Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Ogólne modyfikacje

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
jarkk
fanatyk nissana
Posty: 289
Rejestracja: 2009-11-30, 10:27
Lokalizacja: Nowy Sącz

Ogólne modyfikacje

Post autor: jarkk » 2009-11-30, 11:28

ZAPŁON
Jak jeździsz na gazie który jak wiadomo posiada ok 104 oktanów to można śmiało na 18-20 stopni przed GMP, ustawania dokonuje się lampą stroboskopową i na odłączonym czujniku położenia przepustnicy. Standardowe ustawienie powinno wynosić ok. 15 stopni ale w rzeczywistości rzadko kiedy tak jest. Wzrost mocy wynosi ok 3-4 konie w całym zakresie prędkości obrotowej silnika i silnik zauważalnie lepiej się wkręca, dziki temu w sprincie do 100km/h można urwać blisko 0,5 sek
UWAGA, przy ustawieniach wyprzedzenia zapłonu powyżej 17 stopni przed GMP należy stosować benzynę 98 oktanową


Usuwanie EGR (tylko dla posiadaczy P10, W10)
EGR to System recyrkulacji spalin, usunięcie jego ograniczy temperaturę kolektora ssącego a więc i powietrza dostającego się do cylindrów.


Zimny Dolot
Niektórzy piszą głupoty ze dolot w nissanie jest ciężko poprawić - nic bardziej mylnego :!: Wykonanie poprawnego dolotu miejscami może on zwiększyć moment obrotowy o 10-15Nm (w zależności od modyfikacji). Polega to na zrobieniu dolotu o średnicy 70-80mm, dolot ten będzie aż wchodzić w nadkole tuż przy zderzaku i na jego końcu należy zamontować możliwie jak największy filtr stożkowy bawełniany polecam K&N, GREEN, KINGDRAGON oraz J&R. Po tym zabiegu zmieni się odgłos pracy silnika przy wciśniętym gazie do deski a przy stałej prędkości będzie dalej seryjna cisza... Przy prędkości obrotowej 4800-5000obr.min uzyskamy największy wzrost momentu obrotowego.
Ps. na elastyczności nic się nie traci wręcz przeciwnie już przy 2000 obr/min dochodzi nam parę Nm.


Modyfikacja przepustnicy gazu
Polega poprawie przepływu przez nią, za sprawą prze frezowania (wycieniowania) ośki co trzyma przepustnicę oraz nadpiłowaniu ogranicznika jej uchylenia (w SR20 z Low portem przepustnica nie uchyla się do końca), poprawienie przepływu przyniesie minimalną poprawę w wyższej partii obrotowej. Ponadto warto całkowicie usunąć podgrzewanie przepustnicy - to kolejny sposób na ograniczanie temperatury zasysanego powietrza, za niechciane podgrzewanie odpowiadają dwie rurki wodne Fi 8mm które są wbite w korpus przepustnicy.
Dodatkowo można jej obudowę roztoczyć z seryjnych 60mm do maksymalnie 64mm (powyżej tej wartości pojawiają się prześwity gdzie nie gdzie) i dorobić przepustnicę pod wymiar, dzięki temu diametralnie przyspieszy się reakcja na gaz i jeszcze zwiększy przepływ.



Tuning elektroniczny
W Polsce puki co nikt nie jest w stanie zmodyfikować map zapłonu i paliwa po przez wymianę chipa - trudność polega na tym iż pamięć jest integralną częścią z procesorem głównym... Tak więc pozostaje montaż dodatkowego komputera dzięki któremu po przez umiejętne oszukiwanie sygnałów z seryjnych czujników jesteśmy w stanie precyzyjnie zarządzać składem mieszanki paliwowo-powietrznej oraz kątem wyprzedzenia zapłonu.
Przyrosty z modyfikacji elektronicznych są tym większe im więcej przeprowadzimy modyfikacji mechanicznych, niekiedy modyfikacje mechaniczne wymuszają wręcz dostrojenie elektroniki.
W przypadku seryjnego silnika dostrojeniem jesteśmy w stanie głównie poprawić wartości momentu obrotowego w przedziale 1000-4500obr.min powyżej tych obr przyrosty są niewielkie.



Przejście na bezzwężkowy Przepływomierz powietrza (tylko dla posiadaczy P10, N14 , 100Nx GTi, 200SX S14)
Na wstępie zaznaczę że ta modyfikacja wymaga opcji tuningu elektroniki bez tego jazda autem jest wręcz nie możliwa. Celem tej modyfikacji jest odetkanie dolotu po przez zastąpienie seryjnego przepływomierza powietrza AFH50 stanowiącego 50mm zwężkę, przepływką która w żaden sposób nie będzie ograniczać przepływów ja stosuję przejścia na przepływki występujące w Almery GTI albo w dowolnych primerach P11 ew. niektóre modele audi V6 i V8 na przepływomierzach z czujnikiem Hitachi. Dzięki tej modyfikacji całkowicie pozbywamy się zawężenia w dolocie, efekt po udanym strojeniu elektroniki to lepsza reakcja na gaz, oraz poprawimy przebieg momentu w całym zakresie z głównym naciskiem na przedział 1000-5500obr.min



Modyfikacje układu paliwowego
Taką graniczną wartością dla seryjnego w 100% sprawnego układu paliwowego w niedoładowanych silnikach SR20 to 200Nm powyżej tej wartości żeby zapewnić odpowiedni skład mieszanki nie zbędna jest wymiana pompy paliwowej na odpowiednik o większej wydajności i ciśnieniu roboczym, seryjna nie jest w stanie wytworzyć ciśnienia większego jak 3 bary. Dla posiadaczy P10, N14 i Nx najprostszym rozwiązaniem jest wymiana pompy na tą która nominalnie siedzi w 200SX S14 lub S13 pasują one bez żadnej rzeźby w związku z tym że ciężko zdobyć zdrowy egzemplarz proponuję wsadzenie czegoś o podobnej wydajności najlepiej z aut seryjnie doładowanych, najlepsza opcja to zastosowanie Tuningowej pompy WALLBRO... Dzięki wymianie pompy na mocniejszą możemy za pomocą nastawnego regulatora ciśnienia podnieść seryjny poziom na taki jaki nam będzie potrzebny, dla przykładu podam że do osiągnięcia 220Nm potrzebowałem 4barów paliwa.



Przełożenie wałka ssącego z silnika SR20DE (Tylko dla Posiadaczy silników SR20Di/De)
Wymiana wałka ssącego w silnikach SR20Di i De to bardzo fajna sprawa silnik o wiele lepiej porusza się na górnych obrotach z minimalnym pogorszeniem momentu obrotowego w zakresie małych i średnich prędkości obrotowych. Koniec z "muleniem" się powyżej 5500obr.min, silnik będzie pięknie ciągnął aż do samego odcięcia czyli do 6500obr.min, dzięki temu wzrost mocy maksymalnej wynosi 7-9 koni a w sprincie do setki w połączeniu z przyspieszonym zapłonem można zdjąć ok 1 sekundy :!:



Przełożenie kolektora wydechowego z SR20DE (tylko dla posiadaczy SR20Di/De)
Jest to kolektor rurowy typu 4-2 zwiększa moc i moment w całym zakresie prędkości obrotowych, największe efekty są w górnym przedziale prędkości obrotowej. Przed jego montażem warto dopasować otwory we flanszy od strony głowicy do uszczelki gdyż fabryka bardzo nie starannie to zrobiła.
Znacznie lepsze chociaż trzeba namęczyć się z ich zdobyciem są chińskie kolektory wydechowe dedykowane do silników SR20, można się mile zdziwić jakie przyrosty one generują w stosunku do kolektora z SR20DE nie wspominając już o tej nie doróbce jaka siedzi w SR20De...



