Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P/WP11.144] Cieżko chodzący pedał gazu

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

macc
nowy na forum
Posty: 20
Rejestracja: 2009-12-13, 12:04
Lokalizacja: WWA

[P/WP11.144] Cieżko chodzący pedał gazu

Post autor: macc » 2010-09-26, 09:51

Mam pytanko, pedał gazu ciężko chodzi, odbija w ułąmek sekundy później niż powinien przy w ciskaniu słychać jak by coś obcierało w środku w kabinie i nie jest to chyba element pedału gazu, stawiam że linka wewnątrz coś ma trudności w wejściu w ścianę grodziową. ktoś przerabiał to?? PS. linka wygląda na nową...

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-09-26, 10:02

ten typ tak ma. trzeba wymienic na oryginalna linke w oplocie

macc
nowy na forum
Posty: 20
Rejestracja: 2009-12-13, 12:04
Lokalizacja: WWA

Post autor: macc » 2010-09-26, 10:27

tylko mam nadzieję że te linki z IC nie skończą tak szybko, ktoś ma coś do polecenia?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-09-26, 10:43

macc pisze:ktoś ma coś do polecenia?
ASO. nie ma zamienników w oplocie

hary7
stały bywalec
Posty: 132
Rejestracja: 2010-01-02, 00:03
Lokalizacja: Susz

Post autor: hary7 » 2010-09-26, 13:08

Bardzo częstym błędem podczas zakładania nowych linek (wszelakiego rodzaju) jest niepamiętanie o ich nasmarowaniu. Niestety nowe linki nie są nasmarowane stąd konieczność ich smarowania. Wygląda to tak : bierzemy nową linkę i w zależności od jej długości wkraplamy w nią od kilku do kilkunastu kropel raczej gęstej oliwy. To wystarczy aby przez długi czas cieszyć się jej lekką pracą (brakiem oporów przesuwania)

macc
nowy na forum
Posty: 20
Rejestracja: 2009-12-13, 12:04
Lokalizacja: WWA

Post autor: macc » 2010-10-10, 14:08

a to że "ten typ tak ma" nie oznacza ze problem szybko powróci??

waldemarr3
nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 2009-12-24, 22:16
Lokalizacja: śląsk

Post autor: waldemarr3 » 2010-10-10, 22:25

A ja trochę z innej beczki - czy w oryginalnej lince na pancerzu jest taki plastikowy kołnierz który wchodzi w ścianę grodziową i dopiero w niego linka? czy ten plastikowy kołnierz to niejako wyposażenie ściany grodziowej
bo chyba to dziadostwo mi się ułamało i linka niekoniecznie pod kątem prostym wchodzi w ścianę grodziową ... i raz na jakiś czas są problemy z blokowaniem się obrotów (nie jest to bardzo uciążliwe ale się pojawiło )
idzie to dostać osobno czy tylko z linką ?

Poncki
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2010-11-12, 14:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Poncki » 2010-11-22, 23:57

Wróciłem właśnie z garażu i polecam wszystkim, którzy mają problemy z linką aby zainwestowali w olej przekładniowy:)
Żeby dobrać się do linki gazu najwygodniej jest odkręcić airboxa (jedna śruba i obejma). Potem dostęp mamy już idealny.
Lejemy do środka olej przekładniowy albo jaki się trafi (najlepiej gęsty) i zrobione.
Wystarczy złożyć wszystko do kupy i pozamiatane.
Nie poznaję samochodu:)

Awatar użytkownika
nobange
stały bywalec
Posty: 104
Rejestracja: 2010-05-18, 23:04
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: nobange » 2011-02-21, 17:00

Przepraszam bardzo, a co to jest airbox?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Primera”