Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] Kupno GT

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2012-10-12, 09:42

Popieram uzytkownika Beliar w 100%
Obrazek

Karol_P88
nowy na forum
Posty: 35
Rejestracja: 2011-06-27, 10:40
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Karol_P88 » 2012-10-12, 11:32

280 000km to dużo jak na 18 lat? Panowie sory ale pierdzielicie głupoty. Szkoda gazować GT? Toć to pełnoletnie auto i umówmy się że ktoś kto kupuje auto za 5 000zł nie będzie lał paliwa za 6zł, bo jak dla mnie to jest dopiero głupota...To że bity to też norma (ciężko znaleźć coś 3 letniego żeby nie miało jakiejś stłuczki, a co dopiero 18 letnie....) ważne żeby był w miarę ok zrobiony. Ja przy aucie z tego budżetu patrzyłbym na stan techniczny a nie na to że gdzieś tam jest kapka rdzy...pokaż mi jeden z drugim 18-letniego nissana bez rdzy, mój ma 12 oryginalny lakier na całym nadwoziu i błotnika przedniego już prawie niema, z tyłu też zaczyna pojawiać się ruda, braciak miał nissana, ojciec ma nissana i we wszystkich gdzieniegdzie po latach pojawiły się oznaki korozji.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-10-12, 13:21

Karol_P88, dobrze gada polać mu <brawo>
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

smeru
fanatyk nissana
Posty: 397
Rejestracja: 2009-12-09, 07:35
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Post autor: smeru » 2012-10-12, 13:44

Czy Primera GT to sportowe auto? Dla mnie to delikatnie usportowiona wersja rodzinnego sedana. Teoretyczne +20KM w stosunku do zwykłej wersji. Jest kilka szczegółów różniących ją od innych wersji, ale nieznający tematu ich nie zauważy. Oczywiście GT to bardzo fajna wersja i zapewne ludzie, którzy ją kupowali w salonie to kierowali się fajniejszym wyglądem oraz trochę większą mocą, która zawsze się przydaje. Silnik 150KM z 2 litrów nie jest wysilony. Dlatego gaz w takim samochodzie nie powinien dziwić nikogo. Czy np. P11.144 ze 140KM z LPG to dziwoląg?
Jak pół roku temu szukałem nissana z budżetem 15k zł to było ciężko coś znaleźć, bo większość to były wraki. Wy mówicie o furze do 5k zł. To nie szukajcie perełki. To auto musi mieć przeszłość (ruda, obtarcia itp.). Ważne żeby, było dobrze zrobione i żeby nie było wyspawane z przystanku, żeby większość rzeczy była robiona na bieżąco i na porządnych częściach. To że wahacze do wymiany - to jaki to jest koszt? 1xx zł wahacz.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG

Awatar użytkownika
Beliar
aktywny forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 2012-07-18, 21:27
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Beliar » 2012-10-12, 14:52

Karol_P88 pisze:280 000km to dużo jak na 18 lat? Panowie sory ale pierdzielicie głupoty. Szkoda gazować GT? Toć to pełnoletnie auto i umówmy się że ktoś kto kupuje auto za 5 000zł nie będzie lał paliwa za 6zł, bo jak dla mnie to jest dopiero głupota...To że bity to też norma (ciężko znaleźć coś 3 letniego żeby nie miało jakiejś stłuczki, a co dopiero 18 letnie....) ważne żeby był w miarę ok zrobiony. Ja przy aucie z tego budżetu patrzyłbym na stan techniczny a nie na to że gdzieś tam jest kapka rdzy...pokaż mi jeden z drugim 18-letniego nissana bez rdzy, mój ma 12 oryginalny lakier na całym nadwoziu i błotnika przedniego już prawie niema, z tyłu też zaczyna pojawiać się ruda, braciak miał nissana, ojciec ma nissana i we wszystkich gdzieniegdzie po latach pojawiły się oznaki korozji.
Faktycznie " ze skrajnosci w skrajnosc" ta rozmowa do niczego nie zmierza ale chcialem jeszcze jedno wyjasnic. Oczywiscie, ze w 99% na rynku kazde auto bylo bite ( oczywiscie nie wliczajac salonow). " wazne zeby byl w miare ok zrobiony " ..? czy kupuje ktos gt'ka zeby jezdzic 50km/h nie wiem czy widziales jak jednemu z uzytkownikow pekl w pol wachacz..? nie mowiac o tym, ze jeden z uzytkownikow twierdzii, ze ta p10 tyl ma przed liftem a przod po lifcie czy na odwrot. Tu rowniez chodzi o bezpieczenstwo a nie " łoooo gt'k za 5kola 150km to musi cisnac zaloze gaz i bede lotoł " . Mowisz, ze kto bedzie jezdzil na benzynie jak samochod za 5k. Czyli jak kupie stare porsche 3.2l ktore cena znacznie odbiega od wersji idealnego egzemplarza rowniez mam zalozyc lpg..? No sory panowie ale, albo ktos chce miec GT z prawdziwego zdarzenia albo kupuje sie golfa lub bmw e36 na gazie i kozaczy na osiedlu. Mozecie rzucac obelgi i co tylko ale dla mnie sportowy samochod na gazie to tak jak tlumaczyc Kate Moss, ze jak przytyje 50kg bedzie tak samo piekna jak w tej chwili. Ktos tam powiedzial, ze GT to jedynie lekko usportowiona wersja..bo ma tylko +20km? Dla mnie to jednak cos wiecej niz zwykly sedan chyab nie musze Ci przytaczac czym sie rozni.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-10-12, 16:19

właśnie ta primera jest biała może dawniej służyła jako auto firmowe?? :-P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2012-10-12, 16:29

Jak na razie osoba zainteresowana kupnem milczy moze juz ją kupila ? Niech sie wypowie :)
Obrazek

Karol_P88
nowy na forum
Posty: 35
Rejestracja: 2011-06-27, 10:40
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Karol_P88 » 2012-10-12, 16:59

Beliar pisze:
Karol_P88 pisze:280 000km to dużo jak na 18 lat? Panowie sory ale pierdzielicie głupoty. Szkoda gazować GT? Toć to pełnoletnie auto i umówmy się że ktoś kto kupuje auto za 5 000zł nie będzie lał paliwa za 6zł, bo jak dla mnie to jest dopiero głupota...To że bity to też norma (ciężko znaleźć coś 3 letniego żeby nie miało jakiejś stłuczki, a co dopiero 18 letnie....) ważne żeby był w miarę ok zrobiony. Ja przy aucie z tego budżetu patrzyłbym na stan techniczny a nie na to że gdzieś tam jest kapka rdzy...pokaż mi jeden z drugim 18-letniego nissana bez rdzy, mój ma 12 oryginalny lakier na całym nadwoziu i błotnika przedniego już prawie niema, z tyłu też zaczyna pojawiać się ruda, braciak miał nissana, ojciec ma nissana i we wszystkich gdzieniegdzie po latach pojawiły się oznaki korozji.
Faktycznie " ze skrajnosci w skrajnosc" ta rozmowa do niczego nie zmierza ale chcialem jeszcze jedno wyjasnic. Oczywiscie, ze w 99% na rynku kazde auto bylo bite ( oczywiscie nie wliczajac salonow). " wazne zeby byl w miare ok zrobiony " ..? czy kupuje ktos gt'ka zeby jezdzic 50km/h nie wiem czy widziales jak jednemu z uzytkownikow pekl w pol wachacz..? nie mowiac o tym, ze jeden z uzytkownikow twierdzii, ze ta p10 tyl ma przed liftem a przod po lifcie czy na odwrot. Tu rowniez chodzi o bezpieczenstwo a nie " łoooo gt'k za 5kola 150km to musi cisnac zaloze gaz i bede lotoł " . Mowisz, ze kto bedzie jezdzil na benzynie jak samochod za 5k. Czyli jak kupie stare porsche 3.2l ktore cena znacznie odbiega od wersji idealnego egzemplarza rowniez mam zalozyc lpg..? No sory panowie ale, albo ktos chce miec GT z prawdziwego zdarzenia albo kupuje sie golfa lub bmw e36 na gazie i kozaczy na osiedlu. Mozecie rzucac obelgi i co tylko ale dla mnie sportowy samochod na gazie to tak jak tlumaczyc Kate Moss, ze jak przytyje 50kg bedzie tak samo piekna jak w tej chwili. Ktos tam powiedzial, ze GT to jedynie lekko usportowiona wersja..bo ma tylko +20km? Dla mnie to jednak cos wiecej niz zwykly sedan chyab nie musze Ci przytaczac czym sie rozni.
A wiesz ile cywilnych Primer jest przerobionych na GT? Czy to znaczy że z każdej strony auto było walone? Czy może komuś zwyczajnie bardziej podobało się ospojlerowanie GT. Co do Porsche myślę że jak kupisz jakiekolwiek za 5 000zł to nie będziesz nim wogóle jeździł ani na benzynie ani na gazie...Jeżeli chodzi o wyższość Primery GT nad Golfem czy BMW to niestety kolego ale najmocniejsza z Primer - GT wymięka przy mocniejszym Golfie że nie wspomne już o mocniejszych wersjach BMW, więc nie rób z tego auto super sportowego przecinaka co jeździ tylko na benzynie bo to zwyczajny dupowóz w dodatku nie za bardzo komfortowy i bardzo podatny na rdze. Sam jeżdżę nissanami ale nie dlatego że uważam je za najwspanialsze samochody, a dlatego że są tanie w eksploatacji ot takie auto dla przeciętnego zjadacza chleba którego nie stać na utrzymanie np BMW.
Co do auta z ogłoszenia podtrzymuje swoje zdanie że jeżeli technicznie jest ok to brać i nie patrzyć na jakieś drobnostki.

