[A32] Problem z alarmem, pilotem, dezaktywacją alarmu...
Moderator: janusz
- sowizdrzał
- nowy na forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 2011-02-17, 01:48
- Lokalizacja: Szczecin
[A32] Problem z alarmem, pilotem, dezaktywacją alarmu...
Drodzy Koledzy,
nie sądziłem, że do tego dojdzie, bym zadawał takie pytania na forum, ale to będzie chyba najlepsze rozwiązanie... Postaram się krótko i zwięźle opisać mój problem poniżej. Zaznaczam też od razu, że szukałem wcześniej informacji na forum, a także w Internecie na anglojęzycznych stronach - nie pomogło.
Co mam:
-Maxima 3.0, 95 r., wersja kanadyjska.
-Dwa alarmy. Jeden fabryczny z jednym pilotem, który się (chyba) zepsuł. Drugi dołączony (Boxer), działający z dwoma pilotami.
-Niedziałające na kluczyk zamki w drzwiach pasażera i bagażniku.
Problem:
Tydzień temu zepsuł "mi" się pilot od alarmu fabrycznego (pożyczyć kobiecie samochód... w momencie, gdy był rozbrojony. Wymieniłem baterię w pilocie - nie pomogło. Otworzyłem i sprawdziłem na swoje oko czy luty są całe, wydają się w porządku. Pilot nie działa. Przez kilka dni jeździłem korzystając z alarmu dodatkowego - on też otwiera i zamyka drzwi, więc wszystko było w porządku. Pogodziłem się z brakiem alarmu fabrycznego na razie. Do wczoraj. Przy otworzeniu auta załączył się chyba alarm fabryczny. Maxima zaczęła trąbić i migać światłami drogowymi. Normalnie wyłączyłbym alarm pilotem, ale mam tylko jeden, który się zepsuł. Nie mogę uruchomić samochodu.
Próbowałem:
-sprawdziłem bezpieczniki w środku i pod maską - są w porządku
-próbowałem synchronizacji pilota z alarmem (6 razy kluczyk w stacyjce i naciskam przycisk na pilocie) - jakoś mi to nie działa - może dlatego, że nie działa pilot, a może ta synchronizacja (zapewne) nie działa podczas włączonego alarmu
-Otwierałem drzwi kierowcy kluczykiem - nic nie dało
-Rozłączyłem akumulator - nie pomogło
Pytania:
-Jak to cholerstwo naprawić?
-Jak rozbroić alarm?
-Jak, jeśli się nie da w mej sytuacji rozbroić, może wyłączyć alarm na stałe, czyli gdzie to jest i jaką wtyczkę wyciągnąć?
-Czy wg Was da się naprawić ten pilot? Chyba są osoby, które sprawdzą czy on w ogóle nadaje - jeśli tak, to wtedy problem z synchronizacją, jeśli nie - to może da się naprawić pilot lub go wymienić? Może ktoś zna kogoś ze Szczecina, jakiegoś elektryka?
-Czy opłaca się i da radę kupić nowy lub używany pilot, a jeśli tak, to gdzie go zdobyć?
-Czy ktoś mógłby wkleić namiary na PDF z instrukcją do tego modelu? Szukałem kilka godzin na forum i w Internecie, ale nie mogłem tego odnaleźć (kiedyś to tu widziałem).
-Jakieś inne pomysły na wyjście z sytuacji i choćby uruchomienie samochodu? (Bez opcji spalenia, sprzedania czy holowania do ASO...
Bardzo proszę o pomoc.
PS. Przy okazji walczenia z alarmem zepsułem drzwi pasażera, bo ciągnęliśmy razem z wewnątrz i zewnątrz za klamki no i teraz drzwi się nie otwierają, kluczyk w bębnie tych drzwi mi się kręci dookoła i nie otwiera... jakiekolwiek sugestie naprawy tego - będą pomocne. Tapicerki się nie da zdjąć na zamkniętych drzwiach, kluczem się nie da, więc chyba tylko trzeba będzie wypruć zamek i wstawić nowy?
PS. 2.Eh... małe ustrojstwo, a denerwuje cholernie, zwłaszcza że fura jest uziemiona i muszę przeprosić zimowe buty i tramwaje...
