
Autko co prawda zakupiłem już ponad 2 miesiące temu lecz ciągle z nim walczę i dla tego dopiero teraz prezentuje


Do rzeczy:
Model: Nissan Sunny N14 GTI z 95r 218tyś. przebiegu(?)
Silnik: SR20DE - nie wiadomego pochodzenia, ciagle problemy az obrocilo panewke, wttedy podjalem decyzje o przeszczepie zdrowiutkiego sr20 z n14 gti. zalany olejem 10W60 Valvoline vr1
Układ Dolotowy:: Stożek + BLOS + gumowe połączenia -> filtr walcowy w zamkniętej puszce homemade -> dolot zbudowany od podstaw z filtrem w nadkolu
Układ Wydechowy: kolektor hmm, na seryjny mi nie wygląda -> przelot 2,25" + końcowy tłumik końcowy (niestety z niewyjaśnionych przyczyn pucha o srednicy 2" -> Ori kolektor - > przelot 2,5" + końcowy przelotowy Pro Racing z wkładką wyciszającą -> całość 2,25" z końcowym przelotowym
Układ Napędowy: seria
Układ Hamulcowy: seria, na chwile obecną mi w zupełności wystarcza
Zawieszenie: seria
Koła: Alus 15" ET 25, opony przód Toyo T1R 195/45/R15, tył Goodyear 195/50/R15 -> Opony przód Yokohama Advan ad08 195/50/15, kleją aż miło(dzięki BeNeK), tył T1R 195/45/15 urywa dupę niemiłosiernie... -> AD08van przód MAXSPORT, tył Ad
Car Audio: wydech gra <3
Wnętrze: seria, troche zużyta
Body Kit:Przedni zderzak z dokładką + dokładki na progi, reszta bez zmian -> nowy seryjny zderzak na przód + wymieniony błotnik po stłuczce (na zdjęciu jeszcze nie spasowany i bez dokładki na progi)
Paliwo:PB98



Plany:
1. Przede wszystkim ogarnięcie pracy silnika na PB, przerywa, gaśnie, nie chodzi równo
2. Wywalenie wszelkich dokładek, zderzaka, wstawienie serii (najlepiej z jakiegoś 1.6

3. Wymiana tłumika końcowego na 2,25"
4. Gleba plus lekkie rozstawienie kół, dystanse 1cm na każde koło
5. Poprawki lakiernicze
Na dalszą przyszłość o ile budżet pozwoli planuje zakupić Nissana 100NX do codziennej jazdy a ze słoneczka wywalić lpg i zająć się wzmocnieniem silnika ale o tym na razie się nie będę rozpisywał

AD.1 Auto już pracuje na PB tak jak należy




AD.2 Nowy zderzak wleciał tylko coś hak holowniczy mi nie spasował a że był problem z jego odkręceniem to po prostu w zderzaku wyciąłem dziure na niego.
AD.3 tłumik końcowy Pro Racing 2,5" jest

AD.4 Tu na razie nic się nie zmieniło ale może w najbliższym czasie nowe sprężyny wlecą

AD.5 Blacharkę zostawiam na przyszły tydzień


UP! 27.04.13





UP! 08.06.13
na jakieś 3 tygodnie przed zlotem podczas pojeżdzawek nocnych obróciło mi panewkę, miałem dylemat że wymieniać czy nowy silnik, wybór padł na nowy, zdrowy z małym przebiegiem, składane na szybko przed zlotem lecz, że sloneczko na zlocie nie za bardzo się popisało zaraz po powrocie wziąłem się za ogarnięcie silnika bo wykres z hamowni mnie załamał...

wleciał nowy dolot, długi, zakończony stożkiem schowanym za zderzakiem, pozostało mi jeszcze zrobić jakiś dobry łapacz powietrza w zderzaku:

wleciała nowa wiązka i pompa paliwa, auto momentalnie odżyło, dzisiejszy świeżutki wykres z hamowni drogowej, dodam że w dolocie jest blos (srednica ok 45mm), wydaje mi się że całkiem przyjemnie wyszło:

jeden przejazd z wkładką wyciszającą (gorsze osiągi), drugi bez

tak się teraz ogólnie prezentuje:





Dzisiaj prawdopodobnie wlecą R888 do słoneczka, zobacze które lepiej będą kleiły to pójdą na przód


przy lekkiej wydmuszce 990 kg
1\4 mili fotokomorka et 15,14 przy wilgotnej nawierzchni
