Jakie sa róznice między wałkiem z 11GT a p11.144?
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Jakie sa róznice między wałkiem z 11GT a p11.144?
mam za grosze od kolegi BARYŁY wałek ssący z p11.144 sr20 --chce go zarzucić do primy [bo silnik mam sr20deh] ale nie wiem jakie róznice sa między wałkiem ssącym właśnie z p11.144 a wałkiem GT??
coobcio ty to chyba mierzyłeś?
jest duża róznica w stosunku do seryjnych wałków z wersji 130km?
coobcio ty to chyba mierzyłeś?
jest duża róznica w stosunku do seryjnych wałków z wersji 130km?
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
hehe gdyby był o 1mm niższy to by był o 0,6mm niższy jak wałek ze 130 SR20DEH
Więc gdzie tu logika
Ps. Wałki w P11 GT/Almerze GTi oraz w Primerze P11.144 na rynek europejski (poza niemieckim) są identyczne
Więc gdzie tu logika
Ps. Wałki w P11 GT/Almerze GTi oraz w Primerze P11.144 na rynek europejski (poza niemieckim) są identyczne
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
-
- stały bywalec
- Posty: 106
- Rejestracja: 2009-12-24, 20:21
- Lokalizacja: Gniezno/Toruń
Wymiana wałków ze 130- konnego SR20 na te z GT nie warta zachodu, bez przesunięcia odcinki:
Cytat COOBCIA: Co do wałka z GT to z wielu moich testów na hamowni wychodzi że dół do 4500obr.min będziesz mieć lepszy na wałku ze 130 ponadto od 4500 do 5300-5400obr.min bez zmian w stosunku do GT, dopiero korzyści z jego stosowania występują od 5500obr.min gdzie normalna 130 zdycha a GT ciągnie prawie do końca.
Cytat COOBCIA: Co do wałka z GT to z wielu moich testów na hamowni wychodzi że dół do 4500obr.min będziesz mieć lepszy na wałku ze 130 ponadto od 4500 do 5300-5400obr.min bez zmian w stosunku do GT, dopiero korzyści z jego stosowania występują od 5500obr.min gdzie normalna 130 zdycha a GT ciągnie prawie do końca.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
bez przesuwania odcinki też warto i tak moc maks wychodzi przy ok 6300-6400obr.min...
I w tym zakresie obrotów największe są przyrosty mocy.
By w pełni wykorzystawć wałek z GT najlepiej odrazu przy wymianie strzelić moda rozrządu, wóczas do 2000 obr.min mamy to samo co na Seri 130KM a dalej w całym zakresie jest już lepiej
I w tym zakresie obrotów największe są przyrosty mocy.
By w pełni wykorzystawć wałek z GT najlepiej odrazu przy wymianie strzelić moda rozrządu, wóczas do 2000 obr.min mamy to samo co na Seri 130KM a dalej w całym zakresie jest już lepiej
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Jasne, że warto zmieniać. Poprawa ciągu na górze i ten sam ciąg z dołu. Wałki z GT są bardzo uniwersalne. Wyda zrobić z nich 170KM i wyda też z nich zrobić 200Nm.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Jest hydraulika ale teoretycznie powinno się ustawić luzy na podkładkach. Mówię teoretycznie bo praktycznie nikt tego nie ustawia przy zmianie wałków, zwłaszcza w roller rocker gdzie krzywki się nie wycierają.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Lukasu nie praktycznie a w 100% wałki w P11.144 oraz w Almerze GTi/ Primerze P11 GT są identyczne - już to potwierdzałem przy robieniu moda rozrządu mojego autorstwa w Bombla primerze - wszystko było suwmiarką mierzone i porównywane do wałka z P11 GT
[ Dodano: 2010-06-02, 09:45 ]
A Nie wiem czy pisałem wcześniej z Ciekawostek to na rynku japońskim były odmiany SR20DEH w wersji ECO, pracowały nawet przy gazie wciśniętym do podłogi na stechoiomerycznej mieszance tzn. Lambda =1 były okastrowane z wałka ssącego GT oraz miały wklęsłe tłoki i stopień sprężania 9,5:1, dysponowały mocą 115KM i cechowały się szaro grafitową pokrywą zaworową...
[ Dodano: 2010-06-02, 09:45 ]
A Nie wiem czy pisałem wcześniej z Ciekawostek to na rynku japońskim były odmiany SR20DEH w wersji ECO, pracowały nawet przy gazie wciśniętym do podłogi na stechoiomerycznej mieszance tzn. Lambda =1 były okastrowane z wałka ssącego GT oraz miały wklęsłe tłoki i stopień sprężania 9,5:1, dysponowały mocą 115KM i cechowały się szaro grafitową pokrywą zaworową...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
witam, jestem na etapie wymiany wałka pod ssący mam silnik SR20De a chce wsadzic wałek od P11 GT ale właśnie jest problem, okazało się że jst wyższy o około 1cm od seryjnego i strasznie ociera o zawory czy to normalne? co może byc nie tak? dodam że moja primerka ma przejechane raptem 140tys udokumentowane...
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
lukasgt sprzedając mi go zarzekał się że to wałek pod ssący od GT... i tak mi mechanik zmierzył...
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
mi napisał że sprzedaje od P11 GT nie wiem co jest zgrane , może mechanik coś źle ogarnął? pod koniec tygodnia będzie ciąg dalszy walki z wałkiem, ale już z osobą która zna się na nissanach dam znac co wyszło, a myślałem że już dzisiaj wleci kolektorek od sunniego i wałek a i kolektor trzeba przerabiac a wałek to jedna wielka nie wiadoma...
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
czy przez uwolniony wydech rozumiesz brak kata, bo jak tak, to wydech jest uwolniony i zakończony seryjnym wydechem, a raczej tym co z niego zostałoRyba pisze:Przesunięcie odcinki nic Ci nie da w odczuciach jeśli nie masz uwolnionego wydechu.
ogólnie mówiąc kolektor jest z GTi i cała rura taka mała rzeźba
Ostatnio zmieniony 2011-10-06, 20:34 przez Seba WWA, łącznie zmieniany 1 raz.