[P10];[P11] Zegary
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P10];[P11] Zegary
Witam !
Ostatnio poraz drugi poszła mi linka prędkościomierza. Przyczyny są teraz mniej istotne, zastanawiam się natomiast nad przekładka samego predkosciomierza z P11 w moje zegary. Oraz czy dostępne impulsatory do P11 z silnikiem SR20De pasują do mojej P10.
Czy ktoś z forumowiczów ma takie zegary pod ręką i mógłby je sfotografować i pomierzyć (mocowania, średnica tarczy itd). Całych zegarów przekładać nie chce, zależy mi tylko na prędkościomierzu, szlag mnie trafia jak muszę grzebać przy tej lince nawet przy wymianie żaróweczek. Czy jest to wykonalne?
Ostatnio poraz drugi poszła mi linka prędkościomierza. Przyczyny są teraz mniej istotne, zastanawiam się natomiast nad przekładka samego predkosciomierza z P11 w moje zegary. Oraz czy dostępne impulsatory do P11 z silnikiem SR20De pasują do mojej P10.
Czy ktoś z forumowiczów ma takie zegary pod ręką i mógłby je sfotografować i pomierzyć (mocowania, średnica tarczy itd). Całych zegarów przekładać nie chce, zależy mi tylko na prędkościomierzu, szlag mnie trafia jak muszę grzebać przy tej lince nawet przy wymianie żaróweczek. Czy jest to wykonalne?
Ciekawa sprawa sam jestem ciekaw bo jestem przed wymianą linki i zegarów w P10
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
No to ciekawe co piszesz , bo moja Lusia ma P10 po lifcie i jest linka.Tymu pisze:Z tego co widzę to zegary z P10 po lifcie nie mają już linki. Musiałbym dorwać takie zegary i impulsator i pokombinować.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
No ja też po lifcie mam i też na lince
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Wiadomo linka od P10 jest wyczepiana, jest od łączną częścią zegarów.
To nie prawda ze po filcie P10 miały elektornikę zamiast linki.
Wszystkie P10 miały linkę..... chyba że były grzebane.
Musicie szukać linki i to wszystko nie kombinować bo to szkoda moim zdaniem zachodu. Jeśli dobrze ją włożycie i w odpowiedni sposób cała zabawa trawa około godziny
To nie prawda ze po filcie P10 miały elektornikę zamiast linki.
Wszystkie P10 miały linkę..... chyba że były grzebane.
Musicie szukać linki i to wszystko nie kombinować bo to szkoda moim zdaniem zachodu. Jeśli dobrze ją włożycie i w odpowiedni sposób cała zabawa trawa około godziny
A można wymienić sam wkład ? a nie całą linkę ? było by szybciej i taniej
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Sami sceptycy Dlatego nie chce linki bo: Jest upierdliwa, jak się zaginie to licznik "skacze", i co najważniejsze potrzebny mi impulsator. W takim razie te zegary a alledrogo oznaczone jako P10 to P11? A nie miały przypadkiem P11 odrazu elektronicznego wskaźnika kilometrów? a nie bębenek?. Nie chce gdybać, potrzebuję info od kogoś kto zna temat.
Dla przykładu !:
----> http://allegro.pl/licznik-zegary-nissan ... 45389.html
Jak widać...brak linki...ale zegary wyglądają tak samo !
Dla przykładu !:
----> http://allegro.pl/licznik-zegary-nissan ... 45389.html
Jak widać...brak linki...ale zegary wyglądają tak samo !
Właśnie z tego co mi wiadomo ślimak powinien pasować bez problemu, bo skrzynię mamy w p10 i p11 takie same...bynajmniej jest gdzie tego ślimaka umieścić, odkręca się 1 śrubkę i wychodzi ten od linki i można włożyć impulsator.
Zresztą tak w ramach ciekawostki...w naszych zegarach (bynajmniej moje tak mają) jest prymitywny impulsator
zrealizowany za pomocą kontaktronu.
Swoją drogą ciekawi mnie w jakich latach stosowali już te zegary bez linki.
Zresztą tak w ramach ciekawostki...w naszych zegarach (bynajmniej moje tak mają) jest prymitywny impulsator
zrealizowany za pomocą kontaktronu.
Swoją drogą ciekawi mnie w jakich latach stosowali już te zegary bez linki.
A jest w p10 sr 20 jakaś wtyka aby ten impulsator podłączyć? U mnie rozleciało sie całe mocowanie linki do licznika ten plasticzek mam jakieś zegary ale muszę sprawdzić czy będą pasować w deskę bo mają w innych miejscach mocowanie. Zegarki dorwałem z rozbitka anglika chyba nawet gt ale muszę obejrzeć dokładnie bo wydają się byc wyższe od moich zegarków.
Problem z demontarzem zegarów
Witam, od nie dawana jestem posiadaczem Nissana Primery P10 1.6 1993rok. Mam małą prośbę czy mógłby ktoś mi wysłać na meila lub podać link do jakiejś instrukcji jak zdemontować zegary? Ciągle szukam w necie ale nie mogę nigdzie znaleźć. A problem mam taki ze odkręcam wszystkie śrubki itp. ale dalej nie mogę wyciągnąć licznika jest tak jakby coś go trzymało jeszcze. Doczytałem się właśnie ze trzyma go linka ale jak ta linkę odpiąć czy coś? Bardzo proszę o pomoc.
Ruszyło się coś z tym prędkościomierzem miałem dwie Primery W10 2litry i w żadnej nie było takiego czegoś jak linka prędkościomierza... i bardzo mnie ciekawi czemu w sedan i hb jest...
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
vixo, bo W10 jest/była dziwna i tak pozostanie
Swoją drogą nawiązując do zdjęcia dodanego przez Tymu ja w swojej P10 SR20Di z '91 też miałem taki kontaktron w zegarach.
Swoją drogą nawiązując do zdjęcia dodanego przez Tymu ja w swojej P10 SR20Di z '91 też miałem taki kontaktron w zegarach.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ja w p10 gt 91 rok też miałem ten kontrakton. Muszę chyba swoją byłą na dziuple zabrać i poszperac jak to tam jest [była znaczy W10]
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily