
RAZEM - 8 tys. zł
Wracając do tematu.
lukasgt na Twoim miejscu bym kupił almerę. Uważam, że łatwiej Ci będzie ją później sprzedać z takim silnikiem niż Primerę. Naturalnie fajnie by było jak by to była wersja GTI.
dolicz jeszcze skrzynie i sprzęgło (bo za 3500zł to raczej goły słupek będzie), nowe hamulce przód tył (no chyba, że ktoś jest sadomasochistą i będzie hamował 180km hamplami przeznaczonymi do zatrzymywania 90 - 100km) i ze spokojem się 10k zrobi
Ostatnio zmieniony 2014-10-07, 08:12 przez amnesia, łącznie zmieniany 4 razy.
no to przekładka jakiegokolwiek innego silnika niż 2.0 na VE to już meksyk, jesli chodzi o koszty to już mniej opłacalnej rzeczy nie ma (biorąc pod uwagę że każda zmiana silnika nawet z 2.0 na 2.0 z ekonomicznego punktu widzenia się nie opłaca ) Jak coś to szukaj tylko i wyłącznie 2.0 jeśli chcesz robić swapa na VE.
Ad@mus, N16VE pod warunkiem że już ktoś tam włożył SR20
lukasgt, a może P11.144 z SR20?
Ad@mus, N16VE pod warunkiem że już ktoś tam włożył SR20
lukasgt, a może P11.144 z SR20?
P11.144 nawet z VE jeżdżą słabo. Jeśli chcesz w miarę wygodne i szybkie to Almera. Jeśli wygodne i znośnie jadące to P11GT a jeśli niewygodne, niepraktyczne i zapierda*****e to N14 Tak tak wiem, ludziska mają i Almery i Primery z VE i one zapi*****ją - ja stoję przy swoim
Czy ktoś w ogóle mierzył osiągi Almery i Primery z VE? Może być G-Techem chociaż ten pokazuje co chce
rz
Czy ktoś w ogóle mierzył osiągi Almery i Primery z VE? Może być G-Techem chociaż ten pokazuje co chce
rz
Kurcze rodzinne kombi tez mam,więc raczej coś do wsciekaniaArias pisze:Almera, czy Primera; zależy co Ci potrzebne. Zgrabny hb, czy wygodniejszy, większy sedan. Aczkolwiek możliwości jest multum, by zrobić coś bardziej nietypowego. Almera sedan VE, almera 5d VE, Primera Kombi VE, te ostatnie chyba by najbardziej na sleepera pasowało
[ Dodano: 2014-10-06, 21:10 ]
Zrobić coś na wzór Nissana StageA
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Kierownica nie po naszemu...
Lipka
[ Dodano: 2014-10-07, 11:08 ]
http://olx.pl/oferta/honda-civic-ed7-dr ... 9e09255e98
Lipka
[ Dodano: 2014-10-07, 11:08 ]
http://olx.pl/oferta/honda-civic-ed7-dr ... 9e09255e98
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
ale macie problemy nie wiem czemu w ogóle do zapierdalanai FWD ? kto to widział tylko na prostej się jeździ u nas w kraju ?
200SX dużo pracy i kolego masz coś co wyglada zap******a i cieszy zawsze i wszedzie tylko miejsca nie ma za dużo jedyny minus i jeszcze piątke Ci przybije ,że dołączyłeś do grona za******h gości
200SX dużo pracy i kolego masz coś co wyglada zap******a i cieszy zawsze i wszedzie tylko miejsca nie ma za dużo jedyny minus i jeszcze piątke Ci przybije ,że dołączyłeś do grona za******h gości
Ostatnio zmieniony 2014-10-07, 10:22 przez HakeN, łącznie zmieniany 1 raz.
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie