[P11/WP11] Pomocne informacje potrzebne od zaraz!
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Pomocne informacje potrzebne od zaraz!
Witam wszystkich
Info na temat autka:
-P11 2.0TD SLX
-1996r
-230~przelatane
Mam ciekawą zagadkę i zarazem pytanie:) Co mogło paść ?
Jade sobie na dogrzanym silniczku tak już z 20 km przy prędkości wahającej się od 110-140 na godzinę, pokonuje sobie kulturalnie łuk za łukiem a tu nagle słyszę z pod maski cichutkie, krótkie "CYK" i autko traci moc, nie reaguje na polecenia gazu, szybciutko zjeżdżam na pobocze,włączam awaryjki i słucham..
Autko utrzymuje normalne obroty na biegu jałowym, więc podnosze maske i słucham silniczka czy różni się jakoś dźwiękiem od normalnej jego pracy.. A tu nic, klekoce jak to na diesla przystało..
Problem pojawia się po wciśnięciu gazu..
Nysa nie chce się wkręcić powyżej 1200-1300 obrotów i przy tym strasznie kopci (przy tych temperaturach to kij wie czy na niebiesko czy na biało)..
Biorąc pod uwagę że byłem niecałe 6km od domu stwierdziłem że się dokulam ..
Dokulałem w sumie po raz pierwszy od dłuższego czasu nie łamiąc przepisów..
Jeśli chodzi o "moc" na niskich prędkościach obrotowych to nawet byłem w szoku gdyż na 3 (jak jeździł jeszcze normalnie) przy 1tys obrotów potrafił sobie czasem poszarpac a o 4 nie wspomne, a tu psikus i autko sobie kulturalnie jechało bez większych narzekań.
Podjechałem pod dom, zgasiłem, posprawdzałem wszyściutkie przekaźniki, bezpieczniki, czy żaden kabelek pod maską się nie odpiął i wsio wygląda tak jak wygląda od 10 lat jak go znam..
(Przed zaistniałą sytuacją)
Zawsze przed jazdą w takie mrozu (temp przy zaistniałej sytuacji wynosiła około -16) odpalam dziadka i ide sobie zapalić, praktycznie robie tak codziennie..
Wsiadam dodaje gazu a tu autko nie chce się wkręcić na obroty i wyskakuje check (też wartość graniczna tych obrotów to około 1300) odpuszczam gaz check znika i autko pracuje jak należy..
Jak myślicie co się rozsypało?
Pozdrawiam Seba
Info na temat autka:
-P11 2.0TD SLX
-1996r
-230~przelatane
Mam ciekawą zagadkę i zarazem pytanie:) Co mogło paść ?
Jade sobie na dogrzanym silniczku tak już z 20 km przy prędkości wahającej się od 110-140 na godzinę, pokonuje sobie kulturalnie łuk za łukiem a tu nagle słyszę z pod maski cichutkie, krótkie "CYK" i autko traci moc, nie reaguje na polecenia gazu, szybciutko zjeżdżam na pobocze,włączam awaryjki i słucham..
Autko utrzymuje normalne obroty na biegu jałowym, więc podnosze maske i słucham silniczka czy różni się jakoś dźwiękiem od normalnej jego pracy.. A tu nic, klekoce jak to na diesla przystało..
Problem pojawia się po wciśnięciu gazu..
Nysa nie chce się wkręcić powyżej 1200-1300 obrotów i przy tym strasznie kopci (przy tych temperaturach to kij wie czy na niebiesko czy na biało)..
Biorąc pod uwagę że byłem niecałe 6km od domu stwierdziłem że się dokulam ..
Dokulałem w sumie po raz pierwszy od dłuższego czasu nie łamiąc przepisów..
Jeśli chodzi o "moc" na niskich prędkościach obrotowych to nawet byłem w szoku gdyż na 3 (jak jeździł jeszcze normalnie) przy 1tys obrotów potrafił sobie czasem poszarpac a o 4 nie wspomne, a tu psikus i autko sobie kulturalnie jechało bez większych narzekań.
Podjechałem pod dom, zgasiłem, posprawdzałem wszyściutkie przekaźniki, bezpieczniki, czy żaden kabelek pod maską się nie odpiął i wsio wygląda tak jak wygląda od 10 lat jak go znam..
(Przed zaistniałą sytuacją)
Zawsze przed jazdą w takie mrozu (temp przy zaistniałej sytuacji wynosiła około -16) odpalam dziadka i ide sobie zapalić, praktycznie robie tak codziennie..
Wsiadam dodaje gazu a tu autko nie chce się wkręcić na obroty i wyskakuje check (też wartość graniczna tych obrotów to około 1300) odpuszczam gaz check znika i autko pracuje jak należy..
Jak myślicie co się rozsypało?
Pozdrawiam Seba
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 195
- Rejestracja: 2010-09-25, 22:03
- Lokalizacja: ok.Ziębic
To mówicie że prawdopodobnie może być to woda w paliwie?
No tankowałem ostatnio tylko rope niewiadomego pochodzenia i jeździłem przy -20 a w nocy kiedy auto stało temp dochodziła do -30 i zawsze odpalał, a tu po 20 km jazdy taki psikus
No tankowałem ostatnio tylko rope niewiadomego pochodzenia i jeździłem przy -20 a w nocy kiedy auto stało temp dochodziła do -30 i zawsze odpalał, a tu po 20 km jazdy taki psikus
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
Komp jest i można zdiagnozować np. Consultem tylko odpowiednią wersją bo nie wszystkie zawierają kody Nissana wiem bo mam taki sam samochód.bombel pisze:SiwoL on nie ma kompa. Pozostaje diagnostyka kodami błyskowymi.
Ja bym obstawiał oprócz powyższych problemów z ropą, czasami występującą usterkę potencjometru przy pedale gazu daje podobne objawy tylko nie pamiętam czy wywala CHECK'a przy tej usterce.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Ja jestem przekonany że filtr paliwa zapchał się parafiną. Sam co roku przez to przechodzę Wygrzanie auta pomoże. Jak już będzie auto ciepłe to dodaj depresatora do paliwa. Chociaż u mnie nagrzewanie filtra nie pomagało na zbyt długo a dopiero wymiana filtra rozwiązywała problem w 100% (do następnej zimy)
no na razie sprawa wyglada tak:
1) filtr paliwa nowy (tak na przyszlosc) brak poprawy
2) sprawdzenie wtryskow, jeden byl przytkany , odetkany, brak poprawy
3) komputer sprawdzony , wedlug niego brak jakichkolwiek bledow
4) turbo sprawdzone tak dla swietego spokoju i wyglada prawie jak nowe
hmmmm ...
jak przeczyszczenie zespolu pedal gazu + reszta nie pomoze to do sprawdzenia leci pompa wtryskowa ..
Pompa Good.. Ale autko nadal nie tryka...
1) filtr paliwa nowy (tak na przyszlosc) brak poprawy
2) sprawdzenie wtryskow, jeden byl przytkany , odetkany, brak poprawy
3) komputer sprawdzony , wedlug niego brak jakichkolwiek bledow
4) turbo sprawdzone tak dla swietego spokoju i wyglada prawie jak nowe
hmmmm ...
jak przeczyszczenie zespolu pedal gazu + reszta nie pomoze to do sprawdzenia leci pompa wtryskowa ..
Pompa Good.. Ale autko nadal nie tryka...
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon