[P11/WP11] [P11.144] Różnice między przedliftem a poliftem
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] [P11.144] Różnice między przedliftem a poliftem
Chciałbym zebrać tu jakie były różnice miedzy liftem a przedliftem. Weźmy w obu silnik 2.0. Pomijając karoserię, co jeszcze wprowadzono, ulepszono po liftingu. Pytam bo mam zamiar zmienić auto i na nowsze i nie wiem czy p11.144 jest też w jakiś sposób ulepszona. Czy może lepiej szukać innego auta.
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20
Poza budą to niewiele zmian. Na pewno masz blokadę drzwi przyciskiem, czego nie ma w P11 (choć nie we wszystkich wersjach). P11.144 ma klimę auto, wersja z xenonami ma autopoziomowanie i spryskiwacze na lampach, no i tyle chyba ze znaczących zmian.
W P11 na spokojnie, na kradzież dwóch halogenów trzeba ok 3min, a P11.144 nie wiem, ale z tego co rozmawiałem z chłopakami to dużo, dużo dłużej.
Silnik 2.0 w polifcie ma 140KM, a w przedlifcie 130KM
W P11 na spokojnie, na kradzież dwóch halogenów trzeba ok 3min, a P11.144 nie wiem, ale z tego co rozmawiałem z chłopakami to dużo, dużo dłużej.
Silnik 2.0 w polifcie ma 140KM, a w przedlifcie 130KM
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
.144 mają w standardzie ABS ze wspomaganiem awaryjnego hamowania. .144 jest gorzej zabezpieczona antykorozyjnie niż przedlifotwa.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Czy du zo gorzej..? Ciężko tak dokładnie powiedzieć, bo i te gniją i te. Ale każdy użytkownik Ci to przyzna. Z resztą kogo bym się nie pytał ze .144, to np przednie błotniki albo były robione w miejscach odpływów, albo były wymieniane.adrionGT pisze:Dużo gorzej ?
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
-
- stały bywalec
- Posty: 108
- Rejestracja: 2010-12-07, 19:51
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- Kontakt:
wod2u pisze:laszlo, największy kolektor ssący jest w LowPorcie z P10.
wod2u printview.php?t=983&start=0&sid=3d1e212 ... f351078041 post coobcia
Polift poliftu ma też inną kierownice i inne zegary
Hamburgery zakładając do silnika takiego jak w P11.144 kolektor z P10 zyskują 10KM na kołach (powtarzalne), a po strojeniu nawet więcej, więc będę się trzymał swojej wersji. Poza tym obejrzyj zdjęcia, plenum, puszka za przepustnicą jest większa w P10, bardziej regularna. Ta z P11.144 zwęża się w stronę rozrządu, ogólnie cała jest bardziej płaska.
pozdr. Kamil
Proszę:
http://www.g20.net/forum/showthread.php ... fold-on-RR
http://www.sr20-forum.com/all-motor/460 ... -mani.html
Są nawet wyniki z hamowni, nie wymyśliłem sobie tego
http://www.g20.net/forum/showthread.php ... fold-on-RR
http://www.sr20-forum.com/all-motor/460 ... -mani.html
Są nawet wyniki z hamowni, nie wymyśliłem sobie tego
pozdr. Kamil