Sypie mi sie wydech w Primerze. Przerdzewiala rura przy samym katalizatorze (chyba nie bedzie do czego spawac). Pusta pucha kosztuje kolo 130zl, czyli nie tak malo, dlatego pomyslalem zeby wstawic jednak jakiegos kata, tylko jakiego? Znajdzie sie cos za 300zl?
Reszta "orurowania" tez w nienajlepszym stanie. Biegam po aledrogo i widze ze w wiekszosci sa tanie czesci do wersji 1,6 czy 1,8 a do 2.0 jak na lekarstwo. 2.0 ma calkowiecie inne orurowanie niz inne wersje silnikowe?
Oczywiscie sa elementy z firmy Bosal itp, ale koszty sa az niewiarygodne.
[P/WP11.144] Jaki katalizator i reszta orurowania wydechu?
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Dokładnie tak jak bombel napisał. Również miałem polecić naszego kolegę z forum. Może jeśli ma być już katalizator, to jakiś sportowy? Lepsza przepustowość od ceramicznych, a nadal emisja spalin w normie
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Za katem (tlumik srodkowy i koncowy) jest ladnie i zdrowo (chyba wymieniane kiedys), a od kolektora przez wymieniana plecionke do kata - moze byc (stukalem mlotkiem)
Niestety takiej kwoty nie posiadam. Nie powiem ze bym nie zainwestowal. Ale tak naprawde to musze zbierac kase na przednie blotniki ktore kosztuja krocie (tak nowe jak i uzywane)...
Musze na szybko cos z tym zrobic. Sa tlumiki i strumienice zamiast tego kata. Pomierzylem wstenie to 400mm dlugosci i 45 szerokosci rura. Polecicie jakis konkretni?
Niestety takiej kwoty nie posiadam. Nie powiem ze bym nie zainwestowal. Ale tak naprawde to musze zbierac kase na przednie blotniki ktore kosztuja krocie (tak nowe jak i uzywane)...
Musze na szybko cos z tym zrobic. Sa tlumiki i strumienice zamiast tego kata. Pomierzylem wstenie to 400mm dlugosci i 45 szerokosci rura. Polecicie jakis konkretni?