Skrzynia 6 biegowa z Primery P12 do SR20
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Skrzynia 6 biegowa z Primery P12 do SR20
http://www.youtube.com/watch?v=cyLhZdOIzEU
Taka skrzynia chodzi na Allegro w okolicach 500zł. Moim zdaniem jest lepszą alternatywą niż z VZ-R'a, bo nie dość, że jest krótka na pierwszych biegach, to posiada 6- ekonomiczny bieg. W trasę jak znalazł. Obecnie przy 3tys. RPM jadę ok 109Km/h i średnio mi się widzi skrzynia z VZ-R'a gdzie przy tej samej wartości obrotowej ledwo łapie się 100Km/h...
Czekam na opinie
Taka skrzynia chodzi na Allegro w okolicach 500zł. Moim zdaniem jest lepszą alternatywą niż z VZ-R'a, bo nie dość, że jest krótka na pierwszych biegach, to posiada 6- ekonomiczny bieg. W trasę jak znalazł. Obecnie przy 3tys. RPM jadę ok 109Km/h i średnio mi się widzi skrzynia z VZ-R'a gdzie przy tej samej wartości obrotowej ledwo łapie się 100Km/h...
Czekam na opinie
QG15+
Do tego dochodzi dorobieni hydrauliki do zmiany biegów, bo linki to nie ma w 6-tce. Ale ta skrzynia to bardzo mi się podoba pomysł - zwłaszcza do gt'ka na trasę gdzie niekiedy aż się prosi o następny bieg.
Ostatnio zmieniony 2013-02-03, 21:16 przez janusz, łącznie zmieniany 1 raz.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Heh mój temat zniknął na drugiej stronie i zdechł, ale widzę że tutaj więcej zapaleńców się odzywa, fajnie może coś z tego wyjdzie.
1. A porównywał ktoś może przełożenia skrzyni z P11GT z tą z P12 6g
2. Jak się ma modyfikacja sprzęgła z linki na hydraulikę ?
3. Jaka tarcza i docisk przy konwersji na 6-biegów
4. Czy P12 nie ma przypadkiem dwumasowego koła nie jest to jakiś problem
1. A porównywał ktoś może przełożenia skrzyni z P11GT z tą z P12 6g
2. Jak się ma modyfikacja sprzęgła z linki na hydraulikę ?
3. Jaka tarcza i docisk przy konwersji na 6-biegów
4. Czy P12 nie ma przypadkiem dwumasowego koła nie jest to jakiś problem
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
nie wiem jak dla was ale jak dla mnie to pneumatyka zamiast tej linki to by było zbawienie w primerce... i właśnie to samo chciałem napisać DubSon że Macu dorobi i szpere ciekawe jakie spalanie by wyszło w SR20 na takiej skrzyni ,
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
zuh pisze:Ja może nie bardzo obeznany jestem ale o jaką pneumatyke chodzi?
oryginalnie sprzęgło w P11 masz na lince , czyli kawałek linki od pedału sprzęgła do łapy na skrzyni biegów, a w P12 6 biegowej jest pneumatyka czyli wysprzęglik itp , i wszystko pracuje na płynie hamulcowym niech ktoś mnie poprawi jak się mylę
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
oj kurde czepiacie się pomyliłem literki chodziło o Hydraulikę
wszyscy wyżej pisali o Pneumatyce i jakoś tak mi w głowię została
wszyscy wyżej pisali o Pneumatyce i jakoś tak mi w głowię została
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
no przepraszam nie wiem o co mi chodziło z tym, ale fakt faktem troche rzeźby by było aby to wszystko przerobić..
nie widziałem aby ktoś to wcześniej wrzucał :
http://www.sr20-forum.com/howto-s/64081 ... sults.html
http://www.mazworx.com/products/drivetr ... ion-parts/
ceny fajne kurde nie wiem czy to jest aż tak opłacalne
nie widziałem aby ktoś to wcześniej wrzucał :
http://www.sr20-forum.com/howto-s/64081 ... sults.html
http://www.mazworx.com/products/drivetr ... ion-parts/
ceny fajne kurde nie wiem czy to jest aż tak opłacalne
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
To mówisz, że almera poniżej 4tys się nie kręcikiller2000 pisze:mi nawet 5 nie jest potrzebna ja w innym zakresie obrotów jeżdze
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Zaraz zaraz, przecież nikt Ci nie narzuca wymiany na 6'kę, więc w czym problem?killer2000 pisze:ja jeżdze tylko po mieście także 6 mi nie potrzebna
W temacie konwersji, myślę, że najkosztowniejszym elementem będzie kryza. Półosie (jeśli by nie spasowały) zawsze można dorobić. W wolnej chwili pozbieram najpotrzebniejsze dane, aby miec trochę jaśniejszy obraz
QG15+
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
No a co ze sprzęgłem? Powiedzmy mamy półosie, mamy kryze i skręconą skrzynie z silnikiem. Tylko jak jest z wałkiem skrzyni biegów? Ciekawi mnie jak to jest. Nie chodzi o to, że wieloklin nie będzie pasował do tarczy ale o to czy wałek nie będzie za krótki. Bo przecież kryza będzie miała powiedzmy 1cm grubości i czy tego jednego cm nie będzie brakowało?