Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] Przepływomierz hitahi uszkodzony?

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

grc84
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2013-02-06, 13:05
Lokalizacja: Miasto Łódź

[P11/WP11] Przepływomierz hitahi uszkodzony?

Post autor: grc84 » 2013-05-20, 12:28

Witam,
Mam taki problem: falowały mi obroty na biegu jałowym, w związku z tym dokonałem pomiaru przepływomierza, pokazał na włączonym zapłonie 0,3V a podczas pracy na wolnych obrotach jakieś 1,3V. Wyczytałem na forum że jest padnięty, kupiłem drugi oczywiście używany włożyłem go i pokazuje dokładnie to samo co mój porzedni.
Teraz pytanie do was czy to oznacza że drugi też jest padnięty? Czy może coś innego może mieć wpływ na napięcia w przepływomierzu?
Auto to P11 przed liftem, silnik SR20De, przepływomierz hitachi

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-05-20, 15:26

Odpowiedź prosto z service manuala.

Obrazek

Obrazek
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

grc84
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2013-02-06, 13:05
Lokalizacja: Miasto Łódź

Post autor: grc84 » 2013-05-21, 09:13

Z tego co załączyłeś, wynika że na biegu jałowym jest ok, a czemu na zapłonie pokazuje 0,3V a powinno 1V? jeszcze jedna sprawa na zdjęciu pokazana jest przepływka ze zwężką a ja u siebie mam szeroką, nie ma to znaczenia? Jeszcze gdzieś na forum znalazłem że napięcie na biegu jałowym ma wynosić 1,9-2,3V czy to dotyczy innych przepływomierzy?

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-05-21, 09:24

grc84 jest napisane "Ignition switch to "ON" position (Engine stopped) - Less than 1,0 V" czyli masz wszystko ok.
To co ktoś podał (wartość 1,9-2,3 V) to są wartości dla samochodów wyposażonych w silnik Diesela CD20T. Mogę zrobić zrzut z ekranu dla potwierdzenia.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

grc84
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2013-02-06, 13:05
Lokalizacja: Miasto Łódź

Post autor: grc84 » 2013-05-21, 10:12

ok, dzięki za odpowiedź, czyli przyczyny falowania obrotów i szrapania muszę szukać dalej, pozdrawiam

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-05-21, 11:23

grc84 wyczyść przepustnicę, zobacz stan przewodów WN, zobacz w jakim stanie są świece zapłonowe. Zobacz także stan elektryki - masy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

grc84
nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 2013-02-06, 13:05
Lokalizacja: Miasto Łódź

Post autor: grc84 » 2013-05-21, 11:44

świece i przewody odpadają bo są nowe +/- 300km, jeszcze raz przeczyszczę przepustnice, może podpowiesz gdzie przykręcone są masy?

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-05-21, 15:03

Na bloku silnika są dwie - jedna przy termostacie, a druga z przodu w okolicach rozrządu. Kolejna jest pod podstawą akumulatora.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

ODPOWIEDZ

Wróć do „Primera”