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
nie sądziłem, że do tego dojdzie, bym zadawał takie pytania na forum, ale to będzie chyba najlepsze rozwiązanie... Postaram się krótko i zwięźle opisać mój problem poniżej. Zaznaczam też od razu, że szukałem wcześniej informacji na forum, a także w Internecie na anglojęzycznych stronach - nie pomogło.
Co mam:
-Maxima 3.0, 95 r., wersja kanadyjska.
-Dwa alarmy. Jeden fabryczny z jednym pilotem, który się (chyba) zepsuł. Drugi dołączony (Boxer), działający z dwoma pilotami.
-Niedziałające na kluczyk zamki w drzwiach pasażera i bagażniku.
Problem:
Tydzień temu zepsuł "mi" się pilot od alarmu fabrycznego (pożyczyć kobiecie samochód... w momencie, gdy był rozbrojony. Wymieniłem baterię w pilocie - nie pomogło. Otworzyłem i sprawdziłem na swoje oko czy luty są całe, wydają się w porządku. Pilot nie działa. Przez kilka dni jeździłem korzystając z alarmu dodatkowego - on też otwiera i zamyka drzwi, więc wszystko było w porządku. Pogodziłem się z brakiem alarmu fabrycznego na razie. Do wczoraj. Przy otworzeniu auta załączył się chyba alarm fabryczny. Maxima zaczęła trąbić i migać światłami drogowymi. Normalnie wyłączyłbym alarm pilotem, ale mam tylko jeden, który się zepsuł. Nie mogę uruchomić samochodu.
Próbowałem:
-sprawdziłem bezpieczniki w środku i pod maską - są w porządku
-próbowałem synchronizacji pilota z alarmem (6 razy kluczyk w stacyjce i naciskam przycisk na pilocie) - jakoś mi to nie działa - może dlatego, że nie działa pilot, a może ta synchronizacja (zapewne) nie działa podczas włączonego alarmu
-Otwierałem drzwi kierowcy kluczykiem - nic nie dało
-Rozłączyłem akumulator - nie pomogło
Pytania:
-Jak to cholerstwo naprawić?
-Jak rozbroić alarm?
-Jak, jeśli się nie da w mej sytuacji rozbroić, może wyłączyć alarm na stałe, czyli gdzie to jest i jaką wtyczkę wyciągnąć?
-Czy wg Was da się naprawić ten pilot? Chyba są osoby, które sprawdzą czy on w ogóle nadaje - jeśli tak, to wtedy problem z synchronizacją, jeśli nie - to może da się naprawić pilot lub go wymienić? Może ktoś zna kogoś ze Szczecina, jakiegoś elektryka?
-Czy opłaca się i da radę kupić nowy lub używany pilot, a jeśli tak, to gdzie go zdobyć?
-Czy ktoś mógłby wkleić namiary na PDF z instrukcją do tego modelu? Szukałem kilka godzin na forum i w Internecie, ale nie mogłem tego odnaleźć (kiedyś to tu widziałem).
-Jakieś inne pomysły na wyjście z sytuacji i choćby uruchomienie samochodu? (Bez opcji spalenia, sprzedania czy holowania do ASO...
Bardzo proszę o pomoc.
PS. Przy okazji walczenia z alarmem zepsułem drzwi pasażera, bo ciągnęliśmy razem z wewnątrz i zewnątrz za klamki no i teraz drzwi się nie otwierają, kluczyk w bębnie tych drzwi mi się kręci dookoła i nie otwiera... jakiekolwiek sugestie naprawy tego - będą pomocne. Tapicerki się nie da zdjąć na zamkniętych drzwiach, kluczem się nie da, więc chyba tylko trzeba będzie wypruć zamek i wstawić nowy?
PS. 2.Eh... małe ustrojstwo, a denerwuje cholernie, zwłaszcza że fura jest uziemiona i muszę przeprosić zimowe buty i tramwaje...
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Koniec i bomba, kto czytał ten trąba.
Dwa alarmy to slaby pomysl, mialem tak samo i zdecydowalem sie, ze usune alarm dolozony a zostane przy fabrycznym. Fabryczny alarm nie wlacza swiatel mijania.sowizdrzał pisze:Maxima zaczęła trąbić i migać światłami drogowymi
Co do pilotow do alarmu fabrycznego to spokojnie musisz kupic uzywke pamietajac jednak, ze piloty w wersji us i qx sa inne. Programowanie pilota masz opisane tu
viewtopic.php?t=84
Seryjny alarm uzbraja sie po zamknieciu drzwi pilotem lub po zamknieciem z kluczyka, nie jestem pewny ale wydaje mi sie, ze wlaczenie zaplonu rozbraja alarm (mozliwe, ze tylko w autach z immobilizerem)
viewtopic.php?t=211sowizdrzał pisze:Czy ktoś mógłby wkleić namiary na PDF z instrukcją do tego modelu?
- maximastegna
- wiem o czym pisze
- Posty: 77
- Rejestracja: 2011-02-27, 17:36
- Lokalizacja: Stegna
w mojej maxi mam tylko alarm fabryczny i siwatla mijania sie wlaczaja.dylson pisze:Fabryczny alarm nie wlacza swiatel mijania.
tez nie mam sprawnego pilota od alarmu ale u mnie alarm rozbraja i uzbraja go tylko kluczyk. z dodatkowego alarmu tez zrezygnowalem gdyz z synchronizacja nie bylo ok czasami po rozbrojeniu pilotem zalaczal sie fabryczny a czasami podczas jazdy zaczal wyc dodatkowy.
moja rada to zalacz akumulator i kluczykiem przy zamknietych drzwiach probuj zamknac i otworzyc zamek kluczykiem i tak pare razy.
[ Dodano: 2011-03-07, 08:11 ]
a centralny z kluczyka dziala na reszta drzwi oprocz pasazera? teraz moja metoda moze nie zadzialac bo przy niej wszystkie drzwi musza byc domkniete, a jesli masz niesprawny zamek to moze nie zadzialac. co do drzwi moim zdaniem spadly Ci linki. nie wiem czy wyprucie zamka cos da. sciagniecie boczku by na pewno pomoglo i mysle ze przy drobnych kombinacjach udaloby sie sciagnac od srodka przy zamknietych drzwiach. pamietaj ze zawsze mozesz wyjac drzwi pasazera. jak wykrecisz go z szynami to tylko 4 sruby i gotowe. jesli bys potrzebowal nowego zamka to mam taki do wersji usa.
mam mały problem z alarmem/pilotem a nie chcę tworzyć nowego wątku więc się podepnę.
pilot nie zawsze chce otworzyć / rozbroić alarm. byłem w warsztacie od alarmów i sprawdzili mi, że nawet jak pilot nadaje (choć zdarza się, że i z nadawaniem jest problem) to samochód tego nie wychwytuje. miałem już takie problemy, że pewnie ze 100x klikałem i nie chciało mi otworzyć fury (nie miałem wtedy jak sprawdzić czy to brak nadawania czy odbioru). chciałem, żeby został mi tylko centralny z kluczyka ale z tego co się dowiedziałem to nie można odłączyć fabrycznego alarmu. rysuje mi się kilka wersji ale w każdej jest jakieś ale:
1. dokupić pilot i mieć nadzieję, że po dopisaniu problem zniknie. tu pytanie czy od infiniti podejdzie do QX? http://allegro.pl/pilot-nadajnik-nissan ... 32976.html
nie wiem ta naprawę o co chodzi, inną częstotliwości pracy?
2. wymienić sterownik centralnego zamka. tu nie wiem czy to jest ten element, który jest odpowiedzialny za odbiór sygnału? bo ewidentnie z odbieraniem u mnie też jest problem
3. wyrzucenie pilota. po zamknięciu z kluczyka alarm sam się uzbraja i jak go otwieram kluczykiem to wyje . na szczęście po przekręceniu stacyjki rozbraja więc awaryjne rozwiązanie już mam. da się jakoś odłaczyć fabryczny alarm.
4. już mi przyszło do głowy, że odepnę syrenę to w razie draki będę miał tylko miganie awaryjnymi. maxima to chyba nie na tyle chodliwy towar, żeby ktoś chciał ją ukraść.
niby to szczegół ale mnie wkurza i chciałbym to jakoś rozwiązać. ma ktoś pomysł?
pilot nie zawsze chce otworzyć / rozbroić alarm. byłem w warsztacie od alarmów i sprawdzili mi, że nawet jak pilot nadaje (choć zdarza się, że i z nadawaniem jest problem) to samochód tego nie wychwytuje. miałem już takie problemy, że pewnie ze 100x klikałem i nie chciało mi otworzyć fury (nie miałem wtedy jak sprawdzić czy to brak nadawania czy odbioru). chciałem, żeby został mi tylko centralny z kluczyka ale z tego co się dowiedziałem to nie można odłączyć fabrycznego alarmu. rysuje mi się kilka wersji ale w każdej jest jakieś ale:
1. dokupić pilot i mieć nadzieję, że po dopisaniu problem zniknie. tu pytanie czy od infiniti podejdzie do QX? http://allegro.pl/pilot-nadajnik-nissan ... 32976.html
nie wiem ta naprawę o co chodzi, inną częstotliwości pracy?
