Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Uszczelki

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
p'xxl
fanatyk nissana
Posty: 593
Rejestracja: 2009-12-09, 17:42
Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych

Uszczelki

Post autor: p'xxl » 2010-03-14, 19:51

O ile wykonanie SSACa, którego nabyłem nie budzi wątpliwości to jednak uszczelki można użyć najwyżej jako podstawki dla doniczki. Ktoś ma pozytywne z uszczelkami? Gdzie dorobić, jakie stosować etc. Liczę na pomoc w doborze najlepszej opcji pod ssaca i nie tylko.
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-14, 19:59

p'xxl pisze:Ktoś ma pozytywne z uszczelkami? Gdzie dorobić, jakie stosować etc. Liczę na pomoc w doborze najlepszej opcji pod ssaca i nie tylko.
Kupujcie te od Primery P11.144. Są metalowe. MIedzy części kolektora ta co jest w zestawie może być, ale najlepiej dorobic u tokarza na wymiar też metalową :)

Awatar użytkownika
romano
wiem o czym pisze
Posty: 53
Rejestracja: 2009-12-09, 21:46
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Post autor: romano » 2010-03-15, 08:50

Ja tam jeżdżę na uszczelkach, które dostałem z SSACem już prawie rok i wszystko gra, ale jakbym przed zakładaniem wiedział, że P11-144 ma metalową to bym ją zakładał.

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-11-29, 20:39

Odświeżę kotleta. W Warszawie customowe uszczelki do kolektorów można dorobić na ul. Gimnazjalnej w zakładzie, który dorabia uszczelki głowicy.
Tak samo w Poznaniu i w całej Polsce można takie uszczelki dorabiać w zakładach specjalizujących się w uszczelkach głowicowych.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2010-12-16, 00:34

a taka uszczelke miedzy dwórurke a kolektor to z aluminium mozna zrobić
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-12-16, 00:38

Pewnie..

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-12-16, 09:22

killer2000 pisze:a taka uszczelke miedzy dwórurke a kolektor to z aluminium mozna zrobić
Dobry pomysł :) Ja ten kolektor lepiłem pastą i custom uszczelką i trzymało wszystko ;-)
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2010-12-16, 18:03

mój stary jest tokarzem i wszystkie flansze i uszczelki może mi wystrugać
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-12-16, 18:34

dobrze wiedzieć :D

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-05-24, 21:50

bombel pisze:Kupujcie te od Primery P11.144. Są metalowe.
Czy to coś tego typu http://allegro.pl/uszczelka-kolektora-w ... 26503.html ? I pytanie czy warto wymieniać jeśli oryginał wygląda nieźle?

Z jakim momentem dokręcać nakrętki mocujące kolektor?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-05-25, 08:03

PrzeRuSco pisze:Z jakim momentem dokręcać nakrętki mocujące kolektor?
37-48 Nm wg manuala

Co do uszczelki, to kup normalną: http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic ... le=1&wsk=O

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-05-25, 16:59

Nie wyswietla mi sie czesc tylko strona startowa intercars
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-05-25, 19:14

PrzeRuSco, cena ok 30 PLN. A jak Twoja jest ok to zostaw

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-05-25, 21:09

Dzięki

A nie wiesz w którym miejscu najlepiej umieścić 1 lambdę w kolektorze od p10 gt?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

laszlo
stały bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 2010-12-07, 19:51
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: laszlo » 2014-05-26, 22:29

Jeśli potrzeba to walcie jak w dym w dobrej kasie powycinam wam uszczelki na laserze.

pozdro
Nauka Jazdy Ostrów Wielkopolski

Eco driving, Save driving, zniżki
www.oskmaster.pl

WuWa
doświadczony forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2013-02-15, 01:35
Lokalizacja: Warszawa-Mokotów

Post autor: WuWa » 2014-05-26, 23:09

PrzeRuSco, kiedyś poruszyłem ten temat u Bodka w warsztacie. Odp. ,że naj lepiej by było jak by "odczytywała" z 4 garów. Ale nie zawsze się da tak zrobić :)

[ Dodano: 2014-05-27, 00:10 ]
laszlo, jak byś mógł to wyślij mi na PW jakieś ceny przykładowe jak by miało to u Ciebie wyglądać.

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-05-27, 21:33

Tak właśnie zrobiłem tylko że kable od sondy musiałem sporo przedłużyć zobaczymy co z tego wyjdzie jak uruchomię samochód
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2014-06-27, 23:15

Uszczelka z Subaru, OEM, koszt 30zł, 5 warstw:

Obrazek
Obrazek

Jak widać nie zgrywają się tylko dwa otwory na śruby, planuję je rozwiercić/rozciąć, jutro będę montował. Generalnie patrząc na wycięcia na rury to jest nawet lepiej spasowana niż oryginał.
Zastanawiam się tylko, czy smarować całość tą pastą do wydechów dodatkowo? I tak całe rozbieranie na marne, myślałem, że na tej uszczelce mam nieszczelność na wydechu i stąd dzwonienie na zimnym silniku pod obciążeniem, ale dupa, nie jest okopcona, więc nie spodziewam się cudów po wymianie.
pozdr. Kamil

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-06-28, 11:38

Z jakiego to subaru ??
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Vendo
aktywny forumowicz
Posty: 172
Rejestracja: 2013-08-04, 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Vendo » 2014-06-28, 14:38


Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2014-06-30, 23:16

I tak siadło, otwory na śruby poszerzyłem dremelem:

Obrazek

Jakby co, to mój kolektor przyjechał z UK, nie wiem czy te z USA mają takie same flansze. Generalnie na pewno jest szczelniej, z przodu zrobiło się ciszej, z tyłu głośniej, dzwonienie przy przyspieszaniu na zimnym prawie zupełnie zlikwidowane, ciekawe, czy przy uszczelce przy głowicy nie mam jeszcze jakiejś nieszczelności.
pozdr. Kamil

ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Wydechowy”