[P10/WP10] Okrutne spalanie
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P10/WP10] Okrutne spalanie
Witam z gory przepraszam jestem tu nowy (mozliwe ze temat sie powtarza) ale nigdzie nie do szukalem sie konktetnej odpowiedzi.
Otoz moj problem polega na tym ze w Nissanie primera p10 2.0 (automat) na Gazie spalanie jest okropne jest na poziome 15l/100 trasa i 17l/100 miasto (i nawet wieksze) , na benzynie jest takie samo, nie wiem bylem u mechanika to mi mowi ze slabe sprezanie juz jest itp, ale ja mysle ze przy tym to by samochod slabo palil czy np nie mial mocy
Bardzo prosze o jakies rady bo nie bywam nawet 2 razy dziennie na cpn
Otoz moj problem polega na tym ze w Nissanie primera p10 2.0 (automat) na Gazie spalanie jest okropne jest na poziome 15l/100 trasa i 17l/100 miasto (i nawet wieksze) , na benzynie jest takie samo, nie wiem bylem u mechanika to mi mowi ze slabe sprezanie juz jest itp, ale ja mysle ze przy tym to by samochod slabo palil czy np nie mial mocy
Bardzo prosze o jakies rady bo nie bywam nawet 2 razy dziennie na cpn
Napisz co zrobiłeś już przy samochodzie - wymiana świec, filtrów, przewody WN, regulacje, czyszczenie przepływomierza.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
witajcie,
Dolacze sie do tematu. Sprawdzilem u siebie dzialanie sondy i przedstawiam filmik z pracy na wolnych obrotach. Wszystko dziala odpowiednio? www.youtube.com/watch?v=Xqb6oV6k-vE&feature=g-upl
Dolacze sie do tematu. Sprawdzilem u siebie dzialanie sondy i przedstawiam filmik z pracy na wolnych obrotach. Wszystko dziala odpowiednio? www.youtube.com/watch?v=Xqb6oV6k-vE&feature=g-upl
- kolobambolo
- wiem o czym pisze
- Posty: 79
- Rejestracja: 2009-12-18, 07:28
- Lokalizacja: Łódź
stary prosta sprawa. mialem to samo co u ciebie u mnie nawet do 20 dochodzilo .Dławił sie brak mu mocy było smierdziało gazem , obroty falowaly czasem tak ze gasł. Pojechałem do niby najlepszego zakladu , skasowali mnie 50 zl i powiedzieli ze to wina parownika i ze nie da sie go wyregulowac , wymiana i nic wiecej . Załamany trafilem do speców od bmw ktorzy nie dosc ze usuneli wszystkie objawy to spalanie spadło do 13 mysle ze podstawa to dobra regulacja .Tak oczywiscie było w moim przypadku.Pzdr
Podpinam się tu
Szlag mnie trafi normalnie. Miało być małe spalanie a tu....
Po mieście mi wyszło 16.77 litra Co lepiej to u mnie jest 1 generacji gaz (podobno nie wolno takiego przy 1.6 16V) i tylko jest śruba do regulacji.
Obroty na gazie nie falują, trzyma równo w granicach 700-800 obrotów.
Czy to wina tej instalacji ? Czy też co innego ? Jeśli to wina instalacji to co zrobić ? Wmontować emulator ? (nie wiem czy dobrze opisuje) Czy też szukać jakiejś używanej sekwencji.
Pomóżcie bo mnie to trochę skołowało...
Szlag mnie trafi normalnie. Miało być małe spalanie a tu....
Po mieście mi wyszło 16.77 litra Co lepiej to u mnie jest 1 generacji gaz (podobno nie wolno takiego przy 1.6 16V) i tylko jest śruba do regulacji.
Obroty na gazie nie falują, trzyma równo w granicach 700-800 obrotów.
Czy to wina tej instalacji ? Czy też co innego ? Jeśli to wina instalacji to co zrobić ? Wmontować emulator ? (nie wiem czy dobrze opisuje) Czy też szukać jakiejś używanej sekwencji.
Pomóżcie bo mnie to trochę skołowało...
Być może parownik się kończy - membrany. U mnie w P10 SR20Di i LPG II-gen było dokładnie to samo. Teraz miałem w P11 SR20DEH + LPG sekwencja że mi zaczął pić 17 po mieście - regulacja LPG i powróciło wszystko do normy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
KrzychuB zmiana albo regeneracja. Co 40kkm powinno się wymieniać/regenerować, bo membrany ulegają zużyciu i pękają. Na chwilę obecną podjedź najpierw na regulację i zobacz co wyjdzie.
Co do wymiany instalacji, to zależy od Twojego budżetu. Odejdzie Ci koszt butli i ciągnięcia przewodów, bo większość już jest.
Ja miałem instalacje II-gen i nie narzekałem. Teraz ma BRC Sequenta i też jest ok.
Co do wymiany instalacji, to zależy od Twojego budżetu. Odejdzie Ci koszt butli i ciągnięcia przewodów, bo większość już jest.
Ja miałem instalacje II-gen i nie narzekałem. Teraz ma BRC Sequenta i też jest ok.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
to co to za gazownik I Genu instalacje też da się wyregulować normalnie , zmień gazownika jedź do kogoś innego,
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
KrzychuB zmień gazownika, bo ten to jakaś ciamajda jest i nie potrafi już niczego starszego się dotknąć. Instalację I gen. reguluje się - śruba na parowniku oraz śruba, która jest na przewodzie do miksera.
I i II generacja na początku mają dokładnie to samo: autogaz ze zbiornika przez wielozawór trafia do parownika, który jest wpięty w układ chłodzenia silnika.
I i II generacja na początku mają dokładnie to samo: autogaz ze zbiornika przez wielozawór trafia do parownika, który jest wpięty w układ chłodzenia silnika.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
KrzychuB spróbuj zakręcić śrubę na parowniku na maksa, i sprawdź wtedy spalanie i jak autko się zachowuje.. to ostatni etap że tak to nazwę przed śmiercią parownika, u mnie kiedyś w Hondzie zadziałało na troszkę czasu
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
a spuściliście szlam z parownika i wymieniliście filtry? TO jest podstawą przed jakimkolwiek "kręceniem" śrubami
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"