2. wymienić sterownik centralnego zamka. tu nie wiem czy to jest ten element, który jest odpowiedzialny za odbiór sygnału? bo ewidentnie z odbieraniem u mnie też jest problem
3. wyrzucenie pilota. po zamknięciu z kluczyka alarm sam się uzbraja i jak go otwieram kluczykiem to wyje . na szczęście po przekręceniu stacyjki rozbraja więc awaryjne rozwiązanie już mam. da się jakoś odłaczyć fabryczny alarm.
4. już mi przyszło do głowy, że odepnę syrenę to w razie draki będę miał tylko miganie awaryjnymi. maxima to chyba nie na tyle chodliwy towar, żeby ktoś chciał ją ukraść.
niby to szczegół ale mnie wkurza i chciałbym to jakoś rozwiązać. ma ktoś pomysł?
- GRZECHu
- fanatyk nissana
- Posty: 2365
- Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
- Lokalizacja: z internetu
- Kontakt:
Na 99% wina pilota. Miałem podobnie. Dzięki pomocy kolegi z forum który załatwił mi funkiel nówka pilota, zaprogramowałem i śmiga do dziś.
Najprościej, pożycz pilota od kogoś na chwilę. Na przykład na zlocie/spocie. Pilot musi być od dokładnie tej samej wersji maximy.
Najprościej, pożycz pilota od kogoś na chwilę. Na przykład na zlocie/spocie. Pilot musi być od dokładnie tej samej wersji maximy.
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
można mieć wyłączony anty napad,a tym samym mieć centralny. pamiętam że rozgryzałem temat. z tego co pamiętam wystarczyło odkręcić(nie odpinać kostki) przycisk antysabotażowy przy masce i zostawić jakby w pozycji otwartej maski ,żeby alarm się nie uzbrajał. tak miałem w wersji kanadyjskiej.w federalu tak nie ma. ale podejrzewam, że co auto, to inaczej to wygląda.
Witam,
nie chciałem tworzyć nowego tematu bo mój problem idealnie wpasowuje się w ten, a mianowicie:
Moja Maxi dwa zabezpieczenia - jedno to odłączanie elektryki (trzeba ją załączyć takim ukrytym przyciskiem) a drugie to alarm z odcięciem (chyba) dopływu paliwa - nie wiem czy to fabryczne zabezpieczenie czy dodatkowe (obsługiwał je drugi pilot). Problem polega na tym, że tenże pilot gdzieś wsiąkł a ja ni cholery nie mam szczegółowych danych na temat tego zabezpieczenia; nadmienię że jest dosyć uciążliwe, bo niejednokroć z zupełnie nie znanych mi przyczyn odłączało dopływ paliwa (rozrusznik pracował a le auto nie odpalało albo odpalało na chwilkę i zaraz zdychało). Pytanie: wiem że dorabianie i kodowanie na nowo może być lekką drogą przez mękę - chciałbym to dziadostwo odłączyć/wymonotwać na stałe - JAK?
nie chciałem tworzyć nowego tematu bo mój problem idealnie wpasowuje się w ten, a mianowicie:
Moja Maxi dwa zabezpieczenia - jedno to odłączanie elektryki (trzeba ją załączyć takim ukrytym przyciskiem) a drugie to alarm z odcięciem (chyba) dopływu paliwa - nie wiem czy to fabryczne zabezpieczenie czy dodatkowe (obsługiwał je drugi pilot). Problem polega na tym, że tenże pilot gdzieś wsiąkł a ja ni cholery nie mam szczegółowych danych na temat tego zabezpieczenia; nadmienię że jest dosyć uciążliwe, bo niejednokroć z zupełnie nie znanych mi przyczyn odłączało dopływ paliwa (rozrusznik pracował a le auto nie odpalało albo odpalało na chwilkę i zaraz zdychało). Pytanie: wiem że dorabianie i kodowanie na nowo może być lekką drogą przez mękę - chciałbym to dziadostwo odłączyć/wymonotwać na stałe - JAK?
