Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Rady jak zwiększyć moc w GA14DE i GA16DE (oraz GA14/16DS)

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2012-11-08, 23:04

myślę że spalanie zostanie takie jak jest lub nawet niższe. Z racji tego że nie będziesz musiał tak żyłować i męczyć silnika żeby przyspieszyć
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2012-11-09, 00:39

sznikers99 pisze:mimier, a jak to wyjdzie ze spalaniem bo teraz przy ciężkiej nodze pali mi 12,5l :mrgreen:
1.4 pali ci 12.5??? To chyba masz coś pospute i napraw to a potem mody :-o
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2012-11-09, 00:52

sznikers99 pisze:przy ciężkiej nodze pali mi 12,5l :mrgreen:
jak ganiam Micrę to pali mi ponad 20l / 100km, i co z tego? :-P
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
mimier
fanatyk nissana
Posty: 1446
Rejestracja: 2009-12-10, 13:27
Lokalizacja: Londyn

Post autor: mimier » 2012-11-09, 02:54

sznikers99 pisze:mimier, a jak to wyjdzie ze spalaniem bo teraz przy ciężkiej nodze pali mi 12,5l :mrgreen:
Mnie GA14DE przy 89,9 KM palił średnio troszkę ponad 9L/100km LPG :arrow: http://www.spritmonitor.de/en/detail/249105.html
A jak mi się udało osiągnąć taką moc to możesz sobie przeczytać tutaj ;) :arrow: viewtopic.php?t=546&highlight=sunny

Awatar użytkownika
alfabox
fanatyk nissana
Posty: 1023
Rejestracja: 2009-12-04, 23:42
Lokalizacja: Bydgoszcz-Kapy
Kontakt:

Post autor: alfabox » 2012-11-10, 22:22

sznikers99 pisze:MacGayver, to będę musiał znaleźć w moim mieście jakiś wolontariat który mi silnik przełoży :mrgreen:
Zawsze można o tym pomyśleć we własnym gronie.Jak to mówią"słomkę pod lasem widzisz a o kłodę się potkniesz" :mrgreen:

[ Dodano: 2012-11-10, 22:28 ]
sznikers99 pisze:mimier, a jak to wyjdzie ze spalaniem bo teraz przy ciężkiej nodze pali mi 12,5l :mrgreen:
Ile przejeżdżasz jednorazowo??.Założę się że większość przejazdów odbywa się na "jeszcze "nie dogrzanym silniku.
Ja mam podobnie,do pracy mam około 5-6 km z czego 1/3 na zimnym silniku a reszta w korkach i zawsze wyjdzie powyżej 10l/100,
a jeśli dojdzie do tego jeszcze ciężkie obuwie :lol: to nie dziw się takiego wyniku.

[ Dodano: 2012-11-10, 22:42 ]
sznikers99 pisze:alfabox, jakbym się do roboty wziął to 400-500 bym wyskrobał a swap na 1.6 wyjdzie dużo więcej :-/
Nie wyjdzie dużo więcej,załatw zdrowy GA16 ,a z resztą się dogadamy :mrgreen:
Jak będziesz miał szczęście to trafisz taniej.Możesz brać GA16DS to się podszlifuje kanały wtryskowe,zaślepi napęd pompy paliwowej ,a wałki DSowe będziesz miał w gratisie :lol:
Poszukaj motorowni jeszcze najlepiej w bryce żeby można było odpalić i pomierzyć ciśnienia ,będzie pewniej :mrgreen:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2013-11-18, 09:39

Mam pytanko czy pompa paliwa np z sunnego GTi czy Primery GT ( bądź w ogóle z silnika 2.0 ) w połączeniu z innymi modami da jakiś efekt i czy wystarczy ona zamiast regulator ciśnienia paliwa przy montażu wtrysków i przepustnicy z 2.0?
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-11-18, 09:55

Te pompy są takie same :P tzn. ta z 1.6 i 2.0 ;) przynajmniej w N14.
Przy zmianie przepustnicy i wtrysków na większe będzie problem z wolnymi i prawdopodobnie potrzebny będzie ecu master mimo zastosowania reg. ciś. paliwa.
MAF tez przecież będzie musiał być w dolocie, a wątpię by został w ory. obudowanie :P

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2013-11-18, 10:31

Faktycznie pompy są takie same napisałem zanim sprawdziłem :P
a jakieś rady jak poradzić sobie z MAFem przy wymianie przepustnicy?
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-11-18, 10:44

U mnie siedzi Przepustnica 60mm z P11 GT.
MAF w rurze 70mm między stożkiem a przepustnicą nie pracował. Nie dało się jechać, wolnych brak.
Jak wsadziłem go w ory. przepustnicę jako obudowę, to wkręcał się równo, ale wolnych nadal brak.
Więcej powiem na dniach, bo właśnie wymieniam skrzynie i podłączam sondę AFR.
Tylko u mnie siedzi NVCS, wtryski jak w Maxi V6 2.0.

Mam też MAF z Maxi V6 3.0 70mm ;) Na nim też nie działał, ale na bank przez to, że nie jest wystrojone.

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2013-11-18, 10:47

Do mnie będzie montowana przepustnica i wtryski z P10 2.0 to dokupie jeszcze ten regulator ciśnienia paliwa i jak już będzie montowane to zdam relacje jakie efekty :)
a sam montaż przepustnicy z SR'y był bez problemowy czy jakiś adapter musiałeś zastosować?
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-11-18, 13:31

Sajmooon, do zwykłego kolektora z europejskiego GA przepustnicę montuje się na adapterze (nie wiem jak ta z P10, nie wiem jaki ma rozstaw), ale do Sentrowskiego NVCS jest plug&play ;)

No nic, życzę powodzenia ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”