[P12/WP12] Kupno primera p12
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P12/WP12] Kupno primera p12
Witam wszystkich mam dylemat mianowicie planuję kupić primerę p12,znalazłem takową,2003 rocznik,1,8 hb.Co myślicie o tym modelu,z tym silnikiem,warto się zarazać czy nie?Opinie ma nie najlepsze.
Arty
Po 1 : viewtopic.php?t=112
Po 2: NIe, a szczególnie z silnikiem 1,8
Jedyny sensowny silnik to 2,2 Di
Po 2: NIe, a szczególnie z silnikiem 1,8
Jedyny sensowny silnik to 2,2 Di
kupno primera p12
Panowie a ile spali tak naprawdę primerka z tym silnikiem 2,2 d,większość jeżdżę po mieście i jak tam głośno w środku od tego diesla?Bo już sam nie wiem 1,8 b odradzają bo chla olej,2.0b ciężko kupić i jeszcze koszt założenia instalacji lpg mały nie jest Panowie poratujcie doświadczeniem.Chodzi o primere p12 oczywiście.
Arty
Tak na prawdę jak diesel do miasta, to tylko wolnossący. Szkoda tak na prawdę tubiny na miasto. Odpalasz, to nie możesz od razu przyciskać mocno, a jak już rozgrzejesz, to zaraz gasisz. JEszcze jak depniesz mocniej to trzeba pamiętać o wystudzeniu turbo. Poza tym turbo zawsze więcej spali w mieście niż wolnossący... O gustach się nie dyskutuje, więc o wyglądzie nic nie wspomnę, ale trzeba wiedzieć, że p12 to już tak na prawdę renault laguna i większość silników to to nieszczęsne 1.9 dci...
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
kupno primera p12
Dzięki Panowie za porady,diesel faktycznie do jazdy w 70% po mieście się nie bardzo nadaje,Bombel a czemu mi tak odradzasz tą p12,aż taka porażka na kołach to jest?Chodzi o to że muszę zmienić auto na wieksze,a p12 kasowo mi odpowiada,i podoba mi sie o auto,co tam się psuje najczęściej?Jeżdziłem tak na próbę dwoma egzemplarzami,to były 1,8b i w obu stwierdziłem stuki w zawieszeniu z przodu,a tam ma co stukać,a i jeszcze biegi tak jakoś dziwnie wchodziły...sam już nie wiem co robić z tego wszystkiego...przecież se oktawi nie kupie,ani passata....
Arty
Ale po opisie widać że kolega taką ma napisał też że potrzebuje większe auto. Przyznam szczerze, że zawiodłem się bardzo na nowszym nissanie, bo nie ma co kupić... A bardzo chciałbym również pozostać z marką, jednakże jestem zmuszony rozglądać się za innymi markami, co niezbyt mi się uśmiechakrawiec74 pisze: lub nawet N16 w benzynie
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
A widzisz Wiooreck nie doczytałem Co do nowszych NISSANÓW to powiem tak: trochę jest racji w tym, że nie ma co kupić (jeżeli chodzi o auto nowsze). Osobiście parę lat temu coś mnie skusiło i zapragnąłem nowszego auta więc sprzedałem TINO i kupiłem TIIDĘ, niektórzy mówili mi, że mądry to ja nie jestem kupując taki "wynalazek" w dodatku brzydki. Z perspektywy czasu muszę powiedzieć, że przekonałem się do samochodu a i problemów z nią nie mam.
z NISSANEM od 2009 roku
Ponad rok temu szukałem dobrej primery nawet P11.144 i niestety ciężko było znaleźć. W sumie nie znalazłem dlatego jeżdżę saabem. Czuję ogromny sentyment do nissana.Może jeszcze kiedyś. Jeśli chodzi o P12 to tylko z silnikiem 2.0 , P11.144 z resztą też.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
kupno primery p12
Wielkie dzięki koledzy za porady w sprawie primery p12-wniosek z tego wyciągam taki NA PEWNO NIE KUPIE PRIRENAULTMERY P12,z tego co piszecie to tą primere[p12]można sobie z łba wybić,jak nie pomoże jeden raz to powtórzyć wybijanie To prawda nissan się zepsuł mam porównanie bo wcześniej miałem n 15 rdzewiała,skrzypiała ale zawsze jechała, teraz mam n16 i to już nie jest to....Trochę nie pasuję pytać ale co wybrać zamiast p12 jakąś inną markę? ale co?Musi być większy i oczywiście japończyk!Dyponuję kwotą około 13000 z hakiem.
Arty
A broń Cię Boże QR20DE w P12 to jeszcze większa kupa od QG18DEManiek-ol pisze: Jeśli chodzi o P12 to tylko z silnikiem 2.0
viewtopic.php?t=13252arty pisze:Trochę nie pasuję pytać ale co wybrać zamiast p12 jakąś inną markę?
Jak rodzinny to bym w Octavię celowałarty pisze:Dyponuję kwotą około 13000 z hakiem.
kupno primery p 12
Panowie po wszystkich Waszych odpowiedziach,poradach,zostaje przy mojej Almerze[n16] lpg,przynajmniej wiem co mam,chciałem wieksze ale w sumie to mi wystarczy zwłaszcza że niezle się sprawuje, trzeba troszke dołożyć na wiosnę[niewiem czy łańcuch się nie ukłoni.W każdym razie dzieki wszystkim za pomoc w sprawie wybicia z głowy p 12.
Zamieszczę zdjecia mojej Aliny w wolnym czasie.Pozdrawiam Wszystkich.
Zamieszczę zdjecia mojej Aliny w wolnym czasie.Pozdrawiam Wszystkich.
Arty
kupno primery p 12
i dzięki za poparcie KRAWIEC zostaje przy mojej almerze.Pozdrawiam wszystkich Nissanomaniaków.
Arty
Na japońskiego diesla się nie będzie narzekać, ale jeśli ktoś chce kupić jak najmłodszy samochód (a jest wiele ludzi którzy patrzą na rocznik), to głownie po ogłoszeniach stoją 1.9... Spotkać w dobrym stanie 2.2 (które później z resztą też jest już zmodyfikowane przez reanult) to na prawdę sukces
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
kupno p12
Witam wracam do tematu zmiany auta na większe,co myślicie o tojocie avensis 2002 rok 1,8b,na młodszą nie mam czasu myślałem o p12 ale odradzacie ,więc tylko zostaje mi toyota Bede może wkrótce sprzedawał swoją n 16 ,ładne autko jakby był chętny z okolic Tarnowa.Ale wracam do tematu, jak wam się widzi avensis?
Arty
Dlaczego bomblu? Masz jakieś informacje które skreślają te silniki? Jestem też ciekaw, bo ja np jeszcze od nikogo kto toyotą jeździł z D4D nie słyszałem żeby się psuł silnik.bombel pisze:Byle nie diesel
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Poczytaj w necie o silnikach D4D, szczególnie już w common railu. Mam kliku znajomych co kupili i nie są zadowoleni, ale np Sergiej chyba ma teraz taka i nic ni narzekał jeszcze.Wiooreck pisze:Masz jakieś informacje które skreślają te silniki?
Artykuł m in. http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploat ... 2-D4D.html
Wg artykułu który podesłałeś, to wychodzi, że wadliwe silniki były montowane dopiero od 2005 roku. A kolega tutaj pisał o 2002 roku, więc raczej cenowo celuje w pierwszą generację.
Mój kumpel ma osobiście z 2000 roku avensisa 1.6 co w serii ma 110 KM. Jeszcze pół roku temu miał przejechane 330k km (od nowości w jednych rękach) i chodził jak złoto. Poprawiliśmy dolot, wpadł stożek za aku, doprowadziliśmy zimne powietrze, kolega coś modził z programem i po tych modach spadło spalanie przy normalnej jeździe i się odmulił silnik. Ja tym samochodem parę razy jechałem i osobiście dynamika jak na spore auto i tylko 1.6 jest dość dobra, a w połączeniu z niskim zużyciem paliwa, nawet bardzo dobra.
Mój kumpel ma osobiście z 2000 roku avensisa 1.6 co w serii ma 110 KM. Jeszcze pół roku temu miał przejechane 330k km (od nowości w jednych rękach) i chodził jak złoto. Poprawiliśmy dolot, wpadł stożek za aku, doprowadziliśmy zimne powietrze, kolega coś modził z programem i po tych modach spadło spalanie przy normalnej jeździe i się odmulił silnik. Ja tym samochodem parę razy jechałem i osobiście dynamika jak na spore auto i tylko 1.6 jest dość dobra, a w połączeniu z niskim zużyciem paliwa, nawet bardzo dobra.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Diesel ma moment obrotowy a nie moc. Ja używam moją P12 we Wrocku i nie mam problemów. Oczywiście zanim się nagrzeje to jadę delikatnie (2,2 tyś obr MAX) a jak już osiągnie normalną temperaturę i czasem mi się zdarza tak do 3,7 tyś wkręcić. Dymka nie puszcza. Olej zmieniany w terminie (Elf LDX 5W40), filtr powietrza Piprecross. Spalanie.... hmmm jak jadę w trasie to 6,4-7 l/100 km a jak po mieście to 7,5-8 l/100 km (mam trochę ciężką nogę - "Ale Panie Policjancie, ja lubię zapier.... ).
Tak samo traktowałem 407 SW z 1.6 HDI oraz Xantię 2.0 HDI przez dłuższy czas i kompletnie nic się nie działo z silnikiem
Tak samo traktowałem 407 SW z 1.6 HDI oraz Xantię 2.0 HDI przez dłuższy czas i kompletnie nic się nie działo z silnikiem
bombel, wszystko wszystkim ale mój ojciec ma Avensis z 2008 roku 2.0 D4D i jak mu powiesz w twarz że ten silnik jest beznadziejny to go rozbawisz, silnik jest naprawdę spoko pod względem osiągów ( coś koło 1116 KM chyba) i spalania ( w trasie rekord to zrobienie 920 kilometrów na zbiorniku ) a wyposażenie też naprawdę dobre auto wygodne więc przeciwko 2.0 D4D z doświadczenia nie mam żadnych przeciwskazań. Co do 1.8 b to z kolei rodzice mojej koleżanki mają i na początku po jakichś 2 latach mieli wymieniany silnik ( przez Toyotę w ramach gwarancji ) ale to było już chyba z 8 lat temu i od tamtego czasu silnik petarda.
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]