Ja również żeby nie zakładać nowego tematu dopiszę się tu
jest jakaś możliwość otwierania klapy bagażnika z pilota? mam jakieś piloty nie wiem czy ori czy nie, są na nich tylko dwa przyciski bez żadnych oznaczeń, bez żadnego logo ani nic
Maxi A32 USA
jest jakaś możliwość otwierania klapy bagażnika z pilota? mam jakieś piloty nie wiem czy ori czy nie, są na nich tylko dwa przyciski bez żadnych oznaczeń, bez żadnego logo ani nic
Maxi A32 USA
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
khamul, masz odcięty prawdopodobnie +12 idący ze sterownika na przekaźnik pompy paliwa.
snorlaxs,
gdy masz ori pilot, to nie ma sprawy. programujesz pilota i masz tą funkcje.nie wiem czy w przedlifcie da rade zaprogramować wietrzenie kabiny( w polifcie przyciskasz 3 sekundy przycisk otwierania i dwie przednie szyby otwierają się zdalnie). zaś jeśli masz dokładany alarm, to musiałbyś znaleźć przy centralce wyjście na zamek i podporządkować do niej kolejną linie w pilocie. zobacz co to za alarm i poszukaj w necie schematu, potem FSM maximy i wszystko w temacie:P albo kup ode mnie pilota, bo akurat posiadam takowy sprawny na sprzedaż
[ Dodano: 2014-05-26, 16:58 ]
i jeszcze jedno; przycisk otwierania trzeba też przytrzymać żeby bagażnik się otworzył
snorlaxs,
gdy masz ori pilot, to nie ma sprawy. programujesz pilota i masz tą funkcje.nie wiem czy w przedlifcie da rade zaprogramować wietrzenie kabiny( w polifcie przyciskasz 3 sekundy przycisk otwierania i dwie przednie szyby otwierają się zdalnie). zaś jeśli masz dokładany alarm, to musiałbyś znaleźć przy centralce wyjście na zamek i podporządkować do niej kolejną linie w pilocie. zobacz co to za alarm i poszukaj w necie schematu, potem FSM maximy i wszystko w temacie:P albo kup ode mnie pilota, bo akurat posiadam takowy sprawny na sprzedaż
[ Dodano: 2014-05-26, 16:58 ]
i jeszcze jedno; przycisk otwierania trzeba też przytrzymać żeby bagażnik się otworzył
[/img]
oto fotka winowajcy, tak na marginesie zadna funkcja z przytrzymaniem przycisku nie działa
dodam, ze zamek ma małe schizy, potrafi czasami sam sie zamykac, nie wiem od czego to zależne, ale wpienia, i rzecz jeszcze gorsza przy odblokowywaniu dziala tylko na drzwi kierowcy, a przy blokowaniu juz na wszystkie. W swoim zestawie posiada tez alarm
odnośnie kupna pilota info na priv.
oto fotka winowajcy, tak na marginesie zadna funkcja z przytrzymaniem przycisku nie działa
dodam, ze zamek ma małe schizy, potrafi czasami sam sie zamykac, nie wiem od czego to zależne, ale wpienia, i rzecz jeszcze gorsza przy odblokowywaniu dziala tylko na drzwi kierowcy, a przy blokowaniu juz na wszystkie. W swoim zestawie posiada tez alarm
odnośnie kupna pilota info na priv.
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
dlatego chce sie tego g..... pozbyć jak najszybciej
[ Dodano: 2014-05-27, 08:01 ]
wnioskuje że miałem coś grzebane przy centrali i alarmie, więc jak zaprogramuje nowy pilot to czy nie będą się żarły oba systemy (fabryczny i dokładany) ?
[ Dodano: 2014-05-27, 08:01 ]
wnioskuje że miałem coś grzebane przy centrali i alarmie, więc jak zaprogramuje nowy pilot to czy nie będą się żarły oba systemy (fabryczny i dokładany) ?
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
Ale to raczej w przypadku oryginalnego pilota, a ten na obrazku nie wygląda na takowy... Więc nie wiadomo jakie on tam sygnały wypuszcza. A poza tym kolega napisał, że ma dwa alarmy. Może się pogryzły?darkdream pisze:snorlaxs z tego co wiem to w każdej maxi US i w większości amerykańców jak jeden raz naciśniesz na pilot to otwierają Ci się drzwi kierowcy - naciskając jeszcze raz to otwiera się reszta.