Układ wydechowy
W przypadku silnika na seryjnych walkach czy to SR20/Di/De/DE najlepiej sprawuje się wydech o średnicy z przedziału 52-63,5mm, oczywiście o katalizatorze nie ma tu mowy on zabija do 4-5 koni, najlepiej jak będzie to luźny wydech a tzn przelotowy ew. z końcowym tłumikiem przelotowo komorowym (dla ciszy). Polecam firmę EL-tec która się w tym specjalizuje. Kolegi Nissan 100nx GTi zyskał dziki samemu wydechowi dodatkowe 18koni i 9Nm, różnica odczuwalna silnik wzorowa ciągnie od samego dołu a w przedziale górnych prędkości obrotowych moc jeszcze bardziej pnie się do góry.
Pamiętajcie moc i głośność to dwie różne sprawy, wydech powinien się charakteryzować małym ciśnieniem zwrotnym czyli powinien być luźny i chichy jednocześnie
Warto dodać ze Dwu rurka wychodząca z kolektora SR20DE powinna łączyć się jak najdalej



Przekładka tłoków z SR20DE
Silniki SR20De/Di posiadają wklęsłe tłoki które zapewniają stopień sprężania 9,5:1, tłoki z odmiany DE (sunny GTI, 100Nx GTi, Primera GT) posiadają tłoki całkowicie płaskie dzięki którym mają stopień sprężania 10:1, po ich przełożeniu (konieczna jest wymiana pierścieni na nowe) dzięki temu doprężamy silnik i zyskujemy wzrost Nm w całym zakresie pracy silnika.
Ciekawostka: możliwe jest także przełożenie tłoków z wolnossącego 300ZX Z32, do nich wymagany jest szlif cylindrów na 87mm, dzięki nim uzyskamy stopień sprężania 11:1 oraz powiększymy pojemność silnika do 2047ccm, w tym przypadku moment obrotowy wzrasta znacznie odczuwalnej ale należy stosować paliwo 98 oktanowe.



Planowanie głowicy
To jest ciekawa sprawa, po przez planowanie zwiększamy stopień sprężania a więc zwiększamy moment obrotowy w całym zakresie a i jednocześnie na splanowanej głowicy wałki rozrządu się samoczynnie cofają co poprawia górę kosztem dołu, efekt jest taki że zdecydowanie poprawia nam się góra a dół praktycznie się nie zmienia.
Bezpieczne i zarazem najbardziej odczuwalne planowanie głowicy to przedział 1-1,5mm



Przestawianie rozrządu - regulowane zębatki
Poza rynkiem europejskim dostępne są nastawne zębatki do naszych silników, ew. można wykonać takie we własnym zakresie, dzięki nim można bardzo precyzyjnie modelować przebieg momentu obrotowego, możliwe jest uzyskanie przyrostów w całym zakresie prędkości obrotowej silnika choć także można pójść na kompromis np. bardzo wzmocnić przedział niskich i średnich obrotów kosztem niskich albo na odwrót. Niestety regulacji należy dokonywać na hamowni i trochę się z tym schodzi, bowiem każde przestawienie rozrządu wymaga zdjęcia i zamontowania pokrywy zaworowej i tak w kółko aż do uzyskania zadowalających efektów.

A czy przyspieszenie zapłonu , zmiana wydechu (usunięcie katalizatora) i większy filtr powietrza (zimny dolot) ma wpływ na zwiększenie zużycia paliwa? Chodzi mi o spalanie LPG.

Wszytko to ma na celo zmniejszenie strat w procesie ssania i wydychania przez silnik, a przyspieszenia zapłonu powoduje efektywniejszy proces spalania.

Czy można zamiast katalizatora zwykłą rurkę wstawić, czy koniecznie musi być jakaś puszka, czy może lepiej rozpruć katalizator i wyciągnąć z niego wszystko?


Autor: Coobcio

Źródło:Nkp
Ostatnio zmieniony 2010-08-12, 21:14 przez jarkk, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2009-12-11, 08:44

Nie podoba mi się by cała moja wiedza i post który pisałem dobre 2-3 godziny był tak po prostu żywcem skopiowany i podpisany jako źródło NKP i to bez mojej wiedzy...

