Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Simering cieknie i nie ma siły [P11]

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

bennyx
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2014-07-22, 22:41
Lokalizacja: Warszawa

Simering cieknie i nie ma siły [P11]

Post autor: bennyx » 2014-07-22, 23:01

Witajcie,

Szukam porady znawców. W czasie wizyty u mechanika poprosiłem o dolanie oleju do skrzyni i wtedy się okazało, że cieknie z półosi przy simeringu. Wymienili mi oba i po odbiorze okazało się, że cieknie dalej. Już nawet coś z silikonem kombinowali pod uszczelnieniem a cieknie dalej. Mechanik powiedział, że rozmawiał z facetem, który pracował w serwisie nissana i to typowa wada dla P11 i że nie da rady tego zrobić, trzeba by wymienić półoś. I ten sam facet powiedział, żeby po prostu tak jeździć.

Potrzebuję waszej rady:
- czy rzeczywiście to takie typowe dla tego modelu?
- Czy wg waszej oceny powinienem wymienić półoś (wydaje mi się, że nie jest zjechana bo mechanik by zauważył i tym tłumaczył wyciek od razu)?
- Czy półoś da się kupić i wymienić samą czy zawsze jest z przegubami?
- Czy jak będę jeździł ze skrzynią przy niskim stanie oleju to mi się wysypie (do tej pory prawdopodobnie cały czas tak jeździłem ze 3 lata i działał bez zarzutu, przy uzupełnieniu weszło jakieś 2 litry czyli zakładam, że jeździłem z jaimś 1-1,5 l w skrzyni)?
- ewentualnie gdzie mi to naprawią jak ten się podda (mieszkam obecnie w warszawie)?

Każda rada mile widziana, z góry dziękuję.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-07-22, 23:52

Skróć sprężynkę w simimeringu :] Problem się rozwiąże Nowa półoś, a raczej przegub - po części mają rację, bo w starym pewnie jest już wytarte miejsce, gdzie guma tarła o metal.

Uszczelniacz można samemu wymienić.


Najlepiej to podjedź do Bodka viewtopic.php?t=5451&start=0
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2014-07-23, 06:06

bennyx, jeśli dotychczas zakładali Ci zamienniki, spróbuj z oryginalnym uszczelniaczem.
Obrazek

bennyx
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2014-07-22, 22:41
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bennyx » 2014-07-23, 07:49

Dziękuję za podpowiedzi.

Uszczelniacz to rzeczywiście chyba zamiennik, zaraz się dowiem.

A podpowiedz jeszcze janusz o ile tą sprężynkę skracać to mechanikowi podpowiem i czy jak coś zepsuje to ta sprężynka to jest oddzielna łatwo wymienialna część?

Rozumiem, że w tym zabiegu chodzi o to by simering zmienił położenie na osi i trafił na miejsce nie wytarte?

Do Bodka na pewno się umówię, dzięki za kontakt.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-07-23, 08:11

Od razu jedź do Bodka. Sprężynka na wyczucie :] Niech Ci Bodek Ci to ogarnie :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przeniesienie napędu”