[ Primera] Cichociemna, czyli WP11.144 by VILQ
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Wieshaq - jeszcze nie wiem, bo kombinuje układ doświetlania zakrętów.
Ad@mus - co do struktury - wyszła przyzwoicie, choć mam w 3 miejscach male faile ... a co do zawiasu jest plan na -25/-15.
SCOOTER - na alledrogo - VHT Wrinkle Plus - 66pln z przesyłką za puszkę 400ml, która powinna starczyć na 2 pokrywy.
Prace robię na pokrywie, którą kupiłem jako drugą (żeby nie uziemiać auta), więc po swapie pokryw będę jeszcze robił swoją i pewnie wystawie na sprzedaż
Ad@mus - co do struktury - wyszła przyzwoicie, choć mam w 3 miejscach male faile ... a co do zawiasu jest plan na -25/-15.
SCOOTER - na alledrogo - VHT Wrinkle Plus - 66pln z przesyłką za puszkę 400ml, która powinna starczyć na 2 pokrywy.
Prace robię na pokrywie, którą kupiłem jako drugą (żeby nie uziemiać auta), więc po swapie pokryw będę jeszcze robił swoją i pewnie wystawie na sprzedaż
Na razie śledzę układ elektryczny z serwisówką i rozważam 2 rozwiązania ... muszęRysiu83 pisze:VILQ pisze:jeszcze nie wiem, bo kombinuje układ doświetlania zakrętów.
No to ja czekam na informacje co i jak bo to też mi po głowie chodzi
się na któreś zdecydować i zaprojektować odpowiednio układ, tak żeby działał z opóźnieniem.
http://tiny.pl/h2hbwSCOOTER pisze:Właśnie szukałem i nie mogę znaleźć. (może nie umiem szukać)VILQ pisze: na alledrogo - VHT Wrinkle Plus - 66pln z przesyłką za puszkę 400ml, która powinna starczyć na 2 pokrywy.
Piękna robota
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Sterowanie to grubsza robota tak na prawdć ... z rzeczy koniecznych:MichałB86 pisze:Aby zamontować to sterowanie radia trzeba mieć kierownice po 2001VILQ pisze:Ryba i sterowanie radia z kierownicy (po lekkich bojach)
Czekam na dokończenie projektu doświetlania zakrętów
- zwijak airbag'a z dodatkowa kostka na pilota
- mocowanie pilota do kierownicy
- przewód od zwijaka do mocowania pilota
- pilot
Najlepiej nie szukać pojedynczo, a spróbować znaleźć całą kierownice ze sterowaniem na allegro (wśród 'szrotowców') i wyciagnac same konieczne elementy.
Trzeba tez uważać, żeby kostka airbaga w nowym zwijaku była taka sama jak w starym - przekonałem się na własnej skórze, że są różne ...
Tak to sie prezentuje live:
Zaciekawiles mnie ta tasma
orientuje sie ktos jak z jej kompatybilnoscia do wersji przedliftowej, tj. P11?
Rozumiem, ze juz w zwijaku jest dodatkowy kabel odpowiadajacy za pilota, ile on ma zyl?
I czy kabel radio-zwijak jest w standardzie, czy to kolejna rzecz do zorganizowania?
Pozdrawiam
orientuje sie ktos jak z jej kompatybilnoscia do wersji przedliftowej, tj. P11?
Rozumiem, ze juz w zwijaku jest dodatkowy kabel odpowiadajacy za pilota, ile on ma zyl?
I czy kabel radio-zwijak jest w standardzie, czy to kolejna rzecz do zorganizowania?
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Przewód od radia do kostki zwijaka jest standardowo. Sam zwijak zaopatrzony jest w dodatkową kostkę. W sumie ze zwijaka wychodzą 3 wyprowadzenia:
- pojedynczy przewód do klaksonu
- 2-przewodowa kostka do airbag'a
- wieloprzewodowa (nie pamietam w tej chwili ile dokladnie) kostka do łącznika od pilota.
Przedliftowe wersje chyba nie miały sterowania w kierownicy
[ Dodano: 2013-01-03, 18:35 ]
To jest zwijak z kostką do radia, a sądząc po kostce od poduchy - jest od wersji przed liftem liftu
- pojedynczy przewód do klaksonu
- 2-przewodowa kostka do airbag'a
- wieloprzewodowa (nie pamietam w tej chwili ile dokladnie) kostka do łącznika od pilota.
Przedliftowe wersje chyba nie miały sterowania w kierownicy
[ Dodano: 2013-01-03, 18:35 ]
To jest zwijak z kostką do radia, a sądząc po kostce od poduchy - jest od wersji przed liftem liftu
Dziekuje za odpowiedz. Tu sie zgodze, nie spotkalem przedliftowej, ktora mialaby fabrycznie sterowanie, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby dorobic (jezeli radio pozwoli, ale to juz inna kwestia)VILQ pisze: Przedliftowe wersje chyba nie miały sterowania w kierownicy
ciagle mnie zastanawia kompatybilnosc do przedliftowej primery, bo dodatkowe kable zawsze mozna wykorzystac, czy to na radio, czy cos innego
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Jak znajdziesz na allegro swoją kierownicę w wersji z pilotem tzn, że nie trzebaMichałB86 pisze:Aby zamontować to sterowanie radia trzeba mieć kierownice po 2001
Nie ty jeden, ale to jeszcze troche potrwaMichałB86 pisze:Czekam na dokończenie projektu doświetlania zakrętów
[ Dodano: 2013-01-04, 18:32 ]
Dzisiejsza wizyta na rolkach w Coobcio Garage po poprawkach przeprowadzonych wspólnie z Bodkiem z Bocamotors
Juz coraz blizej
VILQ albo Cie z roboty wywalili albo odbierasz zaległy urlop tyle czasu dawno nie miałem na swojego Nissana. Idziesz z robotą jak zły
Pokaż gdzie zonki się trafiły na pokrywie, bo jakos nie widać. Moja opinia to wszystko fajnie, mega wygląda, ale jestem ciekawy jak to bedzie wyglądało za 50 tyś km. przecież to daily driver
Z napowietrzeniem airboxa dobrze wymyślone. Tak jak mówiłem: Dobrze uszczelnić i bedzie lalka.
Wiem że masz możliwości z kabelkami i widze że dobrze wykorzystujesz. Tak trzymać, a reszta UCZYĆ SIĘ
Pokaż gdzie zonki się trafiły na pokrywie, bo jakos nie widać. Moja opinia to wszystko fajnie, mega wygląda, ale jestem ciekawy jak to bedzie wyglądało za 50 tyś km. przecież to daily driver
Z napowietrzeniem airboxa dobrze wymyślone. Tak jak mówiłem: Dobrze uszczelnić i bedzie lalka.
Wiem że masz możliwości z kabelkami i widze że dobrze wykorzystujesz. Tak trzymać, a reszta UCZYĆ SIĘ
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Jak na wykonane modyfikacje (bo tak to można nazwać) to przyrost +5KM/7Nm jest duży! Czyżby zimowe powietrze?
Z innej beczki to zauważyłeś, że tym razem otrzymałeś ~25KM więcej straty na kołach?
Z innej beczki to zauważyłeś, że tym razem otrzymałeś ~25KM więcej straty na kołach?
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zimowe opony zawsze mają duże opory toczenia...
Poprzedni pomiar także na zimówkach był ?
Poprzedni pomiar także na zimówkach był ?
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM