Heble do P11 GT
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Heble do P11 GT
Witam, mam takie pytanko, mam P11 GT na tarczach Brembo i klockach Ferrodo Premier z przodu i z tyłu, w codziennym eksploatowaniu wszystko pięknie, hamowanie z 200 do 90 na autostradzie, żeby sie w tira nie wbić OK, ale z racji, że czasami jeżdżę sobie po serpentynach, czy pseudo podjeżdżawki torowe, to wydaje mi się, że mój układ jest zbyt wolny, tak jakby nie łapał w pełni, jeździłem ze znajomym jego subaru WRX i jego hamowanie z 180 do 70, żeby w zakręt wejść to inna bajka ja tak nawet ze 140 nie wyhamuje, niby przód ładnie nurkuje, ale to nie to samo, wydaje mi sie, że problem leży w tyle, zresztą widać po heblach miniatura zacisku i w ogóle...
Szukałem po forum, ale nie znalazłem, żeby ktoś bawił się heblami z P11 GT, jak coś to ktoś właśnie nie adoptuje do słabszych wersji.
Czy ktoś się bawił ? Co polecacie ?
Ps: Tylko proszę bez komentarzy typu "najpierw wsadź coś pod maskę" bo mi seryjne 150 koniów plus małe mody dolotu, wydechu i zapłonu na razie wystarczają.
Pozdrawiam wszystkich.
Szukałem po forum, ale nie znalazłem, żeby ktoś bawił się heblami z P11 GT, jak coś to ktoś właśnie nie adoptuje do słabszych wersji.
Czy ktoś się bawił ? Co polecacie ?
Ps: Tylko proszę bez komentarzy typu "najpierw wsadź coś pod maskę" bo mi seryjne 150 koniów plus małe mody dolotu, wydechu i zapłonu na razie wystarczają.
Pozdrawiam wszystkich.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
big brake z S13 ? no wez zobacz co tam sa za zaciski i tarcze i co ludzie pisza o tych heblach.
Na poczatek to wymien plyn hamulcowy ale pewno nie wiele pomoze, moze przewody w oplocie? jak big brake to zaciski z s14 tam masz 4 tloczkowe czyli takie jak w subaru a do teg wieksze tarcze np z m3 312mm albo z murano 320. Nic z tego nie jest plug n play wiec do zaciskow musisz dorobic jarzmo plus nawiercic tarcze na 4x114,3
Na poczatek to wymien plyn hamulcowy ale pewno nie wiele pomoze, moze przewody w oplocie? jak big brake to zaciski z s14 tam masz 4 tloczkowe czyli takie jak w subaru a do teg wieksze tarcze np z m3 312mm albo z murano 320. Nic z tego nie jest plug n play wiec do zaciskow musisz dorobic jarzmo plus nawiercic tarcze na 4x114,3
No tak dosyć naszukałem się w tej kwestii, na zagranicznym forum G20 piszą, że tarcza 280 na przód wystarczy tylko właśnie wsadzić zaciski o większej skuteczności domniemam 4-ro tłoczkowe plus kompletna konwersja tyłu, tutaj można by uderzyć własnie w tarcze z P11.144 jeżeli faktycznie są większe niż w mojej GT i do tego zacisk właśnie z 200SX, płyn dopiero wymieniałem, ale nad przewodami w oplocie właśnie sie zastanawiam, bo fakt faktem jak się nagrzeje płyn porządnie to układ hamulcowy działa jakby z opóźnieniem, mechanior mój mówił, że mogą właśnie puchnąć przewody, a po za tym niepodoba mi sie już stan tych przewodów.
Na alledrogo są goodrige za ok 350zł, zakładał to ktoś ?
Na alledrogo są goodrige za ok 350zł, zakładał to ktoś ?
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
PumaRST śmiga po torze w Kielcach Almerą GTi, ma założone HEL'y i nie narzeka:Arias pisze:ale nad przewodami w oplocie właśnie sie zastanawiam, bo fakt faktem jak się nagrzeje płyn porządnie to układ hamulcowy działa jakby z opóźnieniem, mechanior mój mówił, że mogą właśnie puchnąć przewody, a po za tym niepodoba mi sie już stan tych przewodów.
http://moto.allegro.pl/przewody-hamulco ... 85728.html
Goodrige'a nie dostaniesz poniżej 400zł :Arias pisze:Na alledrogo są goodrige za ok 350zł, zakładał to ktoś ?
http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... GE+primera
QG15+
Tylne tarcze w WP11.144 mają 278mm.Zmierzyłem bo akurat będę wymieniał.A jeśli chodzi o przewody w oplocie to chyba lepiej zrobić na zamówienie.Koszt sporo mniejszy. Ja może w przyszłym miesiącu będę ten temat ogarniał.
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
A mnie interesuje jak to jest z tymi tarczami w przypadku innych wersji... Mam HB i z tyłu są tarcze 258mm, dałoby radę założyć te większe? Próbował ktoś może? W tej metalowej osłonie tarczy powinny się zmieścić, kwestia tylko jarzma, trzebaby zmieniać na to od kombi pewnie? Klocki tylne są takie same we wszystkich wersjach po lifcie.ANDREW pisze:Tylne tarcze w WP11.144 mają 278mm.Zmierzyłem bo akurat będę wymieniał.A jeśli chodzi o przewody w oplocie to chyba lepiej zrobić na zamówienie.Koszt sporo mniejszy. Ja może w przyszłym miesiącu będę ten temat ogarniał.
pozdr. Kamil
W niektórych WP11.144 do jakiegoś roku były też tarcze 258mm.W sklepie właśnie trochę mnie zdziwili, że występowały dwa rodzaje.
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
czyli trafnym byłoby w mojej GT założyć z przody 4-ro tłoczkowe zaćiski, a na tył tarcze z P11.144 przed liftem plus zaciski dwu-tłoczkowe z 200sx
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nie nie nie do obecnego stanu rzeczy powinieneś zapodać zaciski tylne wraz z jarzmami i tarczami z P11.144 od roku 2000 w górę o średnicy 278mm
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Jaki jest rozstaw śrub mocujących zacisk do zwrotnicy w P11? Bo znalazłem coś takiego:
http://moto.allegro.pl/vw-golf-rallye-c ... 23105.html
I cytat z aukcji jakby kiedyś zniknęła:
czterotłoczkowe zaciski hamulcowe BREMBO pochodzące z tylnej osi Porsche Boxster 986 (z 2000 roku) wraz z adapterami do zainstalowania na przedniej osi w VW Golf 2 GTI/ Golf Rallye/ Corrado G60 oraz w pokrewnych modelach (VW Passat B3, VW Jetta, Seat Ibiza itp). Do tarcz 280x22mm z rozstawem otworów 4x100. Minimalna średnica felg to 15”. Adaptery są bardzo precyzyjnie zwymiarowane i wykonane z wytrzymałościowej stali konstrukcyjnej. Rozstawy otworów adapterów to: 130mm (otwory gwintowane M12x1,5 do zamocowania zacisków do adapterów) oraz 94mm (otwory przelotowe 12mm do zamocowania adapterów do zwrotnic).
Tutaj przygotowane z adapterem pod golfa, ale tarcze jak seria w P11, więc jeżeli rozstaw sie zgadza to byłby jakiś pomysł na lepsze hamulce. Gorzej zapewne z dostępnością takich zacisków.
http://moto.allegro.pl/vw-golf-rallye-c ... 23105.html
I cytat z aukcji jakby kiedyś zniknęła:
czterotłoczkowe zaciski hamulcowe BREMBO pochodzące z tylnej osi Porsche Boxster 986 (z 2000 roku) wraz z adapterami do zainstalowania na przedniej osi w VW Golf 2 GTI/ Golf Rallye/ Corrado G60 oraz w pokrewnych modelach (VW Passat B3, VW Jetta, Seat Ibiza itp). Do tarcz 280x22mm z rozstawem otworów 4x100. Minimalna średnica felg to 15”. Adaptery są bardzo precyzyjnie zwymiarowane i wykonane z wytrzymałościowej stali konstrukcyjnej. Rozstawy otworów adapterów to: 130mm (otwory gwintowane M12x1,5 do zamocowania zacisków do adapterów) oraz 94mm (otwory przelotowe 12mm do zamocowania adapterów do zwrotnic).
Tutaj przygotowane z adapterem pod golfa, ale tarcze jak seria w P11, więc jeżeli rozstaw sie zgadza to byłby jakiś pomysł na lepsze hamulce. Gorzej zapewne z dostępnością takich zacisków.
pozdr. Kamil
Właśnie dlatego zaproponowałem, bo z tarczami nie trzeba kombinować.
A propo tarcz, takie dowiercenie otworów nie wpływa na wyważenie tarczy czasem?
Co do ceny już zależy jak się znajdzie, w aukcji gość sprzedaje zaciski po prłnej regeneracji, z adapterami, jakby dobrze (i pewnie długo) poszukać, to może byłoby taniej.
A propo tarcz, takie dowiercenie otworów nie wpływa na wyważenie tarczy czasem?
Co do ceny już zależy jak się znajdzie, w aukcji gość sprzedaje zaciski po prłnej regeneracji, z adapterami, jakby dobrze (i pewnie długo) poszukać, to może byłoby taniej.
pozdr. Kamil
OK, jest jeszcze jeden sposób na fajne heble, a i kombinacji mniej: kupujemy heble z 300zx z32 NA koniecznie 1990 rok - zaciski alu, ale na tarcze 26mm, tłoczki, uszczelnienia identyko jak z32, s14 (testowane), klocki pasują też od subaru imprezy 98-00,00-05, jest duży wybór. W ten sposób nie trzeba zmieniać tarcz (ew stoczyć po średnicy, to będę testował), do tego cały zestaw jest lżejszy (tarcza 30 vs 22mm), brakujące 4mm na grubości można zlać albo dołożyć dodatkową blaszkę między tłoczki a klocek. Cały zacisk jest delikatnie węższy, więc wchodzi fela 7cali ET40 (testowane). Może mi się uda to w ciągu wakacji założyć, to napiszę jak wszystko w praktyce wygląda.
Info: http://www.g20.net/forum/showthread.php ... ost1228613
http://importnut.net/300zxbrakeswap.htm
Aha, amerykańce radzą, żeby zmienić przewody na te od 300ZX, S14, bo inaczej może w końcu płyn przeciekać.
Info: http://www.g20.net/forum/showthread.php ... ost1228613
http://importnut.net/300zxbrakeswap.htm
Aha, amerykańce radzą, żeby zmienić przewody na te od 300ZX, S14, bo inaczej może w końcu płyn przeciekać.
pozdr. Kamil
Rysiu83, ja właśnie dorwałem je w takiej cenie jak Ty, ale tłoczki będę musiał kiedyś zmienić, bo mają minimalne wżery przy krawędzi zewnętrznej. Tak to jest jak się gumek nie zmienia, w końcu zestaw na dwa zaciski aż 50zł kosztuje.
Tutaj jeszcze temat z heblami od Sentry B15 Spec V, pasują P&P, zestaw Brembo, tarcza 305x22mm, felgi 17 chyba konieczne. Tylko nie wiem, czy takie klocki i tarcze są w ogóle w EU dostępne, skoro auto na rynek amerykanski...
http://www.g20.net/forum/showthread.php ... ke-Upgrade!
Tutaj jeszcze temat z heblami od Sentry B15 Spec V, pasują P&P, zestaw Brembo, tarcza 305x22mm, felgi 17 chyba konieczne. Tylko nie wiem, czy takie klocki i tarcze są w ogóle w EU dostępne, skoro auto na rynek amerykanski...
http://www.g20.net/forum/showthread.php ... ke-Upgrade!
pozdr. Kamil
Proponuje abyś wyciągnął wszelkie tłoczki z zacisków, przejechał je papierem 2000 i na nowych uszczelniaczach poskładał. Zastosuj w dużej ilości Pastę ATE (niebieska) pod gumki oraz na gładzi tłoczka.
W moich zaciskach z S14 słały 2 tłoczki z lewej i 3 tłoczki z prawej. koszt jednego tłoczka to około 40 zł. Warto o nie zadbać.
Pod tarczę 305 z pewnościa musiał byś załozyć 17 , ewentulanie przebadać ET i załozyć dystanse
W moich zaciskach z S14 słały 2 tłoczki z lewej i 3 tłoczki z prawej. koszt jednego tłoczka to około 40 zł. Warto o nie zadbać.
Pod tarczę 305 z pewnościa musiał byś załozyć 17 , ewentulanie przebadać ET i załozyć dystanse
To już zrobione, jestem teraz w stanie wyciągnąć tłoczki palcami (na odkręconym odpowietrzniku). Muszę jeszcze zaciski oddać do szkiełkowania, bo są brudne i łuszczy się stara farba z nich strasznie, docelowo pójdą w błyszczącą czerń, napis zeszlifuję i będzie w kolorze alu. Szkło nie powinno tłoczkom zaszkodzić (ono niby tylko oczyszcza powierzchnię), zastawiam się też, czy gwinty zabezpieczać, bo to znacznie miększe niż piasek, a nie wiem, czy znajdę śruby od odpowiednich gwintach, żeby wkręcić...Ryba pisze:Proponuje abyś wyciągnął wszelkie tłoczki z zacisków, przejechał je papierem 2000 i na nowych uszczelniaczach poskładał. Zastosuj w dużej ilości Pastę ATE (niebieska) pod gumki oraz na gładzi tłoczka.
pozdr. Kamil
witam mam takie pytanko czy dalo by rade wsadzic pod fele 17 caly komplet ze skaja gts czyli 4 tloczki jak w 200sx tylko tarcza przod 296 chyba tyl nie pamietam i zaciski tylne rowniez od skaja i tarcze nawiercic na otwory pod p11 gt kabinowal ktos tak juz? kolego wod2u ten link co wrzuciles to zestaw zajebisty tylko skad u nas dorwac takie 305 mm tarcze bo zacisk to z 350z chyba...