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-10-12, 17:13

Beliar pisze:Jezeli dla kogos samochod jest czyms wiecej niz tylko pojazdem do przemieszczania sie i troszczy sie o niego i wyciska z niego soki nie zalozy lpg.
OT:
Czyli wychodzi na to, że Twoim zdaniem LPG niszczy silnik.
Jeśli miałbym sunnego GTi (sportowe/usportowione wg. niektórych) to z chęcią założyłbym gaz i nadal dbałbym o auto i cieszył się z jazdy, modyfikował itp, bo wiadomo, większa moc korci trochę do pałowania ;) Ale nadal byłby to dupowóz..
Mam 1.6 i na razie gazu nie potrzebuje, a staram się dbać o auto, żeby było w dobrej kondycji. Jeśli benzyna pójdzie sporo w górę i LPG będzie bardziej opłacalne, to dlaczego nie zakładać? Toć jak już ktoś dba o auto, to o instalację gazową też będzie dbał czyli szkody dla silnika nie będzie.
Nie wiem skąd u niektórych to uprzedzenie do LPG :-|
eOT.

sebaGT150, jeśli ogólny stan jest dbd jak piszesz, a do roboty z blacharki jest podłoga i możliwe, że progi i do tego masz kumpla, który po taniości to wstawi i połata, to na Twoim miejscu bym brał ;)

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-10-12, 17:55

Shadows pisze:Jak na razie osoba zainteresowana kupnem milczy moze juz ją kupila ? Niech sie wypowie :)
Po przekonaniu kolegi, że primera jest studnia bez dna kolega sobie odpuścił temat...
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-10-12, 18:09

Zależy może na co się trafi :-> ja za swoje eGT dałem 1500złoty jeżdżę już rok wydałem na części może 1,5tys zł. były to zaciski z 200sx 4tłoczkowe tarcze nacinane klocki malowanie zderzaka i grila bo w słupek uderzyłem wymiana szyby płyny oleje filtry

[ Dodano: 2012-10-12, 19:11 ]
jakbym miał więcej szczęścia i nie zakładał zacisków skoczyłoby się na płynach oleju i filtrach
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2012-10-12, 20:16

Beliar, Karol_P88, skończcie, bo to jest nudne i bezsensowne.

A teraz parę słów do jednego i drugiego.
Beliar mówiąc o zalewaniu paliwa 98 oktanowego i czuciu mocy udowodniłeś tylko jak mało wiesz. Gaz LPG ma 108 oktanów i z dobrą instalacją, dobrze wystrojoną mocy się nie traci. Niekiedy można nawet coś zyskać.
Obecnie mam P11GT z instalacją LPG i nie odczułem żadnych strat. Zbiera się tak samo jak na Pb. Swoją drogą może najpierw trochę poczytaj - tylko ze zrozumieniem - o silnikach, ich budowie oraz zasadzie działania, a dopiero potem się wypowiadaj. Miałem P10, która miała na LPG przejechane ponad 120kkm i silnik był bez żadnego remontu ani nie brał oleju (przebieg ponad 360kkm).
P11 jeśli chodzi o wygodę jazdy jest dużo gorsza niż P10. I P11 jest beznadziejna w porównaniu do P10.

