STROJENIE - Wasze spostrzeżenia,sugestie,porady .
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
STROJENIE - Wasze spostrzeżenia,sugestie,porady .
Siemka ! Chciałem założyć taki temat dla osób nie mających wielkiego pojęcia a chcących zabrać się samemu za wystrojenie furki . Ja najbardziej ciekawy jestem korek dolotu,zapłonu i AFR , ktoś coś podpowie? Może z własnych doświadczeń
SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
to ja wam powiem co mi powiedział kolega co stroi buła z masłem,ze ja cie krence tak powiedział i dodał ze jak zadzwonisz pod suport ecu mastra to ci przez telefon pomogą wystroić takie chopaki
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"
Hej, fajny temat i mam nadzieję, że co niektórzy na tym forum zamiast kręcić nosem pomogą i podzielą się własnymi doświadczeniami.
Sugestia.... zróbmy z tego merytoryczną dyskusje a nie chlew !
No cóż ja mogę powiedzieć że nie ma co podchodzi do strojenia bez sondy szerokopasmowej.
Gdy już taka będziemy posiadać a nasz ecu master jest podpięty to zaczyna się całą zabawa.
Wszelkiego rodzaju instrukcje itp. znajdziecie na stronie producenta.
Osobiście na początku przeczytałem instrukcje z ECU MASTERA DET 2,3 jednocześnie poznając przy tym program do strojenia w trybie offline. Na masę pytań ( głupich pytań ) uzyskałem odpowiedzi czytając temat na racingforum.pl
Takie były moje początki ...
Sugestia.... zróbmy z tego merytoryczną dyskusje a nie chlew !
No cóż ja mogę powiedzieć że nie ma co podchodzi do strojenia bez sondy szerokopasmowej.
Gdy już taka będziemy posiadać a nasz ecu master jest podpięty to zaczyna się całą zabawa.
Wszelkiego rodzaju instrukcje itp. znajdziecie na stronie producenta.
Osobiście na początku przeczytałem instrukcje z ECU MASTERA DET 2,3 jednocześnie poznając przy tym program do strojenia w trybie offline. Na masę pytań ( głupich pytań ) uzyskałem odpowiedzi czytając temat na racingforum.pl
Takie były moje początki ...
lazik, wiedza kosztuje... To cos na zasadzie wymiany filtra powietrza - niby latwe, ale nie kazdy wie, ze to takie jest i woli zaplacic
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Lazik niestety, ale to co napisał Zielkq to prawda - wiedza kosztuje. Ktoś zdobywa doświadczenie i wiedzę przez kilka lat, szkoli się, uczy się na własnych błędach (niekiedy kosztownych), a potem ma się dzielić tym za frajer z kimś kto nie ma pojęcia?! Nie sądzę. Najgorsze jest to, że jak się z kimś podzielisz własną wiedzą, ciężko zdobytą z kimś kto nie ma o tym pojęcia, a później ta osoba kozaczy co to nie ona i w ogóle jest znawcą tematu w szerz i w poprzek.
I to Ci piszę z własnego doświadczenia. Ja niezbyt chętnie dzielę się swą wiedzą i doświadczeniem. Co innego jeśli osoba sama próbuje, chce coś osiągnąć. Wtedy podzielę się swoją wiedzą i podpowiem to i tamto.
Z moich doświadczeń (na razie skromnych) to stwierdziłem, że doprowadzenie zimnego powietrza poprawiło zbieranie się auta podczas wyprzedzania. Nie mam wyciągniętego filtru powietrza w błotnik - dolot seria. Zrobiłem sobie tylko delikatny nadmuch zimnego powietrza tuż przez początkiem dolotu.
I to Ci piszę z własnego doświadczenia. Ja niezbyt chętnie dzielę się swą wiedzą i doświadczeniem. Co innego jeśli osoba sama próbuje, chce coś osiągnąć. Wtedy podzielę się swoją wiedzą i podpowiem to i tamto.
Z moich doświadczeń (na razie skromnych) to stwierdziłem, że doprowadzenie zimnego powietrza poprawiło zbieranie się auta podczas wyprzedzania. Nie mam wyciągniętego filtru powietrza w błotnik - dolot seria. Zrobiłem sobie tylko delikatny nadmuch zimnego powietrza tuż przez początkiem dolotu.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Kolego rozumiem ze w razie czego to udzielisz tych "bezcennych" informacjiRyba pisze:Hej, fajny temat i mam nadzieję, że co niektórzy na tym forum zamiast kręcić nosem pomogą i podzielą się własnymi doświadczeniami.
Pozdrawiam
There are no impossible things to do . There're only things which need more time.
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
ja za det 2 dałem 300zł w aukcji na allegro słyszałem kiedyś od kolegi że on miał 2 do sprzedania za śmieszne pieniądze na racingforum, możesz tam spróbować uderzyć
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
nie wiem gdzie sie wpiąć z tematem wiec tu zapytam , chce ustawiać procedurę startu na ecu masterze det 3 wiem że jest tam taka opcja ale zakłada ona montaż krańcówki pod pedałem sprzęgła , czy nie ma mozliwości tak jak miałem w hondzie że warunkiem rozłacznia procedury była prędkość powyżej jakiejś tam wartości . czy po prostu lepiej nia kombinować
Moge powiedzieć jak jest w det2 myśle że w det 3 bedzie tak samo
Pod pedał sprzęgła dajesz stycznik ( taki jak pod hamulcem do zapalania światła STOPu), wpinasz w obwód opornik 7 Ohm'owy i wpinasz w EcuMaster.
W det 2 nie doszukałem się wyłączenia procedury powyżej prędkości obrotowej bo mam prędkościomierz na lince. Procedurę włączałem/wyłączałem guzikiem na desce rozdzielczej.
Warto mieć wyłączoną procedure przy przepinaniu biegów bo styczniki mają ograniczony czas opóżnienia i wycina zapłony/ dolewa paliwa co skutkuje gorszym czasem i speed'em
Pod pedał sprzęgła dajesz stycznik ( taki jak pod hamulcem do zapalania światła STOPu), wpinasz w obwód opornik 7 Ohm'owy i wpinasz w EcuMaster.
W det 2 nie doszukałem się wyłączenia procedury powyżej prędkości obrotowej bo mam prędkościomierz na lince. Procedurę włączałem/wyłączałem guzikiem na desce rozdzielczej.
Warto mieć wyłączoną procedure przy przepinaniu biegów bo styczniki mają ograniczony czas opóżnienia i wycina zapłony/ dolewa paliwa co skutkuje gorszym czasem i speed'em
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
no dobrze to jeśli zrobie to na zasadzie stycznika, to jeśli nie bede miał włącznika do niego to za każdym razem przy wciśnięciu sprzęgła bedzie załączała sie procedura . trochę słabo moim zdaniem gdyby dało sie zrobić warunek na predkość byłoby lepiej . bo w zasadzie po co go pakowac pod sprzegło i potem rozłączać jak można zrobć przełącznik , ruszasz rozłączasz , skoro i tak trzeba to rozłączyć .