Problem z gazem Primera P11
Moderator: Maniek-ol
Problem z gazem Primera P11
Mam problem z moją primerą p11 2.0 b+g . Chodzi o to że pewnego dnia jechałem nagle pyk zaczął sie mulić i gasnąć. Wymieniłem przewody wn, świece, palec i kopułkę niby było ok ale po jakimś czasie znów to samo do tego na obrotach zaczął spadać. Powymieniałem filtry gazu i dalej nic. Jak przełącza się z benzyny na gaz to momentalnie zaczyna gasnąć. Oczywiście na benzynie lata jak szatan tylko na gazie szwankuje. Instalacja BRC.
Czy ktoś coś doradzi? miał ktoś podobny problem?
Czy ktoś coś doradzi? miał ktoś podobny problem?
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
miałem ten sam problem tylko inną instalację niestety wizyta u gazownika dopiero pomogła koszt w zależności od gazownikow około 80 zeta regulacja i komputer
klfsolec KFSI blabla jesteś z Bydgoszczy lub okolic dołącz do https://www.facebook.com/EkipaKujawskaNz
żebyś się nie zdziwił - zwłaszcza instalacje IV generacji....vixo pisze:Nie ma takiego czegoś jak soft w lpg
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Soft steruje czasem otwarcia wtrysku oraz jeśli jest MAP SENSOR to automatycznie sobie przelicza jakieś tam wartości. Co więcej sczytywana jest ilość obrotów, lambda, sterowanie zaworami itp...
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
Co więcej jest jeszcze czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Jak nie ma odpowiedniej temperatury to komp nie otworzy zaworu i gaz nie popłynie do reduktora, a potem do listwy
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
Trzeba na nowo mapy zrobić i wgrać Tylko ustawianie ma być robione pod obciążeniem.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Soft pod warunkiem , że ma instalację IV generacji. Jeżeli nie to wizyta u gazownika w innym charakterze , jakieś podłączenie pod komputer (jeżeli jest możliwe) , sonda w wydech i regulacja.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt: