[N14] Swap GA14DS -> GA16DS
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
[N14] Swap GA14DS -> GA16DS
Witam, chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwy swap GA14DS -> GA16DS w zagazowanym Nissanie Sunny z '91? Co prawda na forum znalazłem podobny wątek, ale dotyczył on silników na wtrysku. Czy z silnikami gaźnikowymi są jakieś dodatkowe komplikacje, czy tylko te ze sprzęgłem i kołem zamachowym?
Ostatnio zmieniony 2012-07-11, 11:25 przez ciurgi, łącznie zmieniany 1 raz.
Co to gaźnika to:
A reszta powinna chyba pasować.. niech bardziej doświadczeni użytkownicy się też wypowiedzą..
Więc jeśli dobrze myślę to będzie trzeba zmniejszyć dawke gazu..Gardziele są takie same(średnica), dysza pełnego obciążenia/otwarcia przepustnicy oraz wolnych obrotów są większe.
A reszta powinna chyba pasować.. niech bardziej doświadczeni użytkownicy się też wypowiedzą..
..::Nigdy nie mów nigdy::..
Skrzynia jest chyba nieco inna ale powinna podpasować ..
Najlepiej zmienić wsio , czyli skrzynię i motor.. elektryka jest praktycznie ta sama, o ile wstawiasz te same wersje silników DS .. Jest ich kilka .. tj .. zwykły gaźnik, gaźnik + sonda lambda (elektroniczny) oraz gaźnik + sonda + EGR
Najlepiej zmienić wsio , czyli skrzynię i motor.. elektryka jest praktycznie ta sama, o ile wstawiasz te same wersje silników DS .. Jest ich kilka .. tj .. zwykły gaźnik, gaźnik + sonda lambda (elektroniczny) oraz gaźnik + sonda + EGR
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Nie wiem czy jest sens kłaść skrzynkę z 1,4 do 1,6 .. te od 1,4 są "delikatniejsze" w konstrukcji ..
Pytajcie Sunniaka , on widział takową w środku.. to Wam powie .
Pytajcie Sunniaka , on widział takową w środku.. to Wam powie .
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
-
- nowy na forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 2012-11-03, 20:18
- Lokalizacja: Warszawa /WJ
Nie wiem jak Wy to zakładacie, lecz... tarcza od 1.4 w 1.6 zmieniana 2lata temu pokonała do dziś 87tys.km i jeździ. To samo mam w Renaulcie Twingo. Tarcza 160mm (oryginał 181mm) jeździ już 35tys. kilometr i śmiga... To samo z Cinquecento 700. Tracza od Fiata 126P 700 (BIS) w CC700 jeździ już 5 rok... Wszystko zależne od ceny tzn. jakości samej tarczy. Nie ukrywam że tarczki za 100zł padają na r.... i zabawa zaczyna się dopiero z np. Valeo czy Sachsem.