Pozdro
Marcus
A32 i... A31, dla którego znalazłem nowy dom...
dokładnie nie wiem czy mam dwa, mam pewnie ten fabryczny i dołożone "coś", nie zagłębiałem się jeszcze w szukanie centralek i innych pierdół, wiem tyle że jakiś alarm jest bo jak czasem drzwi mi sie same zablokują i włożę kluczyk w stacyjke to dziadostwo wyje, na moje to będzie dołożona centralka zamka i podpięta pod instalacje alarmu, ale pewności nie mam
a tak na marginesie, w którym miejscu znajduje się fabryczna centrala od alarmu i zamka?
a tak na marginesie, w którym miejscu znajduje się fabryczna centrala od alarmu i zamka?
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
- Dreams
- fanatyk nissana
- Posty: 2177
- Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
- Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
- Kontakt:
To i ja się dopisze z pytaniem
Też mam problem z alarmem i kluczykami...
Jak kupiłem maxime to było wszystko dobrze, ale po paru dniach przestały mi działać oba kluczyki i nie miałem wyjścia jak nie otwierać z kluczyka.
Ale jak otwieram z kluczyka to za każdym razem się włącza alarm i nie wiem co jest grane
Może ktoś miał taki przypadek kiedyś
Też mam problem z alarmem i kluczykami...
Jak kupiłem maxime to było wszystko dobrze, ale po paru dniach przestały mi działać oba kluczyki i nie miałem wyjścia jak nie otwierać z kluczyka.
Ale jak otwieram z kluczyka to za każdym razem się włącza alarm i nie wiem co jest grane
Może ktoś miał taki przypadek kiedyś
przy pomocy Lombardo88, od którego nabyłem drogą kupna pilocik od INFINITI, mojego wiernego telefonu z latarką i czterech zielonych kolegów w postaci żubrów i oczywiście chwili czasu postanowiłem zabrać się na spartoloną robotę z centralnym w mojej A32, po zlokalizowaniu pasożyta (centralki) pod kołem kierownicy i jego przyjaciela wyjca (syrenki) zabrałem się za rozbrajanie tego ustrojstwa przy pomocy śrubokręta i noża. po wywaleniu całości metodą prób i błędów udało sie zaprogramować pilota, wszystko pięknie działa nawet otwieranie szyb z pilota.
I teraz moje pytanie czy jest możliwość domknięcia tych szyb z pilota? i czy kierunki powinny mrygać podczas otwierania auta?? (przy zamykaniu mrygają)
jak coś to kupie samą obudowe do pilota bo w mojej jest pekniete oczko do kluczy
I teraz moje pytanie czy jest możliwość domknięcia tych szyb z pilota? i czy kierunki powinny mrygać podczas otwierania auta?? (przy zamykaniu mrygają)
jak coś to kupie samą obudowe do pilota bo w mojej jest pekniete oczko do kluczy
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
powinny mrygać przy otwieraniu i zamykaniu
tylko u mnie nie otwiera ani nie domyka szyb. kumpel z pracy twierdzi, że takie domykanie zadział tylko jak się ma we wszystkich drzwiach te dwustopniowe przyciski do szyb. czy wystarczy może zmienić centralkę na polift? jak to w końcu jest?
w razie czego to mam gdzieś niepotrzebną centralkę, jakby były problemy z poprawnym ustawieniem starej
mimo, że pilot wysyła sygnał (teoretycznie, miernik sygnału pokazuje, że pilot działa) to centralka nie odbiera. czasem jak się zamykało z pilota to się uzbroił alarm a z kluczyka nie idzie go rozbroić. zmiana pilota rozwiązuje sprawię od ręki tak więc zawsze przy problemach proponuję zaczynać od pilota
tylko u mnie nie otwiera ani nie domyka szyb. kumpel z pracy twierdzi, że takie domykanie zadział tylko jak się ma we wszystkich drzwiach te dwustopniowe przyciski do szyb. czy wystarczy może zmienić centralkę na polift? jak to w końcu jest?
w razie czego to mam gdzieś niepotrzebną centralkę, jakby były problemy z poprawnym ustawieniem starej
moje objawy opisane wyżej były podobne więc dla potomnych opisuję:NissanDreams pisze:To i ja się dopisze z pytaniem
Też mam problem z alarmem i kluczykami...
