-białe zegaryvincetti pisze:Wieshaq,
-ABS
-4 Poduchy
-Centralny NATS
-el. szyby przód
-wspomaganie hamowania
-fabryczne radio kasetowe
-nerki w kolorze nadwozia
-fotele sportowe
-elektryka lusterek
-elektryka szyb tył
-nakładki na progi
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
-białe zegaryvincetti pisze:Wieshaq,
-ABS
-4 Poduchy
-Centralny NATS
-el. szyby przód
-wspomaganie hamowania
-fabryczne radio kasetowe
Częściowy już jest:Pvincetti pisze:Piotrek_S, W takim razie zwracam honor a swoją drogą zrobiłbyś manual dla potomnych gdyby kogoś nadeszła taka ochota W razie czego dysponuję przodem od WP11.144 bez zderzaka i lewej lampy
Piotrek, ja mam taki czujnik i ta kontrolka mi się nie świeci przy zapalaniu. Za to zaświeca się jak płyn się kończy, najpierw tylko na zakrętach, a potem już ciągle. W sumie fajna sprawa, przynajmniej nie zaskoczy człowieka brak płynu i nie trzeba będzie 40zł na stacji przepłacaćPiotrek_S pisze:Tak tak - jest. U mnie chyba też tylko coś jeszcze nie działa Będzie czas to zerknę.
Na pewno przy włączaniu stacyjki kontrolka od spryskiwaczy zaświeca się na ułamek sekundy więc nawet można ją zobaczyć
Ja to miałem kiedyś w P11, w tej nowej tego nie było, ale ja też mam bo sobie przełożyłemGNIADY pisze:Czasami wystawione na sprzedaż są P11.144 bez klimatyzacji, el. lusterek i szyb... Ale to naprawdę sporadycznie...
Z detali, które posiada moja P11 to fajne jest oświetlenie tej wnęki na portfel czy telefon, który jest pod sterowaniem nawiewami.
A widzisz Tyle, że ja mam SR20vincetti pisze:Piotrek_S, Jednak nie jesteś sam. Dziś wyszło na jaw że ja, posiadacz oryginalnej .144 posiadam również Sprzęgło na linkę co daje obalenie stereotypu że w 144 jest tylko hydro.
Dla tych co nie wiedzą o czym mowa: przy silnikach GA16DE w P11.144 jest LINKA od sprzęgła a nie hydro.