[ 350Z] Coobcia Nissan 350Z - Torowe Zabawy CEL w N/A 400KM
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
[ 350Z] Coobcia Nissan 350Z - Torowe Zabawy CEL w N/A 400KM
Witam
Juz od jakiegos czasu chodzily mi po glowie modyfikacje Nissana 350Z, zeby maczac w czyms takim rece trzeba bylo zakupic takowy model no i natrafila sie okazja zakupienia przedliftowej Zetki, w zlotym kolorze, lekko nie kompletna (brak obu zderzakow, lamp tylnych...) niby z uszkodzonym silnikiem...
SPECYFIKACJA:
Nissan 350Z z 2004r RHD
Silnik 3,5 V6 o najbardziej pedalskiej mocy 280KM ale wspomaga go:
Wydech Nismo o srednicy rur fi70mm
Kompresor firmy Procharger z intercoolerem z podstawowym zestawem kolek na ktorych pompuje 0,45bara i powinien generowac przy tym okolice 400-410KM
WYGLAD:
Kola juz nie wiem jakie jakies na litere J... o srednicy 19x8 z przodu i 19x10 z tylu obute w opony 235/35R19 przod i ciut przy wasko wygladajace 275/30R19 z tylu ktore jak sie wyeksploatuja zastape 295
W dniu zakupu auto zostalo lekko skompletowane, wlecial tylny zderzak w kolor i zamontowalem przednie wzmocnienie pod zderzakiem:
Zakup dokonany w Sport Nissan Planecie u Gella gdzie peleta sie nie zliczona liczba wynalazkow w postaci, Zetek, Sky Linow nawet w wersji kombi i 200SX:
A Pod maska jakby prakowalo czegos:
Nie spokojnie ta czesc zostala zdemontowana coby naprawic kolo od kompresora ktore zcielo klin i sie troche pocharatalo w srodku:
Co do planow to przede wszystkim auto chce ogarnac przod auta a po drugie musze odratowac kompresor i to jak najszybciej
Druga najwazniejsza rzecz to strojenie... Auto niczym nie jest strojone, na booscie panuja ubogie nie bezpieczne wartosci AFR w tym celu trzeba przebudowac uklad paliwowy bowiem 350Z pracuje na stalym cisnieniu paliwa 3 bary i przy doladowaniu ono spada a co do strojenia to jest jakis taki fikusny piggback firmy AEM ktorym mozna bezposrednio sterowac wszystkimi wtryskami paliwa i obsluguje zaplon...
Mialem go przygotowac na zlot ale nie da rady za duzo innej pracy i kwity nie wiadomo czy dotra na czas...
Juz od jakiegos czasu chodzily mi po glowie modyfikacje Nissana 350Z, zeby maczac w czyms takim rece trzeba bylo zakupic takowy model no i natrafila sie okazja zakupienia przedliftowej Zetki, w zlotym kolorze, lekko nie kompletna (brak obu zderzakow, lamp tylnych...) niby z uszkodzonym silnikiem...
SPECYFIKACJA:
Nissan 350Z z 2004r RHD
Silnik 3,5 V6 o najbardziej pedalskiej mocy 280KM ale wspomaga go:
Wydech Nismo o srednicy rur fi70mm
Kompresor firmy Procharger z intercoolerem z podstawowym zestawem kolek na ktorych pompuje 0,45bara i powinien generowac przy tym okolice 400-410KM
WYGLAD:
Kola juz nie wiem jakie jakies na litere J... o srednicy 19x8 z przodu i 19x10 z tylu obute w opony 235/35R19 przod i ciut przy wasko wygladajace 275/30R19 z tylu ktore jak sie wyeksploatuja zastape 295
W dniu zakupu auto zostalo lekko skompletowane, wlecial tylny zderzak w kolor i zamontowalem przednie wzmocnienie pod zderzakiem:
Zakup dokonany w Sport Nissan Planecie u Gella gdzie peleta sie nie zliczona liczba wynalazkow w postaci, Zetek, Sky Linow nawet w wersji kombi i 200SX:
A Pod maska jakby prakowalo czegos:
Nie spokojnie ta czesc zostala zdemontowana coby naprawic kolo od kompresora ktore zcielo klin i sie troche pocharatalo w srodku:
Co do planow to przede wszystkim auto chce ogarnac przod auta a po drugie musze odratowac kompresor i to jak najszybciej
Druga najwazniejsza rzecz to strojenie... Auto niczym nie jest strojone, na booscie panuja ubogie nie bezpieczne wartosci AFR w tym celu trzeba przebudowac uklad paliwowy bowiem 350Z pracuje na stalym cisnieniu paliwa 3 bary i przy doladowaniu ono spada a co do strojenia to jest jakis taki fikusny piggback firmy AEM ktorym mozna bezposrednio sterowac wszystkimi wtryskami paliwa i obsluguje zaplon...
Mialem go przygotowac na zlot ale nie da rady za duzo innej pracy i kwity nie wiadomo czy dotra na czas...
Ostatnio zmieniony 2014-03-16, 13:38 przez Coobcio, łącznie zmieniany 7 razy.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Juz znalazlem napis na feldze jakies JADE:
To jest smieszna opcja, cos co jeszcze ogranicza doladowanie coby nie utopic silnika ktory nie jest w zaden sposob wystrojony:
Wzmocnienie zderzaka na miejscu:
No i ew opcja:
Choc szczerze wole chyba jednak oryginalny zderzak, ten niby oferuje lepsza wentylacje, sam juz nie wiem...
To jest smieszna opcja, cos co jeszcze ogranicza doladowanie coby nie utopic silnika ktory nie jest w zaden sposob wystrojony:
Wzmocnienie zderzaka na miejscu:
No i ew opcja:
Choc szczerze wole chyba jednak oryginalny zderzak, ten niby oferuje lepsza wentylacje, sam juz nie wiem...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Gratulacje zakupu. Powodzenia w modach.
Ostatnio zmieniony 2012-05-24, 16:18 przez MichałB86, łącznie zmieniany 1 raz.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jakich tam modach trzeba go naprawic i wydaje mi sie ze postrojeniu bedzie wystarczajaco wymodzony
Choc mozna zakupic koleczka do kompresora coby dmuchalo 0,6bara ponoc 460KM wowczas jest
Ciekawe jak znosza takie moce seryjne silniki w zetce ?
Choc mozna zakupic koleczka do kompresora coby dmuchalo 0,6bara ponoc 460KM wowczas jest
Ciekawe jak znosza takie moce seryjne silniki w zetce ?
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Tak ale to lata swietlne bylo, przynajmniej teraz wiem jak zmodowac uklad paliwowy
W puszcze od pompy paliwa jest dodatkowy regulator ktory uniemozliwia prace na wyzszym cisnieniu jak 3 bary i to po mimo tego jak zatkamy nawet powrot z listwy paliwowej.
Oj bedzie zabawy
Ale wpierw precyzyjnego frezera tokaza musze ogarnac co mi naprawi to kolko zebate od kompresora, trzeba srodek jego rozwiercic, wstawic tuleje ciasno spasowana z walkiem komrpesora no i dorobic klin, ciekawe czy w wawie kogos tak precyzyjnego jak Szalony odnajde do takiej robty...
W puszcze od pompy paliwa jest dodatkowy regulator ktory uniemozliwia prace na wyzszym cisnieniu jak 3 bary i to po mimo tego jak zatkamy nawet powrot z listwy paliwowej.
Oj bedzie zabawy
Ale wpierw precyzyjnego frezera tokaza musze ogarnac co mi naprawi to kolko zebate od kompresora, trzeba srodek jego rozwiercic, wstawic tuleje ciasno spasowana z walkiem komrpesora no i dorobic klin, ciekawe czy w wawie kogos tak precyzyjnego jak Szalony odnajde do takiej robty...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
To tez bylo moje mazenie jeszcze jak S14 posiadalem
Teraz tyle tych wozow nazbeiralem i nie ma kiedy ich robic... No ale wszystko w swoim czasie najpierw trzeba pokonczyc auta innych a swoje to tak na dobre w wakacje moze pogarniam
Ps. 350Z ma zawieszenie spokrewnione z R34 GTR tylko znacznie sztywniejsze po przez dodanie dolnych rozbudowanych i wielkich rozporek, fajny filmik na ten temat zalazlem na YT: http://www.youtube.com/watch?v=pMYgaezbZbk
Do Driftu to raczej S13 przeznaczyl bym tego na Miasto i okazjonalne wypady na tor najchetniej Poznan, bo na radom czy lublin za duza bryka to jest...