Jak kupiłem maxime to było wszystko dobrze, ale po paru dniach przestały mi działać oba kluczyki i nie miałem wyjścia jak nie otwierać z kluczyka.
Ale jak otwieram z kluczyka to za każdym razem się włącza alarm i nie wiem co jest grane
Może ktoś miał taki przypadek kiedyś
mimo, że pilot wysyła sygnał (teoretycznie, miernik sygnału pokazuje, że pilot działa) to centralka nie odbiera. czasem jak się zamykało z pilota to się uzbroił alarm a z kluczyka nie idzie go rozbroić. zmiana pilota rozwiązuje sprawię od ręki tak więc zawsze przy problemach proponuję zaczynać od pilota
Witam, właśnie czy ma ktoś rozpiskę pinów przy centralce? Mam Maximę, ale tylko z 2szt. kluczyków, bez pilotów. Moje pytanie: wszystkie Maxi miały centralny z pilota? Chcę u siebie jakoś to dołożyć, pierwsze - jeśli mam centralkę, zakup pilotów i programowanie, drugie dołożenie centralki i "wszystkiego", ale muszę wiedzieć cokolwiek o tym jak się wpiąć w instalację w samochodzie. Ma ktoś jakiś pomysł?
PS: swego czasu dokładałem piloty do centralnego w Fordzie Sierra, ale tam miałem dokładny tutorial co i gdzie wlutować. Pisałem już nawet do firm co rzekomo oferują instrukcję montażu danego produktu do każdej marki auta, ale do MAXIMY A32 nie posiada NIKT!
Proszę o pomoc, da się zainstalować uniwersalny sterownik do centralnego z pilota?
PS: swego czasu dokładałem piloty do centralnego w Fordzie Sierra, ale tam miałem dokładny tutorial co i gdzie wlutować. Pisałem już nawet do firm co rzekomo oferują instrukcję montażu danego produktu do każdej marki auta, ale do MAXIMY A32 nie posiada NIKT!
Proszę o pomoc, da się zainstalować uniwersalny sterownik do centralnego z pilota?
Witam, mogę się mylić ale wydaje mi się że raczej centralny z pilota to był standard w Maximach. Jeżeli działa Ci centralny z kluczyka to kup używany pilot, w dziale Zrób to sam jest instrukcja jak zaprogramować pilota. W mojej byłej Maximie tak właśnie zrobiłem i bylo ok.
[ Dodano: 2015-02-05, 10:51 ]
A jak by co to na allegro widziałem sterownik centralnego.
[ Dodano: 2015-02-05, 10:51 ]
A jak by co to na allegro widziałem sterownik centralnego.
Kumi00, miałem ten sam problem, ale udało mi sie dostać ori pilota, programowanie to formalność viewtopic.php?t=84 działa zarówno w QX jak i USA, taka uwaga pilot od QX nie podejdzie do USA i odwrotnie,
a sam pilot wygląda tak http://www.keylessremotes4u.com/INFINIT ... -P384.aspx (ten jest do USA, ale wygladają tak samo)
popros kogos kto ma QX'a o numer pilota, wtedy znajdziesz odpowiedni dla siebie
Centralka zamka jest w bagażniku od strony anteny
Jeżeli chcesz dołożyć centralke z pilotem (niefabryczną) to kable zamykania otwierania znajdziesz w drzwiach (od przełącznika) plus i minus ciągniesz z aku, albo wpinasz sie w radio (nie radze bo mozna miec zakłócenia), kierunki do awaryjek i masz gotowca
a sam pilot wygląda tak http://www.keylessremotes4u.com/INFINIT ... -P384.aspx (ten jest do USA, ale wygladają tak samo)
popros kogos kto ma QX'a o numer pilota, wtedy znajdziesz odpowiedni dla siebie
Centralka zamka jest w bagażniku od strony anteny
Jeżeli chcesz dołożyć centralke z pilotem (niefabryczną) to kable zamykania otwierania znajdziesz w drzwiach (od przełącznika) plus i minus ciągniesz z aku, albo wpinasz sie w radio (nie radze bo mozna miec zakłócenia), kierunki do awaryjek i masz gotowca
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn