Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/W10] Problem z układe, kierowniczym

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

[P10/W10] Problem z układe, kierowniczym

Post autor: Maniek-ol » 2011-04-04, 21:57

Po wymianie przekładni kierowniczej i pompy wspomagania po odpaleniu i pierwszym ruchu kierownicą , kierownica zaczyna sama się obracać. I to z taką siłą , że nie można jej utrzymać. Obraca się w prawo lub w lewo , a nawet wykonuje szybkie i krótkie ruchy w obie strony. Co może być powodem takiego zachowania przekładni , co jest nie tak ?
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
Supernissan
wiem o czym pisze
Posty: 55
Rejestracja: 2009-12-10, 16:47
Lokalizacja: Staniowice/k/Kielc
Kontakt:

Post autor: Supernissan » 2011-04-08, 19:42

Hallo halo kolego, rozwiązałeś problem? Na pewno przy składaniu maglownicy bierze się pod uwagę ustawienia magla. Mierzy się wymiar: od końca magla do maglownicy. Wymiar od Lewej - Prawej nie koniecznie jest taki sam. U mnie w sunny wymiary dla L są inne niż dla P. Musisz wyczytać w serwisówce wymiary. Czy po poskładaniu odpowietrzyłeś układ hydrauliczny? Jeśli ta maglownica jest niewiadomego pochodzenia i długo leżakowała widzę też opcję że jest zabrudzona i olej nie idzie na przelew, lub po prostu przy składaniu coś zablokowało przewód przelewowy i nie jest 100% drożny.

misiek-ol
fanatyk nissana
Posty: 814
Rejestracja: 2009-12-09, 04:14
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: misiek-ol » 2011-04-08, 19:54

Problem rozwiazany Okazało sie ze rurki były odwrotnie podłonczone ( te na maglownicy) Takie podłączenie spowodowane było błędnym rysunkiem w serwisówce u Manieka-ol, :-/

Awatar użytkownika
Supernissan
wiem o czym pisze
Posty: 55
Rejestracja: 2009-12-10, 16:47
Lokalizacja: Staniowice/k/Kielc
Kontakt:

Post autor: Supernissan » 2011-04-08, 20:10

To się musieliście napocić przy składaniu, jak te rurki za ciekawie nie współpracują przy składaniu w odpowiednie miejsca, co dopiero w nieodpowiednie. :-D

misiek-ol
fanatyk nissana
Posty: 814
Rejestracja: 2009-12-09, 04:14
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: misiek-ol » 2011-04-08, 21:43

Supernissan pisze: To się musieliście napocić przy składaniu, jak te rurki za ciekawie nie współpracują przy składaniu w odpowiednie miejsca, co dopiero w nieodpowiednie. :-D
w tym sęk że nie było żadnego problemu z nieodpowiednim umiejscowieniu ich odwrotnie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2011-04-08, 22:11

Dzięki Misiek-ol. Przełożenie rurek to raptem pół godziny. :)
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Primera”