Mit obalony... VQ35DE... zmiana CAI = brak różnicy...
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Mit obalony... VQ35DE... zmiana CAI = brak różnicy...
Tu znajdziecie ciekawe informacje...
Trochę to zaskakujące ale prawdziwe...
http://xbcustoms.com/Rob/intakedyno.htm
Nic nie poradzę
Trochę to zaskakujące ale prawdziwe...
http://xbcustoms.com/Rob/intakedyno.htm
Nic nie poradzę
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
Hmm ciekawe to nie powiem, ale zastanawiam się czy jest tak tylko przy tym silniku czy w innych też. Trochę to nielogiczne, może te doloty są po prostu do kitu. A w tym wykazie jest dolot ze stożkiem pod zderzakiem? Albo krótki dolot z doładowaniem dynamicznym ze zderzaka i wydzieloną komorą przy stożku od silnika?
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Szczególnie ten jest mało podatny...
Wniosek... Może fabryka po wieloletnich doświadczeniach zaprojektowała naprawde dobry dolot... żeby ludzie nie kombinowali z Cheap Tuningiem...
Fakt jest tylko jeden - zmienia sie dźwięk na bardziej drzący mordę... i to tyle...
BTW nie wiem czy krótki dolot z doładowaniem dynamicznym ze zderzaka i wydzieloną komorą przy stożku od silnika coś pomoże czy nie ale temat kosztowny a efekt nie pewny... więc czy warto zaryzykować...
Wniosek... Może fabryka po wieloletnich doświadczeniach zaprojektowała naprawde dobry dolot... żeby ludzie nie kombinowali z Cheap Tuningiem...
Fakt jest tylko jeden - zmienia sie dźwięk na bardziej drzący mordę... i to tyle...
BTW nie wiem czy krótki dolot z doładowaniem dynamicznym ze zderzaka i wydzieloną komorą przy stożku od silnika coś pomoże czy nie ale temat kosztowny a efekt nie pewny... więc czy warto zaryzykować...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
Na hamowni może nie zmieni ale podczas jazdy kto wie
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
kiedys ogladalem filmik jak 2 kolesi testowalo wkladke seria, wkladke KN i stozek, tani i drogi-nie pamietam jak sie to nazywalo ale jakby tuningowe mit basters
testowali 2 auta, alto chyba i jakas starsza subarke-stwierdzili ze seryjna wkladka najlepsza-hamowali wszystkie opcje na biezaco
ale jaki to ma sens?? przekladac filetrki i zaraz hamowac?? komputer musi sie zaadaptowac, ja zawsze robilem resteta (na 15min klema out) i potem adaptacja
wg mnie taka podmianka i hamowanie nie da miarodajnego wyniku
testowali 2 auta, alto chyba i jakas starsza subarke-stwierdzili ze seryjna wkladka najlepsza-hamowali wszystkie opcje na biezaco
ale jaki to ma sens?? przekladac filetrki i zaraz hamowac?? komputer musi sie zaadaptowac, ja zawsze robilem resteta (na 15min klema out) i potem adaptacja
wg mnie taka podmianka i hamowanie nie da miarodajnego wyniku
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Mi przede wszystkim chodziło o to żeby pokazać iż w VQ35DE nie ma znaczenia jaki stożek... ponieważ nic to nie daje... nie twierdzę że przy innych silnikach jest tak samo... z uwagi na mój model zainteresowałem się tematem... to wszystko w temacie... jakby ktoś chciał mi pomóc w obaleniu tego co tu napisałem - to jedynie za darmo - bo ja za to nie zapłacę 1 tys. PLN ...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
wydaje mi się, że to płytkie podejście do tematu...
stożek w N/A to delikatna kwestia i wymaga dobrania odpowiednich średnic i długości.
w N/A walczy się o każdego KM i Nm i każde 3 czy 5% ma znaczenie - a wydłużenie dolotu o 20cm potrafi dać takie przyrosty nawet w QG. W VQ powinno być przynajmniej porównywalnie...
stożek w N/A to delikatna kwestia i wymaga dobrania odpowiednich średnic i długości.
w N/A walczy się o każdego KM i Nm i każde 3 czy 5% ma znaczenie - a wydłużenie dolotu o 20cm potrafi dać takie przyrosty nawet w QG. W VQ powinno być przynajmniej porównywalnie...
tak tyle że bez porónań nie sprawdzisz tego zatem wydasz kupe kasy na filtry doloty i pomiary na hamowni a zyskasz jakis drobiazg. wyjdzie na to że bardzo słono zapłacisz za jedeń KM czy NM. wolałbym chyba za te pieniądze kupić sobie np. regulowane kółka rozrządu:)
zgodze się żew N/A walczy się o każdego KM i NM ale są tańsze sposoby aby wiecej ich zyskać. na pewnym etapie modówprzestaje być to opłacalne bo gruba kasa idzie a przyrosty znikome.
zgodze się żew N/A walczy się o każdego KM i NM ale są tańsze sposoby aby wiecej ich zyskać. na pewnym etapie modówprzestaje być to opłacalne bo gruba kasa idzie a przyrosty znikome.
A za każdym razem robiliście też remap dla paliwa i zapłonuLimon pisze:Sprawdzone również wielokrotnie że stożek w zetkach nic nie daje. Nawet zabiera moc. Najlepszy seryny dolot z wkladką k&n
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Jeśli chodzi o remap dla paliwa to już inna bajka...
Mowa jest o działaniu na samym dolocie i bez kombinowania z mapami spalania...
Gdy zaczniemy w tej materii działać to nawet wyniki osiągniemy przy seryjnym dolocie ale przecież nie to mamy na myśli w tym temacie...
Mowa jest o działaniu na samym dolocie i bez kombinowania z mapami spalania...
Gdy zaczniemy w tej materii działać to nawet wyniki osiągniemy przy seryjnym dolocie ale przecież nie to mamy na myśli w tym temacie...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
wg mnie choc moze sie nei znam jakos specjalmnie , ale jesli dajesz wiecej powietrza stroisz to z paliwem i wtedy mozesz porownac roznice
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
Co do korekty zapłonu i paliwa. To odpowiadam testowalismy CAI z wycietym zderzakiem tzw air duck czy jak to tam sie pisze, wkladkami, kn, długimi dolotami aem. Za kazdym razem było gorzej niż na seryjnych puszkach i wkładce kn.
Co do korekty paliwa to nie jest ona konieczna, bo zmiany nie dostaczamy jakieś mega wiekszej dawki powietrza. Korekte robi sobie przepływomierz. Robiliśmy również zetkę z de-cat plus wkladki kn, przesunięcie limitera i wyszło 300 cos tam kucy.
Co do korekty paliwa to nie jest ona konieczna, bo zmiany nie dostaczamy jakieś mega wiekszej dawki powietrza. Korekte robi sobie przepływomierz. Robiliśmy również zetkę z de-cat plus wkladki kn, przesunięcie limitera i wyszło 300 cos tam kucy.