Pojazd typu buggy z silnikiem P10GT
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Króciec leci do tej dużej czarnej puszki (wegiel
aktywny czy jakoś tak)
Wtyczka która jest przy silniku krokowym wchodzi
w gniazdo wtyczki która ma dwa kable czarny i
żółty chyba ale dalej zamieniają się w jeden
kabel
Edyta:
Ruszyło się coś
aktywny czy jakoś tak)
Wtyczka która jest przy silniku krokowym wchodzi
w gniazdo wtyczki która ma dwa kable czarny i
żółty chyba ale dalej zamieniają się w jeden
kabel
Edyta:
Ruszyło się coś
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Nie, dalej to samo a nawet gorzej. Ostatnio odpalał na chwile a teraz w ogóle.
Zabrałem się dalej za buugiego. Po przestawieniu maxymalnie zapłonu silnik jakby lepiej gada ale dalej nie jest ok. Na początku myślałem że P10 nie ma knock sensora ale okazało się że byłem w błędzie. Szybka diagnoza nie podłączony czujnik znaczy komp cofa zapłon, nie wiem czy diagnoza sprawna czy nie ale to jest mało teraz ważne. Czujnik spalania stukowego i tak musze podłączyć, no ale gdzie?
Wie ktoś może jakiego koloru przewody idą do czujnika spalania stukowego?
Zabrałem się dalej za buugiego. Po przestawieniu maxymalnie zapłonu silnik jakby lepiej gada ale dalej nie jest ok. Na początku myślałem że P10 nie ma knock sensora ale okazało się że byłem w błędzie. Szybka diagnoza nie podłączony czujnik znaczy komp cofa zapłon, nie wiem czy diagnoza sprawna czy nie ale to jest mało teraz ważne. Czujnik spalania stukowego i tak musze podłączyć, no ale gdzie?
Wie ktoś może jakiego koloru przewody idą do czujnika spalania stukowego?
Albo z jakiej kostki wychodzą kable na ten czujnik?
Znalazłem jakąś wtyczke która ma oderwane kable. Wtyczka pasuje do czujnika i z niej wychodzą dwa zółte kable. Ale w wiążce nie ma takich kabli, jest tylko dwa urwane i jeden to zielony a drugi to zółto czarny;/
[ Dodano: 2013-05-02, 15:56 ]
Mam wtyczke z kablem czarnym i z żółto-zielonym ale ta wtyczka nie pasuje do czujnika. W sumie to mam dwie takie wtyczki z takimi kablami ale tylko jedna z nich ma na tyle długie przewody żeby sięgnąć do czujnika.
Znalazłem jakąś wtyczke która ma oderwane kable. Wtyczka pasuje do czujnika i z niej wychodzą dwa zółte kable. Ale w wiążce nie ma takich kabli, jest tylko dwa urwane i jeden to zielony a drugi to zółto czarny;/
[ Dodano: 2013-05-02, 15:56 ]
Mam wtyczke z kablem czarnym i z żółto-zielonym ale ta wtyczka nie pasuje do czujnika. W sumie to mam dwie takie wtyczki z takimi kablami ale tylko jedna z nich ma na tyle długie przewody żeby sięgnąć do czujnika.
To ten co w ręce trzymasz http://img5.imageshack.us/img5/7517/5fe ... 949f0b.jpg
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
te trzy kostki które trzymam w ręku są takie same ale kable mają różne.
Jedna ma biały/kremowy i czarno-biały ale "więcej" jest czarnego koloru
druga kostka ma czarny i zielono-żółty z tym że więcej zielonego
trzecia kostka ma jeden przewód czarny a drugi przewód zółto-zielony z tym że więcej jest żółtego.
Jedna ma biały/kremowy i czarno-biały ale "więcej" jest czarnego koloru
druga kostka ma czarny i zielono-żółty z tym że więcej zielonego
trzecia kostka ma jeden przewód czarny a drugi przewód zółto-zielony z tym że więcej jest żółtego.
no do czujnika jest podłączony kawałek kabla z dwiema wtyczkami jedna do czujnika druga do wiązki
[ Dodano: 2013-05-02, 16:51 ]
taka przejściówka
[ Dodano: 2013-05-02, 16:51 ]
taka przejściówka
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Trochę mi to wyjaśnia.
[ Dodano: 2013-05-02, 20:29 ]
A więc tak, trochę pomogło. Zapłon już mniej więcej normalnie ustawiony i silnik odpala ale po chwili gaśnie. Po próbie dodania gazu gaśnie jakby czegoś brakowało. Po chwili zastanowienia, padło na to że pompa już przepompowała to co miała przepompować i już nie daje rady. Auto miało instalacje LPG więc pewnie pompa nie miała lekko. Po odpięciu jednego wtrysku silnik kulał dosyć mocno ale chodził dłużej niż na czterech cylindrach.
[ Dodano: 2014-01-24, 21:15 ]
Znowu buggy zawitało w garażu. Walczę z instalacją ale tym razem w ręku jest schemat którego kompletnie nie rozumiem Nie no po głębszej analizie postanowiłem go posklejać do kupy i przeczytać co poszczególne oznaczenia znaczą (trochę masło maślane no ale nie ważne). Potem się sporo wyjaśniło.
Tylko kompletnie nie rozumiem dlaczego tak po durnemu są oznaczone piny w ECU.
Co mnie jeszcze ciekawi dlaczego nie mam takiego czegoś jak regulator powietrza który jest podłączony do przekaźnika pompy i wg schematu powinien się włączać razem z pompą paliwa.
Poniżej fotka schematu.
Aha czy zawór powietrza dodatkowego to jest silniczek krokowy?
Możecie napisać co jak się nazywa bo pewny nie jestem.
[ Dodano: 2013-05-02, 20:29 ]
A więc tak, trochę pomogło. Zapłon już mniej więcej normalnie ustawiony i silnik odpala ale po chwili gaśnie. Po próbie dodania gazu gaśnie jakby czegoś brakowało. Po chwili zastanowienia, padło na to że pompa już przepompowała to co miała przepompować i już nie daje rady. Auto miało instalacje LPG więc pewnie pompa nie miała lekko. Po odpięciu jednego wtrysku silnik kulał dosyć mocno ale chodził dłużej niż na czterech cylindrach.
[ Dodano: 2014-01-24, 21:15 ]
Znowu buggy zawitało w garażu. Walczę z instalacją ale tym razem w ręku jest schemat którego kompletnie nie rozumiem Nie no po głębszej analizie postanowiłem go posklejać do kupy i przeczytać co poszczególne oznaczenia znaczą (trochę masło maślane no ale nie ważne). Potem się sporo wyjaśniło.
Tylko kompletnie nie rozumiem dlaczego tak po durnemu są oznaczone piny w ECU.
Co mnie jeszcze ciekawi dlaczego nie mam takiego czegoś jak regulator powietrza który jest podłączony do przekaźnika pompy i wg schematu powinien się włączać razem z pompą paliwa.
Poniżej fotka schematu.
Aha czy zawór powietrza dodatkowego to jest silniczek krokowy?
Możecie napisać co jak się nazywa bo pewny nie jestem.
Na pierwszym zdjęciu (pomijając schemat)
Jest czujnik temperatury
Ten czerwony o ile dobrze kojarze od ciśnienia oleju
Drugie foto
Na czerwono silniczek krokowy
Żółto jakiś czujnik , coś z powietrzem będzie
To na trzecim to nie kojarze, ale bankowo idzie tam czarna kostka z drutem zabezpieczającym
Jest czujnik temperatury
Ten czerwony o ile dobrze kojarze od ciśnienia oleju
Drugie foto
Na czerwono silniczek krokowy
Żółto jakiś czujnik , coś z powietrzem będzie
To na trzecim to nie kojarze, ale bankowo idzie tam czarna kostka z drutem zabezpieczającym
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Pierwsze zdjęcie: czujniki temperatury cieczy,
jedno pinowy to sygnał na zegary, dwu pinowy sygnał do komputera.
Drugie zdjęcie: w czerwonym silniczek krokowy a w żółtym zawór od podbicia obrotów po włączeniu klimatyzacji.
Trzecie zdjęcie: zawór IAAC od ssania. Taka sama wtyczka jak do niego idzie do czujnika stuku.
jedno pinowy to sygnał na zegary, dwu pinowy sygnał do komputera.
Drugie zdjęcie: w czerwonym silniczek krokowy a w żółtym zawór od podbicia obrotów po włączeniu klimatyzacji.
Trzecie zdjęcie: zawór IAAC od ssania. Taka sama wtyczka jak do niego idzie do czujnika stuku.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
Bo nie napisałem
W buggy to z P10 mam tylko napęd, silnik skrzynia itp więc to samo co w GTI
[ Dodano: 2014-01-28, 15:10 ]
Wszytko pięknie ładnie ale zapomniałem o baku dzisiaj z nim powalcze.
No i zegary się okazały od P10 1.6 i to chyba na gaźniku. Zegary już dawno kupiłem i coś mi w nich nie pasowało. I się okazało że nie ma kontrolki "czek". Po wsadzeniu żarówek i wybebeszeniu zegarów z płytek (tam gdzie są symbole kontrolek) jakaś żaróweczka się zapaliła która wcześniej była zasłonięta. To jest czek bo robiąc autodiagnostyke wymigałami kod 55 czyli brak błędów.
Mogą być jeszcze jakieś różnice między zegarami z 1.6 gaźnik a 2.0 ?
W buggy to z P10 mam tylko napęd, silnik skrzynia itp więc to samo co w GTI
[ Dodano: 2014-01-28, 15:10 ]
Wszytko pięknie ładnie ale zapomniałem o baku dzisiaj z nim powalcze.
No i zegary się okazały od P10 1.6 i to chyba na gaźniku. Zegary już dawno kupiłem i coś mi w nich nie pasowało. I się okazało że nie ma kontrolki "czek". Po wsadzeniu żarówek i wybebeszeniu zegarów z płytek (tam gdzie są symbole kontrolek) jakaś żaróweczka się zapaliła która wcześniej była zasłonięta. To jest czek bo robiąc autodiagnostyke wymigałami kod 55 czyli brak błędów.
Mogą być jeszcze jakieś różnice między zegarami z 1.6 gaźnik a 2.0 ?