Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] Wspomaganie a niższa temperatura powietrza

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

KrzychuB
fanatyk nissana
Posty: 273
Rejestracja: 2013-07-07, 09:51
Lokalizacja: Nowy Sącz

[P10/WP10] Wspomaganie a niższa temperatura powietrza

Post autor: KrzychuB » 2013-10-03, 15:24

Pany mam pomału mały problem. Jak teraz pokazują się niższe temperatury (przymrozki) z rana to po odpaleniu przez jakiś czas wspomaganie chodzi jakby zamarzało czy gęstniało pod wpływem temperatury. Przez co chodzi ciężej. Po jakimś czasie to się wyrabia i działa ok. Objaw jak gęstniejący olej w skrzyni biegów podczas zimy....(przykład).

Macie jakieś pomysły o co kaman ?? Bo jak przywali mrozami to aż się boję..... :shock:

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-10-03, 16:04

Co zimę to samo :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

KrzychuB
fanatyk nissana
Posty: 273
Rejestracja: 2013-07-07, 09:51
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: KrzychuB » 2013-10-03, 16:14

vixo, tzn ?? tak ma być ?? czy może pompa lub płyn zły ??

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-10-03, 16:26

W każdej Primerze tak miałem.
Niby mówią, że pompa się kończy niby, że płyn, pasek się ślizga. Masz takie opcje do wyboru :mrgreen:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

KrzychuB
fanatyk nissana
Posty: 273
Rejestracja: 2013-07-07, 09:51
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: KrzychuB » 2013-10-03, 17:01

vixo, hmmm....a w takim razie idzie sprawdzić jakość płynu wspomagania (jego właściwości) ?? oraz pompę ??

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-10-03, 17:09

Wsiadasz do samochodu palisz go parę razy kierownicą w jedną parę w drugą i po sprawie ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-10-03, 18:04

Czas wynmienić p[łyn od wsomagania na nowy. Stary już ma za duzo wody w sobie

KrzychuB
fanatyk nissana
Posty: 273
Rejestracja: 2013-07-07, 09:51
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: KrzychuB » 2013-10-03, 18:09

bombel, aha no to jasne już. dobra jaki ma być i ile go wchodzi :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-10-03, 18:27

Ja lałem MObil ATF chyba 220. Litrowy Ci styknie

KrzychuB
fanatyk nissana
Posty: 273
Rejestracja: 2013-07-07, 09:51
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: KrzychuB » 2013-10-03, 18:56

bombel, idzie to samemu zrobić ?? czy do mecha trzeba, bo tak musiałem w poprzednim aucie.

Aha jeszcze bym zapomniał przy skrajnym skręcie piscyyy :roll:

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-10-03, 19:41

KrzychuB piszczy standardzik. Co do wymiany to ściągasz wężyk przy pompie od powrotu (ważne bo inaczej zatrzesz pompę) i odpalasz auto. W tym samym czasie dolewasz nowy olej az zobaczysz, że w układzie jest tylko nowy. Wtedy zakładasz wężyk i dolewasz do maxa w zbiorniczku.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Primera”