Tak kminie odrazu by jakies wieksze heble dac i po sprawdzeniu po katalogach to pnp sa tarcze z Nissana 370Z !
przody maja 354mm a tyly 350mm a 350Z ma skromne 324mm przod i 322mm tyl..
Teraz tyle tych wozow nazbeiralem i nie ma kiedy ich robic... No ale wszystko w swoim czasie najpierw trzeba pokonczyc auta innych a swoje to tak na dobre w wakacje moze pogarniam
Ps. 350Z ma zawieszenie spokrewnione z R34 GTR tylko znacznie sztywniejsze po przez dodanie dolnych rozbudowanych i wielkich rozporek, fajny filmik na ten temat zalazlem na YT: http://www.youtube.com/watch?v=pMYgaezbZbk
Do Driftu to raczej S13 przeznaczyl bym tego na Miasto i okazjonalne wypady na tor najchetniej Poznan, bo na radom czy lublin za duza bryka to jest...
Tak kminie odrazu by jakies wieksze heble dac i po sprawdzeniu po katalogach to pnp sa tarcze z Nissana 370Z !
przody maja 354mm a tyly 350mm a 350Z ma skromne 324mm przod i 322mm tyl..
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Gratuluję zakupu Liczyłeś ile masz w sumie teraz aut
PS ciekawe jakby ten kompresor napędzał sra
PS ciekawe jakby ten kompresor napędzał sra
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Parametry samego kompresora: http://www.bigccracing.com/shop/product ... roduct=338
Maks co na nim znalazlem w sieci to 411 WHP czyli okolica 500KM przy doladowaniu 0,75bara przy takim cisnieniu sa juz problemy z przeskakiwaniem paska no i obroty kompresora osiagaja 79 tys obr.min przy obrotach silnika rzedu 6500...
Dla tego u mnie bedzie to latac maksymalnie na 0,6bara
W SR20 mysle ze mozna by i 1 bara spokojnie dmuchac
Maks co na nim znalazlem w sieci to 411 WHP czyli okolica 500KM przy doladowaniu 0,75bara przy takim cisnieniu sa juz problemy z przeskakiwaniem paska no i obroty kompresora osiagaja 79 tys obr.min przy obrotach silnika rzedu 6500...
Dla tego u mnie bedzie to latac maksymalnie na 0,6bara
W SR20 mysle ze mozna by i 1 bara spokojnie dmuchac
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Bo proste w montazu, wspolpracuje z elektroniczna przepustnica no taka rozbudowana swinka...
http://www.ebay.com/itm/AEM-F-IC-6-Prog ... 1129wt_700
Choc jakby z auta mial robic wydmusze to pozbyl bym sie seryjnej elektorniki dal duza normalna przepustnice i EMU jak najbardziej
http://www.ebay.com/itm/AEM-F-IC-6-Prog ... 1129wt_700
Choc jakby z auta mial robic wydmusze to pozbyl bym sie seryjnej elektorniki dal duza normalna przepustnice i EMU jak najbardziej
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Jaka jest to wersja 350z ?
Na wiki mam parę wersji .
Dane techniczne[edytuj]
Wersja Silnik: Układ zasilania: Śr. × skok tłoka: St. sprężania: Moc maks: Maks. moment obrotowy 0-100 km/h: V-max:
'02 350Z (US)[1] V6 3,5 l (3498 cm³), DOHC wtrysk SMPFi 95,50 mm × 81,40 mm 10,3:1 291 KM (214 kW) przy 6200 obr/min 372 Nm przy 4800 obr/min b/d b/d
'03 350Z Z33[2] V6 3,5 l (3498 cm³), DOHC wtrysk SMPFi 95,50 mm × 81,40 mm 10,3:1 280 KM (206 kW) przy 6200 obr/min 363 Nm przy 4800 obr/min 5,9 s 249 km/h
'03 350Z 35th Anniversary[3] V6 3,5 l (3498 cm³), DOHC wtrysk SMPFi 95,50 mm × 81,40 mm 10,3:1 300 KM (221 kW) przy 6400 obr/min 353 Nm przy 4800 obr/min 5,8 s 249 km/h
'05 350Z GT4[4] V6 3,5 l (3498 cm³), DOHC wtrysk SMPFi 95,50 mm × 81,40 mm 10,3:1 300 KM (221 kW) przy 6400 obr/min 353 Nm przy 4800 obr/min 5,8 s 249 km/h
'07 350Z (US)[5] V6 3,5 l (3498 cm³), DOHC wtrysk SMPFi 95,50 mm × 81,40 mm 10,6:1 310 KM (228 kW) przy 6800 obr/min 364 Nm przy 4800 obr/min b/d b/d
'08 350Z Nismo[6] V6 3,5 l (3498 cm³), DOHC wtrysk SMPFi 95,50 mm × 81,40 mm 10,6:1 310 KM (228 kW) przy 6800 obr/min 364 Nm przy 4800 obr/min b/d b/d
[ Dodano: 2012-05-20, 16:08 ]
Chyba Z 33 w seryjnym 5,9 do setki ?
[ Dodano: 2012-05-20, 16:10 ]
Ciekawe ile kilogramów mógłbyś wyrzuci?
Na wiki mam parę wersji .
Dane techniczne[edytuj]
Wersja Silnik: Układ zasilania: Śr. × skok tłoka: St. sprężania: Moc maks: Maks. moment obrotowy 0-100 km/h: V-max:
'02 350Z (US)[1] V6 3,5 l (3498 cm³), DOHC wtrysk SMPFi 95,50 mm × 81,40 mm 10,3:1 291 KM (214 kW) przy 6200 obr/min 372 Nm przy 4800 obr/min b/d b/d
'03 350Z Z33[2] V6 3,5 l (3498 cm³), DOHC wtrysk SMPFi 95,50 mm × 81,40 mm 10,3:1 280 KM (206 kW) przy 6200 obr/min 363 Nm przy 4800 obr/min 5,9 s 249 km/h
'03 350Z 35th Anniversary[3] V6 3,5 l (3498 cm³), DOHC wtrysk SMPFi 95,50 mm × 81,40 mm 10,3:1 300 KM (221 kW) przy 6400 obr/min 353 Nm przy 4800 obr/min 5,8 s 249 km/h
'05 350Z GT4[4] V6 3,5 l (3498 cm³), DOHC wtrysk SMPFi 95,50 mm × 81,40 mm 10,3:1 300 KM (221 kW) przy 6400 obr/min 353 Nm przy 4800 obr/min 5,8 s 249 km/h
'07 350Z (US)[5] V6 3,5 l (3498 cm³), DOHC wtrysk SMPFi 95,50 mm × 81,40 mm 10,6:1 310 KM (228 kW) przy 6800 obr/min 364 Nm przy 4800 obr/min b/d b/d
'08 350Z Nismo[6] V6 3,5 l (3498 cm³), DOHC wtrysk SMPFi 95,50 mm × 81,40 mm 10,6:1 310 KM (228 kW) przy 6800 obr/min 364 Nm przy 4800 obr/min b/d b/d
[ Dodano: 2012-05-20, 16:08 ]
Chyba Z 33 w seryjnym 5,9 do setki ?
[ Dodano: 2012-05-20, 16:10 ]
Ciekawe ile kilogramów mógłbyś wyrzuci?
Ostatnio zmieniony 2012-05-20, 15:35 przez Sr20deUSE, łącznie zmieniany 1 raz.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jak mi sie uda przygotowac auto na poniższa imprezę to będzie cud:
http://www.tptd.pl/7ed2012.php
Ale bardzo bym chciał
http://www.tptd.pl/7ed2012.php
Ale bardzo bym chciał
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Wiesz Bomblu, Ogólnopolski to zlot miłośników nissana a track day to pojeżdżawki, są to inne emocje niż na zlocie na którym przeważąją % . Każdy ma swoje priorytety i dla jednych jechać 200km żeby popić i potańczyć to dalej, niż pojechać 400km żeby cały dzień pośmigać na torze - i to mnie akurat nie dziwibombel pisze:A na Ogólnopolski niby dalekoCoobcio nie pozwolę Ci jechać samodzielnie tak daleko na taką męską imprezę
Fantastyczna ta zetka - ahhh
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....