Dochodziłem do tego co jest tu napisane dobre 3lata i co z tego mam jak jest w takiej formie napisane, bez podania autora, podania linku do NKP... ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
p'xxl
fanatyk nissana
Posty: 593
Rejestracja: 2009-12-09, 17:42
Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych

Post autor: p'xxl » 2009-12-11, 09:01

Spora wiedza i duży dorobek. Zdecydowanie moim zdaniem Kubę wypadało zapytać. Jest autorem tych wszystkich informacji. Nawet umieszczenie autora nic nie daje.
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW

Awatar użytkownika
was79
stały bywalec
Posty: 138
Rejestracja: 2009-12-09, 07:09
Lokalizacja: Katowice

Post autor: was79 » 2009-12-11, 10:34

Fakt, niezbyt fajnie postępiono.
Z tym jednak zgodzić się nie mogę:
p'xxl pisze: Nawet umieszczenie autora nic nie daje.
Istnieje coś takiego jak: prawo cytatu. Zawsze jednak musi być uzupełnione o autora i dane źródłowe.

Awatar użytkownika
Ryath
Administrator
Posty: 383
Rejestracja: 2009-11-21, 20:50
Lokalizacja: Londyn

Post autor: Ryath » 2009-12-11, 10:44

Coobcio pisze:Nie podoba mi się by cała moja wiedza i post który pisałem dobre 2-3 godziny był tak po prostu żywcem skopiowany i podpisany jako źródło NKP i to bez mojej wiedzy...

Dochodziłem do tego co jest tu napisane dobre 3lata i co z tego mam jak jest w takiej formie napisane, bez podania autora, podania linku do NKP... ??
Jestem po rozmowie z Kuba. Wyjasnilismy wszelkie nieporozumienia. Przeprosilem za nie dodanie autora pry postach. Posty juz wykorzystane zostaly opatrzone nikeim autora. Mamy oficjalna zgode na korzystanie z wiedzy Coobcia. Oczywiscie przy kazdym skopiowanym poscie bedziemy podawac autora (tlustym drukiem). Sprawe nieporozumienia uwazam za zamknieta
Pozdrawiam
Ryath

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2009-12-11, 16:17

No i wszytko jest w porządku. Teraz nic tylko brać się do dzieła i wypełniać forum, zgoda moja jest.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2009-12-13, 08:39

Coobcio, uśmiechnij się, rudą musisz zrobić. Ma być najlepsza N/A na całym świecie :mrgreen:
Masz te cholerne śruby z tylnego zawieszenai?

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2009-12-20, 10:57

A ja mam pytanko. Jak się ma przyspieszenie zapłonu do obniżonej głowicy o 1,2 mm , wałek ssący się cofa po zluzowaniu napinacza.Przyspieszać czy nie przyspieszać zapłon ? Niech ktoś mi odpowie.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2009-12-20, 12:48

Po grubym splanowaniu głowicy musisz zrobić korektę. Oba wałki się opóźniają więc przydało by się pokręcić rozrządem i zapłonem. Przyspieszyć ssący, wydechowy w zasadzie można zostawić. U mnie opóźniony wydechowy dał całkiem przyjemne odczucia. Zapłon oczywiście na +.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2009-12-20, 19:19

bodek, dzięki za odpowiedź. Właściwie chodziło mi o ustawienie zapłonu , wałków nie mam regulowanych.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2009-12-21, 07:51

Maniek-ol pisze:wałków nie mam regulowanych.
Da sie to naprawić ;)

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2009-12-22, 23:28

Zapłon oczywiście przydało by się poprawić :) Albo lampa albo na słuch i czuja.

[ Dodano: 2009-12-22, 23:30 ]
A co do rozrządu to w wakacje zawsze śmigam na jeziora. Przy okazji mogę ci to ogarnąć :D
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-01-06, 15:58

Ja u siebie jak planowałem głowicę to zapłon zawsze na maksa do przodu nie raz brakowało do optymalnego ustawienia i musiałem powiększac fasolki a aparacie zapłonowym...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

misiek-ol
fanatyk nissana
Posty: 814
Rejestracja: 2009-12-09, 04:14
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: misiek-ol » 2010-01-06, 20:15

bodek, Jak zawitasz do Manka to i ja sie pisze na rozrzad ;-)

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2010-01-08, 17:46

A co zrobić jeśli po ustawieniu zapłonu na maksa obroty biegu jałowego są 1100 ? Ale tylko na benzynie , na gazie jest OK. Ssanie też zaczęło dość długo trzymać.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-01-10, 12:57

W SR20 oprócz P11.144 do regulacji obrotów służy śrubka w obudowie silniczka krokowego. Co do rozrządzików to hurtem da się ogarnąć :)

[ Dodano: 2010-01-10, 13:02 ]
Panowie, do zadawania pytań zachęcam zakładać osobne wątki. Tutaj miało być takie skompresowane i uniwersalne kompendium wiedzy na co zwrócić uwagę i w którą stronę iść. Na głównym jest np. temat o dłubaniu SR20 :)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Quattro
fanatyk nissana
Posty: 446
Rejestracja: 2009-12-09, 12:26
Lokalizacja: Toruń

Re: Ogólne modyfikacje

Post autor: Quattro » 2010-02-12, 09:10

jarkk pisze: Przekładka tłoków z SR20DE
Silniki SR20De/Di posiadają wklęsłe tłoki które zapewniają stopień sprężania 9,5:1, tłoki z odmiany DE (sunny GTI, 100Nx GTi, Primera GT) posiadają tłoki całkowicie płaskie dzięki którym mają stopień sprężania 10:1, po ich przełożeniu (konieczna jest wymiana pierścieni na nowe) dzięki temu doprężamy silnik i zyskujemy wzrost Nm w całym zakresie pracy silnika.
Ciekawostka: możliwe jest także przełożenie tłoków z wolnossącego 300ZX Z32, do nich wymagany jest szlif cylindrów na 87mm, dzięki nim uzyskamy stopień sprężania 11:1 oraz powiększymy pojemność silnika do 2047ccm, w tym przypadku moment obrotowy wzrasta znacznie odczuwalnej ale należy stosować paliwo 98 oktanowe.

Autor: Coobcio

Źródło:Nkp
Z racji, że zaintrygowało mnie powyższe... jak jest z uszczelką pod głowicę w tym przypadku?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-02-12, 14:57

W przypadku tłoków z 300ZX stosujemy normalną uszczlkę pod głowicę... ma ona margines do 87,5mm a tłoki z 300ZX to tak jakby drugi nadwymiar czyli 87mm...

Już dwa silniki poskładałem na takich tłokach, i stosowałem uszczelkę firmy ERLING - sprawdza się idealnie.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
gacuus
nowy na forum
Posty: 31
Rejestracja: 2011-04-11, 08:34
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: gacuus » 2011-07-04, 17:31

Coobcio pisał kiedyś o portingu, znalazłem na internecie coś takiego, koleś nie powiększa kanałów a je zmniejsza tłumacząc to zwiększaniem ciśnienia co myślicie o tym może ktoś przeprowadzi testy ? http://mototuneusa.com/homework.htm

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2013-01-18, 20:51

kilka pytan
1. krecenie rozrzadem musi odbyc sie tylko na hamowni czy jest jakis sprawdzony setup-bezpieczny
2. planowanie glowicy, sr20de p11.144, 1mm czy 1,5mm, jak robic to pozadnie i czemu od razu pierscienie do wymiany??
3. poprawka dolotu, tutaj jedynie co to kibelrurka+stozek+CAI?? bo przepustnicy bez swini nie ma sensu wymieniac czy rozwiercac??
4. zaplona na gazie max 20st i gitarra??
5. porting-odbic uszczelki i wg tego zbieramy kartery i kolektory?
6. po decacie 2 sonda out i emulacja?

mam chrapke na wynik podobny do VILQa ale mysle ze u mnie porting i planowanie uderzy do 170ps
czekam na odp i pomoc, uwwazam sie za domoroslego dlubacza i chcialbym aby forum mi pomoglo:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-01-19, 08:40

GHOSTRIDER pisze:-Wałek z gtka
A po co mu? Nawet Coobcio pisał ze sa takie same

ODPOWIEDZ

Wróć do „Performance Garage - czyli jak wzmacniamy swoje auta”