Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] [P11.144] Różnice między przedliftem a poliftem

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

[P11/WP11] [P11.144] Różnice między przedliftem a poliftem

Post autor: adrionGT » 2014-01-15, 23:18

Chciałbym zebrać tu jakie były różnice miedzy liftem a przedliftem. Weźmy w obu silnik 2.0. Pomijając karoserię, co jeszcze wprowadzono, ulepszono po liftingu. Pytam bo mam zamiar zmienić auto i na nowsze i nie wiem czy p11.144 jest też w jakiś sposób ulepszona. Czy może lepiej szukać innego auta.
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-01-15, 23:25

Poza budą to niewiele zmian. Na pewno masz blokadę drzwi przyciskiem, czego nie ma w P11 (choć nie we wszystkich wersjach). P11.144 ma klimę auto, wersja z xenonami ma autopoziomowanie i spryskiwacze na lampach, no i tyle chyba ze znaczących zmian.
W P11 na spokojnie, na kradzież dwóch halogenów trzeba ok 3min, a P11.144 nie wiem, ale z tego co rozmawiałem z chłopakami to dużo, dużo dłużej.
Silnik 2.0 w polifcie ma 140KM, a w przedlifcie 130KM
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-01-16, 01:32

.144 mają w standardzie ABS ze wspomaganiem awaryjnego hamowania. .144 jest gorzej zabezpieczona antykorozyjnie niż przedlifotwa.

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-01-16, 08:46

Wiooreck pisze:.144 jest gorzej zabezpieczona antykorozyjnie niż przedlifotwa.
Dużo gorzej ? A czy .144 ma sprzęgło hydrauliczne ?
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
Niedział
aktywny forumowicz
Posty: 144
Rejestracja: 2013-03-01, 07:06
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Niedział » 2014-01-16, 08:52

tak ma ;-)

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-01-16, 11:25

adrionGT pisze:Dużo gorzej ?
Czy du zo gorzej..? Ciężko tak dokładnie powiedzieć, bo i te gniją i te. Ale każdy użytkownik Ci to przyzna. Z resztą kogo bym się nie pytał ze .144, to np przednie błotniki albo były robione w miejscach odpływów, albo były wymieniane.

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-01-16, 12:29

Właśnie chyba głównie chodzi o te przednie błotniki.
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2014-01-16, 12:42

Cztery poduchy w standardzie (tego akurat pewny nie jestem). Częściej spotykany komp pokładowy. Tarcze hamulcowe większe choć potem znowu wrócili do mniejszych.
Szkoda że nie ma bodykitu coś takiego jak GT przed liftem.
Nie wiem jak z resztą elektryki ale poduchy w fotelach są z renaulta.

laszlo
stały bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 2010-12-07, 19:51
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: laszlo » 2014-01-16, 13:15

P11.144 w wersji 2.0 b ma największy ze wszystkich kolektor dolotowy(najpojemniejszy) i wałki takie same jak p11 gt i almera gti. Ma też trochę takich bajerów jak sterowanie radia z kierownicy czy fabryczna zmieniarkę )
Nauka Jazdy Ostrów Wielkopolski

Eco driving, Save driving, zniżki
www.oskmaster.pl

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2014-01-16, 14:54

laszlo, największy kolektor ssący jest w LowPorcie z P10.
pozdr. Kamil

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2014-01-16, 15:18

Po lifie liftu masz jeszcze zaciski z przodu ate pod tarcze 280 mm
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

laszlo
stały bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 2010-12-07, 19:51
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: laszlo » 2014-01-16, 17:43

wod2u pisze:laszlo, największy kolektor ssący jest w LowPorcie z P10.

wod2u printview.php?t=983&start=0&sid=3d1e212 ... f351078041 post coobcia :)

Polift poliftu ma też inną kierownice i inne zegary
Nauka Jazdy Ostrów Wielkopolski

Eco driving, Save driving, zniżki
www.oskmaster.pl

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2014-01-16, 19:01

Hamburgery zakładając do silnika takiego jak w P11.144 kolektor z P10 zyskują 10KM na kołach (powtarzalne), a po strojeniu nawet więcej, więc będę się trzymał swojej wersji. Poza tym obejrzyj zdjęcia, plenum, puszka za przepustnicą jest większa w P10, bardziej regularna. Ta z P11.144 zwęża się w stronę rozrządu, ogólnie cała jest bardziej płaska.
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2014-01-16, 20:13

Czyli montując do P11.144 kolektor z P10 LP to można uzyskać 150koni?

laszlo
stały bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 2010-12-07, 19:51
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: laszlo » 2014-01-16, 22:38

Skoro tak mówisz . . . .
Nauka Jazdy Ostrów Wielkopolski

Eco driving, Save driving, zniżki
www.oskmaster.pl

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2014-01-17, 10:45

pozdr. Kamil

laszlo
stały bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 2010-12-07, 19:51
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: laszlo » 2014-01-18, 17:47

Ale ja Ci naprawdę wierze :)
Nauka Jazdy Ostrów Wielkopolski

Eco driving, Save driving, zniżki
www.oskmaster.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Primera”