Karol_P88 co do tego, że Primera jest niewygodna to się nie zgodzę. Jest bardzo wiele aut, które nie nadają się na dłuższą trasę - chociażby Ford Focus MK2 czy BMW e36 316. Co do zawieszenia w P11 to jest ono bardzo miłe i przyjemnie, ale niestety nie na nasze drogi. Co do miejsca w środku to wbrew pozorom jest go tam całkiem sporo. Światła - no to niestety, ale wraz z wiekiem światła w samochodzie się pogarszają na skutek matowienia odbłyśnika oraz szkła. W reflektorach soczewkowych zabrudzeniu ulega soczewka. Po regeneracji lamp świecą one bardzo dobrze. Fakt faktem P11 ma gorsze światła niż P10.
Ostatnio zmieniony 2012-10-12, 20:22 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-10-12, 20:30

chłopak chciał kupić zwykła primere i proszę jak się temat rozwinął :-P wypadałoby zmienić tytuł tematu... :mrgreen:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2012-10-12, 20:32

No to posprzątane. I na prawdę proszę pisać na temat.
Ostatnio zmieniony 2012-10-12, 20:54 przez Maniek-ol, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Karol_P88
nowy na forum
Posty: 35
Rejestracja: 2011-06-27, 10:40
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Karol_P88 » 2012-10-12, 20:43

O gustach się nie dyskutuje dla mnie P11 to zwykły dupowóz a w wersji GT ma nieco więcej mocy i nieco ładniej wygląda, ale w dalszym ciągu do sportowych osiągów jest bardzo daleko. O gazie nie dyskutuje z ludźmi którzy samochodu używają w weekendy bo zwyczajnie nie ma sensu. Jak zaczniesz dużo jeździć to zobaczymy czy dalej będziesz lał po 6zł czy też wybierzesz LPG lub klekota.

pozdro i kończe w tym temacie.

Awatar użytkownika
mimier
fanatyk nissana
Posty: 1446
Rejestracja: 2009-12-10, 13:27
Lokalizacja: Londyn

Post autor: mimier » 2012-10-13, 13:55

Krótka piłka z mojej strony...każdy kolejny post nie na temat w tym wątku będzie nagrodzony warnem.

sebaGT150
nowy na forum
Posty: 13
Rejestracja: 2012-10-10, 17:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: sebaGT150 » 2012-10-13, 15:02

No więc tak nie kupiłem jeszcze auta nadal sie zastanawiam i nie wiem co robić... Czy to nie bedzie skarbonka? Jak kupie to napewno napisze. Jutro jade ze znajomym mechanikiem do niego jezeli wszystko ok to zabieram za 4500 zł

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2012-10-13, 15:21

sebaGT150 pooglądaj dokładnie progi i łączenia progów z tylnymi błotnikami. Jak ją kupisz to usuń ziemię, która nazbierała się pomiędzy przednim błotnikiem a progiem. Do sprawdzenia dokładnie progi - ma oryginalny szyberdach więc odpływy są poprowadzone w progi. Swoją drogą mechanikę zawszę można zrobić, a robiona blachara to już nie to samo.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-10-13, 15:38

Jak kupisz będziesz potrzebował jakiś części wal do mnie śmiało;) mam dwie 2litrówki w częściach w garażu i parę fajnych rzeczy do primery. :-P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Beliar
aktywny forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 2012-07-18, 21:27
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Beliar » 2012-10-13, 15:43

A moze takie cos z nissanow Cie interesuje.. ? http://otomoto.pl/nissan-sunny-nissan-s ... 24814.html

moze koles by zszedl do 6tys. Uzbieralbys jeszcze z 1500zł.. ?

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-10-13, 16:34

Beliar, to sunniak Osy od nas z forum, były lesia ;)

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-10-15, 11:43

http://otomoto.pl/nissan-primera-primer ... 79349.html
Tu ogłoszenie tego auta i jest tam zdjęcie silnika :shock: i czy w primerze eGT był egr?? Bo wyraźnie widać że jakaś rurka wychodzi z kolektora wydechowego?? :shock:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-10-15, 12:04

vixo57 pisze:Tu ogłoszenie tego auta i jest tam zdjęcie silnika :shock: i czy w primerze eGT był egr?
Co samochód to był allbo nie było. Nie ma standardu :) MOja P11.144 miała egr a te z 2001 r juz nie mają

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-10-15, 12:09

Całe życie byłem przekonany, że w innych modelach był a w GT nie ciula :-o
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

ODPOWIEDZ

Wróć do „Primera”