[ Almera] Czarne N16VVL na podtlenku LPG
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
plastidip pod wplywem ciepla po kilku przyhamkach zacznie sie warzyć i spłynie:) nie nadaje sie do toyz carów, tam Dub maniacy se psikac moga bo oni jada woooooolno i hamuja podluznicami a nie meskimi heblami.
fele tylko proch lub lakierowanie, dla domoroslego lakiernika polecam system motip'a wheelspray, gunmetal tu jak znalazl:)
fele tylko proch lub lakierowanie, dla domoroslego lakiernika polecam system motip'a wheelspray, gunmetal tu jak znalazl:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ja do tych aisinow mam mieszane uczucia niby fajnie klei , ale po paru paleniach gumy. W wysokich zewnetrznych temperaturach zaczyna sie gotowac i nie klei tak juz fajnie.. ale zobaczymy jak to bedzie na wyscigach
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Obecnie dzielnie znosi trudy codziennej eksploatacji ;P
i od czasu do czasu dostaje coś nowego w prezencie... np:
a tak to to działa ...
http://www.youtube.com/watch?v=ttogi9ty3is
i od czasu do czasu dostaje coś nowego w prezencie... np:
a tak to to działa ...
http://www.youtube.com/watch?v=ttogi9ty3is
jak u Ciebie z temp oleju? jakie wartości pokazuje w trasie
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
dziwne-wszyscy chwalą pompy z vvl że są mega super ekstra wow
moze to wina oleju bedzie, zbyt gęsty-nieodpowiednia lepkość etc choć wątpie bo byle gufna byś nie nalał
druga opcja to filtr oleju, może ma za małą przepustowość, pamiętam podobne historie w mojej Fiescie-kupilem manna i byla lipa, kupilem hengsta i bylo cacy (mann byl dwukrotnie wiekszy)
po weryfikacjach pomp olejowych zazwyczaj gdzie rotor byl zdrowy a obracalo panewy to wypadało na zaworek zwrotny wysokiego cisnienia pompy,
natomiast jesli w ogolnym zakresie uzytkowej predkosci obrotowej cisnienie spada ale nie przekracza granicznej wartosci to sie nie przejmuj bo:
1. zegary które zamontowałeś mogą mieć przekłamanie-nie duże ale zawsze mogą ci spędzić sen z powiek
2. przy wysokich obrotach kiedy pompa robi duze cisnienie i zeby nie rozerwalo silnika ww opisywany zaworek WC popuszcza cisnienie dla bezpieczenstwa silnika-dlatego jesli zachowana jest min granica bym odpuscil
jak cos to dzwon do mnie na tel bo nie chce mi sie pisac:)
moze to wina oleju bedzie, zbyt gęsty-nieodpowiednia lepkość etc choć wątpie bo byle gufna byś nie nalał
druga opcja to filtr oleju, może ma za małą przepustowość, pamiętam podobne historie w mojej Fiescie-kupilem manna i byla lipa, kupilem hengsta i bylo cacy (mann byl dwukrotnie wiekszy)
po weryfikacjach pomp olejowych zazwyczaj gdzie rotor byl zdrowy a obracalo panewy to wypadało na zaworek zwrotny wysokiego cisnienia pompy,
natomiast jesli w ogolnym zakresie uzytkowej predkosci obrotowej cisnienie spada ale nie przekracza granicznej wartosci to sie nie przejmuj bo:
1. zegary które zamontowałeś mogą mieć przekłamanie-nie duże ale zawsze mogą ci spędzić sen z powiek
2. przy wysokich obrotach kiedy pompa robi duze cisnienie i zeby nie rozerwalo silnika ww opisywany zaworek WC popuszcza cisnienie dla bezpieczenstwa silnika-dlatego jesli zachowana jest min granica bym odpuscil
jak cos to dzwon do mnie na tel bo nie chce mi sie pisac:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
jeżeli temat o pompie to ostatnio pojeździłem z manometrem wpiętym w miejsce oryginalnego czujnika,manometr przed maskę i tak:
pierwsze 5 minut po odpaleniu cały czas 7,5 bara.
po około 20 minutach postoju 4 bary.
po 30 minutach 3 bary i stoi.
podczas jazdy normalnej do 4 tys obr. utrzymuje się w granicach 2,5 na wolnych / 4 bary przy 4 tys.obr.
podczas szybszej jazdy i rozgrzaniu oleju,zwiedzając okolice 6 tys obr na wolnych trzyma 1,5 bara ,a przy 6 tys dochodzi do 7 barów.
podczas dalszej jazdy ,tym razem do końca ,dużo redukcji i dokręcania do odcinki przez 20 minut non stop, na wolnych trzyma 0,6 do 1 bara zależy jak jej się spodoba a przy odcince dochodzi do niecałych 8 barów.
pierwsze 5 minut po odpaleniu cały czas 7,5 bara.
po około 20 minutach postoju 4 bary.
po 30 minutach 3 bary i stoi.
podczas jazdy normalnej do 4 tys obr. utrzymuje się w granicach 2,5 na wolnych / 4 bary przy 4 tys.obr.
podczas szybszej jazdy i rozgrzaniu oleju,zwiedzając okolice 6 tys obr na wolnych trzyma 1,5 bara ,a przy 6 tys dochodzi do 7 barów.
podczas dalszej jazdy ,tym razem do końca ,dużo redukcji i dokręcania do odcinki przez 20 minut non stop, na wolnych trzyma 0,6 do 1 bara zależy jak jej się spodoba a przy odcince dochodzi do niecałych 8 barów.
gwaltek, pierwszą rzeczą jaką bym zrobił to sprawdzenie ciśnienia tak jak SPOKOjny Czyli manometr zamiast ory. czujnika
Ostatnio zmieniony 2014-02-24, 14:32 przez DubSon, łącznie zmieniany 1 raz.
moze cos nie tak z czujnikiem w podkladce filterka
moze cos nie tak z zegarem??
wiekszej pewnosci bym nabral przy pomiarach na testach z manometrem
pompy z sr nie zajedziesz-chyba ze na wodzie z piaskiem by chodziła
a sam zaworek wc lubi sie wycierac, sprezyna tez traci swoja sprezystosc i ugina sie wczesniej niz powinien lub poprostu na lewo puszcza oliwe wracajac ja do ukladu wewn pompy zamiast smarowac magistrale
moze cos nie tak z zegarem??
wiekszej pewnosci bym nabral przy pomiarach na testach z manometrem
pompy z sr nie zajedziesz-chyba ze na wodzie z piaskiem by chodziła
a sam zaworek wc lubi sie wycierac, sprezyna tez traci swoja sprezystosc i ugina sie wczesniej niz powinien lub poprostu na lewo puszcza oliwe wracajac ja do ukladu wewn pompy zamiast smarowac magistrale
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
gwaltek, właśnie o tym mówie, już fabryka umieszcza je w kiepskim miejscu, bo jesli miedzy 2 i 3 garem jest czujnik który pokazuje cisnienie 0,6 b to ile jest na 4 garze a ile na 1?
najlepiej by bylo gdyby te czujniki były na powrocie magistrali 4 cylindra, czyli na samym końcu obiegu, bo ten gar i jego panewki zawsze maja nawięcej miedzi przy kapitalkach
najlepiej by bylo gdyby te czujniki były na powrocie magistrali 4 cylindra, czyli na samym końcu obiegu, bo ten gar i jego panewki zawsze maja nawięcej miedzi przy kapitalkach
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW